וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבית"ר מופתעים מהעליהום על ורד: "כולם עושים את זה כי התקנון מתיר"

19.3.2017 / 8:07

בבירה הופתעו מהביקורת על הקשר שהורחק בצהוב שני, אולי כדי להתחמק מהיעדרות מחצי גמר הגביע. טביב ללוזון במנהרה: "היה צריך להיגמר 0:10", וגם: מימר ממליץ לסאבו על שלושה ימים בכותל

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

1. טביב לאבי לוזון: "היה צריך להיגמר 0:10"

שלושה הפסדים רצופים הביאו את בית"ר ירושלים לחשוש במהלך השבוע מהפסד למכבי פתח תקוה ומתחילתו של משבר. יחד עם זאת, שרון מימר נשאר בשלו וגם באסיפות חזר ואמר לשחקנים כי הקבוצה משחקת טוב והתוצאות עוד יגיעו. אתמול (שבת), אחרי ה-0:1 על המלאבסים, רבים הסכימו כי היה זה משחקה הטוב ביותר של הקבוצה העונה. מספיק היה לשמוע את אבי לוזון צועק על השופט במנהרה בסיום ומנגד אלי טביב מסכם ועונה לו: "על מה אתה מתלונן? הגיע לנו גם פנדל והמשחק היה צריך להיגמר 0:10".

גם שרון מימר הזכיר את ריבוי מצבי ההבקעה אליהם בית"ר הגיעה. "אני לא זוכר שהגענו לכמות כזאת של מצבים במשחק. היה נעשה לנו עוול גדול אם לא היינו מנצחים", ניתח. "זאת לא הפעם הראשונה שאפשר היה לשלם אם היינו מורידים רגל מהגז. המשכנו את היכולת הטובה. לא נעים להפסיד שלושה משחקים ברצף ומאוד רצינו לנצח, במיוחד כשמדובר ביריבה על המקום השלישי. נקווה שיחזירו לנו את הנקודות והתחרות תהיה ספורטיבית. כרגע אנחנו צריכים לשמור על המקום הרביעי, אנחנו מתמודדים עם מכבי פתח תקוה שהיא קבוצה חזקה מאוד, אבל אם נמשיך ביכולת הזאת יהיה טוב".

עוד בנושא:

בית"ר ניצחה 0:1 את מכבי פתח תקוה, ורד קיבל צהוב שני וניצל מהרחקה מהגביע
עידן ורד הורחק בתקרית שנויה מחלוקת, שרון מימר מתעקש: "זה לא בכוונה"

בעלי בית"ר ירושלים אלי טביב. ברני ארדוב
הגיע לבית"ר לנצח 0:10? טביב/ברני ארדוב

2. ההמלצה של מימר לשבירת הבצורת של סאבו: "תישן שלושה ימים בכותל"

אחת הסיבות שהמשחק הסתיים רק ב-0:1 קטן היא אריק סאבו. על אף שהוא מציג יכולת מצוינת לאחרונה, הקשר מגיע למספר גדול של מצבים בכל אך עדיין לא כבש שער שדה. מימר כבר התחיל לדבר בציניות על כך שהשחקן זקוק לסיוע שמיימי, ואמר: "בסוף המשחק המלצתי לו לישון שלושה לילות בכותל, והוא דיבר על שבוע. אני מאוד שמח שהוא מגיע למצבים, זה מראה על עבודה קשה, תנועה טובה ורצון. אני מאמין שבסוף זה ייכנס".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אריק סאבו בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
צדיק, שחרית כבר התפללת? סאבו מתוסכל/יוסי ציפקיס

3. בית"ר מופתעת מהעליהום על עידן ורד

הצהוב השני של עידן ורד היה הנושא המדובר ביותר אתמול אחרי המשחק. כולם נזכרו באירוע של טל בן חיים החלוץ לפני שבועיים ובכלל באירועים דומים. ורד עצמו היה מבולבל, מהרגע שעלה לחצי השני כל האצטדיון ביקש ממנו לקבל צהוב, בבית"ר לא ידעו מה לעשות עם זה, אך בסוף הוא קיבל את הצהוב השני ה"מיוחל", זה שיאפשר לו לשחק בחצי גמר ולהיעדר מול מכבי חיפה בליגה. רשמית גם בית"ר וגם השחקן הכחישו כי הצהוב היה מכוון, אך במקביל גם בבית"ר כעסו על העליהום ואמרו: "עשו את זה כל כך הרבה פעמים, אם לא רוצים שדברים כאלה יקרו פשוט שישנו את התקנון. כל עוד זה התקנון, כל אחד יעשה מה שנכון עבורו". אגב, כתוצאה מהעבירה לקראת הסיום ורד סבל מדימום מעל הגבה. בבית"ר אמרו אתמול בחיוך: "עד אתמול הסיפור היה עידן ורד והבעיה עם החתונה שנופלת על הגמר גביע, פיתאום כל הפוקוס הפך לעידן ורד והחצי גמר גביע, הכל מתנקז לזה שהוא יביא את הגביע".

עידן ורד בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
"כל עוד זה התקנון, כולם יעשו את זה". ורד מקבל אדום/יוסי ציפקיס

4. רואדה מקווה שנבחרת ישראל "תעשה כבוד" מול ספרד

חסוס רואדה הגיע למושבה עם מזוודה לפני שיצא לשבוע של חופש בספרד. לקראת משחקה של ישראל במולדתו הוא אמר: "אתם תפסידו, אך מקווה שתעשו כבוד". מרסל הייסטר עדיין זקוק לעוד שבועיים עד שלושה של אימונים והסיכויים שישחק בחצי הגמר קלושים. במהלך השבוע תתקיים פגישה בין אלי טביב לאבי נמני ובה תוגש הצעה רשמית לדן איינבינדר. ישראל זגורי נראה עצבני בסיום ומיהר לעזוב את המושבה. זגורי או בריהון יפתחו על חשבונו של עידן ורד במשחק החוץ נגד מכבי חיפה במחזור הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully