וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד גריפין: "מבין שזה כואב לאוהדים, אבל זה הדבר הנכון עבורנו"

הרוחות ב-NBA סוערות בעקבות החלטת הקאבס לא לשתף את הכוכבים הלילה, הג'נרל מנג'ר הודה שגם הליגה לא הייתה מרוצה. דוק ריברס התלוצץ: "רוצה להודות לטיירון לו", והציע פיתרון לבעיה

שחקן קליבלנד לברון ג'יימס. AP
הרוחות סוערות. לברון על הספסל מול הקליפרס/AP

שמונה משחקים התקיימו הלילה (בין שבת לראשון) ב-NBA, אך בפעם השנייה בתוך שבוע דווקא אלה שלא שיחקו משכו את מרב תשומת הלב. בשבוע שעבר היה זה סטיב קר, שהחליט לספסל את כוכבי גולדן סטייט במשחק מול סן אנטוניו וגרר ביקורות רבות, הפעם היו אלה קליבלנד וטיירון לו - שהעניקו מנוחה ללברון ג'יימס, קיירי אירווינג וקווין לאב בתבוסה 108:78 ללוס אנג'לס קליפרס.

הג'נרל מנג'ר של הקאבס, דייויד גריפין, הודה שהליגה לא הייתה מרוצה מההחלטה. "התקשרו אלי מספר דקות לאחר שהודענו על מנוחת השחקנים", אמר, "הליגה לא אהבה שהוצאנו את העניין משידור של משחק בפריים טיים". למרות זאת, גריפין הגן על החלטת הקבוצה: "לא הייתה לנו ברירה. קיירי סבל מכאבים בברך אחרי המשחק האחרון אז לא רצינו שישחק בק-טו-בק, ולאב עוד מתאושש ולא היה משחק בשני המשחקים. בקשר ללברון, לא רצינו לתת לו לשחק לבד עם צוות מסייע".

גריפין התנצל בפני האוהדים, שצעקו במהלך המשחק 'אנחנו רוצים את לברון': "אנחנו מאוד רגישים לעובדה שמנקודת המבט שלהם זה כואב, אבל זה היה הדבר הנכון לעשות עבורנו. האחריות שלנו כלפיהם היא למצוא את הדרך שלנו ב-15 המשחקים שנותרו לסיום העונה".

גם רשת ABC, ששידרה את המשחק, התעסקה כמובן בחסרונם של הכוכבים. המגיש מייקל ווילבון תהה מדוע טריסטן תומפסון, שלא החמיץ כבר 437 משחקים, יכול לשחק ולברון לא יכול. לאחר מכן העביר את השידור לפרשנים מאק ג'קסון וסטן ואד גנדי, שאמרו שההחלטה היא "בדיחה מוחלטת" ו"עבירה המצריכה עונש".

מאמן לוס אנג'לס קליפרס דוק ריברס. AP
"חייבים להגן על המוצר". ריברס/AP

"אני מבין את המידע הרפואי ואת זה שהיום יש יותר ויותר נתונים שעוזרים לשמור על השחקנים, אבל זו עדיין בדיחה", אמר ג'קסון, "מי מגן על האוהדים? מי מגן על משחק הכדורסל? מישהו חייב לעשות משהו לגבי זה".

מאמן הקליפרס, דוק ריברס, נהנה ממנוחתם של כוכבי קליבלנד והשיג ניצחון קליל. "אני רוצה להודות לטיירון לו", אמר בבדיחות בסיום, "הוא המאמן האהוב עלי". לאחר מכן הגיב להחלטת היריבה והציע פיתרון: "אני באמת מאמין שהגיע הזמן להגן על המשחקים הללו, שמשודרים בשידור ארצי, בעזרת סידור נכון של הזמנים. לדעתי זה אפשרי. צריך להתייחס למשחקי השבת של ABC כאילו הם משוחקים בשעות אחר הצהריים, כאלה שאי אפשר לשחק בלילה שלפניהם, ואז למנוע גם קיום של משחק בלילה שאחרי. זה נשמע קל, אבל זה לא. זה מקשה מאוד על קביעת לוח המשחקים. נצטרך להתגבר על זה ולקבוע יותר משחקי בק-טו-בק בימים אחרים, אבל לא להרוס את אלה שמשודרים בפריים טיים. אנחנו חייבים להגן על המוצר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully