וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברשצקי מלהיב, החיבוק של ניסנוב והדאגה מתמוז: רגשות מעורבים בהפועל תל אביב

השחקן הכי חם בשורות האדומים זוכה לשבחים ("הכדור נדבק לו לרגל"), חיבוק הדוב של הבעלים לקורצקי ("אוהבים אותך פה") והעצבים של תמוז: "אם לא היינו מנצחים, זה לא היה עובר". וגם: בהנהלה שוחחו עם סילבס

שיש ובנבנישתי/ג'יני

1. מוטי ברשצקי החליט לעבור להפועל תל אביב בתוך כדקה. במהלך אחד האימונים בשורות קבוצתו הקודמת הפועל רמת גן, עשה את דרכו לכיוון חפציו, הציץ בפלאפון וראה הודעה מסוכנו דודו דהאן, שכתב כי האדומים מליגת העל מעוניינים בשירותיו. בחלוף דקה התקשר ברשצקי לסוכנו ואמר בפירוש: "החלום שלי הוא לשחק בהפועל תל אביב".

ההתחלה של הקשר לא הייתה חלקה. קשה להגיד שהמאמן מנחם קורצקי אהב את העובדה שההנהלה שילמה על השחקן כ-100 אלף דולר. קורצקי, בזמנו, חשב שבכסף הזה ניתן היה לצרף שחקן ברמה גבוהה יותר. למרות זאת, קורצקי, שלא בנה על ברשצקי כשחקן הרכב, לא התנגד למהלך. אחרי הצמד, המאמן נשמע אחרת לגמרי: "יש לו הרבה מאוד פוטנציאל והוא יכול להגיע רחוק". גם חבריו של השחקן הכי חם בהפועל תל אביב פרגנו: "הוא ילד טוב, אינטליגנט שרוצה ללמוד. צריך עוד זמן, אבל כל מי שמבין כדורגל רואה שהכדור נדבק לו לרגל".

עוד בנושא

הפועל תל אביב ניצחה 2:3 את עירוני קרית שמונה
מוטי ברשצקי: "שמח, אני מקווה ומאמין שנישאר בליגת העל"

מאמן הפועל תל אביב, מנחם קורצקי. יוסי ציפקיס
"אל תתייחס לדברים מסביב". קורצקי/יוסי ציפקיס

2. קשה לתאר את פרץ השמחה של השחקנים לאחר הניצחון בקרית שמונה. במהלך המשחק, אחד הבעלים, איציק ניסנוב, זרק לא פעם ולא פעמיים הערות לקורצקי, זאת בעקבות העובדה שההנהלה ישבה מטר אחד בלבד מעל הספסל. במהלך המשחק המאמן התעצבן על השופט לירן ליאני אך לא רק הוא, אלא גם ניסנוב, שכמעט שוב התעמת עם שופט במחצית כפי שהיה במשחק מול הפועל אשקלון.

אלא שאחרי המשחק, הכול נשאר מאחור. ממש לפני הכניסה לחדר ההלבשה, ניסנוב הניח את ידו על קורצקי והעניק לו סוג של חיבוק דוב לפני שאמר לו: "אל תתייחס לכל הדברים מסביב, אוהבים אותך פה, הניצחון הזה מגיע לך". נכון, רוב הסיכויים שהמאמן יסיים את תפקידו בתום העונה אף על פי שהוא מחזיק בחוזה לעונה נוספת, אך למרות זאת, אמרו בקבוצה: "בכדורגל הכול יכול להיות, אי אפשר לדעת איך זה ייגמר". בכל מקרה, בהנהלה כבר שוחחו עם מאמן הפועל רעננה חיים סילבס לקראת העונה הבאה, אך זה נוטה לחתום בעירוני קרית שמונה מאחר והוא אינו רוצה להמתין עד לסיום העונה כדי לראות אם הפועל תל אביב תישאר בליגה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
גל שיש שחקן הפועל תל אביב עם חסן אבו זייד. ג'יני
"תהיה מלחמה עד הסוף". שחקני הפועל תל אביב בסיום/ג'יני

3. למרות הניצחון, כמה דברים מדאיגים את הפועל תל אביב. הראשון: ההבדלים בין המחציות. "בתקופה האחרונה, אין כמעט משחק שלא היינו טובים יותר במחצית הראשונה, ואילו בשנייה כמעט ולא שיחקנו", אמר אחד השחקנים. "היינו צריכים לרדת עם יתרון של שני שערים לפחות במחצית. אין לנו הסבר להבדלים. משהו קורה לנו במחצית". גם קורצקי עצמו ניסה להסביר את ההבדלים ולא ממש הצליח: "יש לנו איזו ירידה מנטלית בדרך כלל במחצית השנייה. אנחנו עושים הכול כדי לפתור את זה". בנוסף, הפועל תל אביב הבינו כי היריבה האמיתית על מקום בליגה הבכירה תהיה ככל הנראה הפועל אשקלון שהרסה קצת את שמחת הניצחון: "כבר תקופה שהפועל אשקלון טובה. תהיה מלחמה עד הסוף", אמרו במועדון.

שחקן הפועל תל אביב טוטו תמוז. ג'יני
"חבל, היה נראה שהוא השתנה". תמוז/ג'יני

4. גם חזרתם של טוטו תמוז ואדי גוטליב העיבה מעט על שמחת הניצחון. בין החלוץ לבין קורצקי התפתח ויכוח של ממש לאחר שהחלוץ קיבל הוראה לרדת לספסל וסירב. לאחר שראה שלט החילופים מונף עם ספרתו, ירד תמוז מהמגרש, לחץ את ידו של קורצקי וסינן מספר קללות בדרך לחדר ההלבשה. "אם לא היינו מנצחים, זה לא היה עובר", אמרו בקבוצה. חשוב לציין כי תמוז וקורצקי סיכמו עוד לפני המשחק כי החלוץ ישחק כ-60 דקות, וכשהמאמן החליט שלא לסכנו מחשש שייפצע שוב, זה הגיב בעצבים: "חבל כי עד עכשיו היה נראה כי טוטו השתנה. הדברים האלה לא מוסיפים לו", אמרו בקבוצה. בנוסף, התייחסו במועדון לקריאות הבוז שספג גוטליב: "יש לאוהדים את כל הסיבות שבעולם לכעוס עליו, אבל כשאנחנו במצב כל כך קריטי עדיף שאת המלחמות האלו ישאירו לפעם אחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully