וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל נעים: "אפילו באימון אנחנו לא מבקיעים ארבעה שערים"

19.3.2017 / 10:35

מאמן הפועל אשקלון סיפק מונולוג לפנתיאון: "במחצית אמרתי לשחקנים מילים שלא היו מופיעות באבן שושן. אם הייתם לוקחים את הכדורים שאני לקחתי לפני המשחק הייתם נרדמים וקמים מחר"

יובל נעים מאמן הפועל אשקלון. אדריאן הרבשטיין
לא סתם הוא היה רגוע. יובל נעים/אדריאן הרבשטיין

הפועל אשקלון ניצחה אתמול (שבת) 1:4 את הפועל חיפה ושמרה על סיכויי ההישרדות שלה בליגת העל. מי שגנב את ההצגה בסיום היה מאמנה יובל נעים, שכהרגלו נתן מונולוג לפנתיאון בסיום המשחק.

יובל נעים: "ההבדל הוא שהיום המצבים נכנסו. אנחנו תקופה משחקים הרבה יותר טוב, משחקים כדורגל והגיע הזמן שיילך לנו. הקבוצה שלנו לא שווה מלחמת הישרדות. אם לא היינו נותנים פור לליגה ומתחילים עם הסגל הזה לא היינו בכלל בפלייאוף התחתון".

שנשאל מאיפה הגיעו ארבעה שערים בקבוצה הדי אנמית שלו עד כה, ענה המאמן: "נתנו שלושה עד היום, ארבעה אפילו באימון אנחנו לא מבקיעים. גם הייתה חולשה של ההגנה של הפועל חיפה, אם היינו טיפה יותר חוצפנים היה נגמר הרבה יותר. במחצית, כשנכנסתי לחדר הלבשה אמרתי מילים שלא היו מופיעות באבן שושן, אמרתי לשחקנים מה שאני חושב. לא יכול להיות שקבוצה עולה ליתרון בדקה ה-44 ואחרי שתי דקות חוטפת גול, ככה לא נשארים".

נעים סיכם: "אנחנו צריכים להפסיק להסתכל על קבוצות אחרות. אם אין אני לי מי לי. אנחנו צריכים לעשות את העבודה, לנצח את המשחקים, לצבור נקודות ולהישאר לבד. הייתי רגוע היום? אם הייתם לוקחים את הכדורים שאני לקחתי לפני המשחק הייתם נרדמים וקמים מחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully