וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: רפואה לא הגיע לאימון, המריא לפולין לעקוב אחר בלם

19.3.2017 / 13:18

מאמן מכבי פתח תקוה כבר מחפש מחליפים לדוס סנטוס והמריא לעקוב אחר מאצ'יי וילוש (28) ושחקן כנף נוסף. במועדון החליטו לזמן את עמוס, גולדנברג ופסר לפגישות. השוער יקבל הצעה, אחד המגנים יעזוב

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

מאמן מכבי פתח תקוה, קובי רפואה, נעדר מאימון הבוקר שערכה מכבי פתח תקוה והמריא לפולין כדי לצפות במשחק בין לך פוזנן לגורניק לצ'נה הפולנית, שייערך אחר הצהריים, שם הוא עוקב אחר בלם לך פוזנן הפולנית מאצ'יי וילוש. שחקן נוסף שהוצע לקבוצה הוא מיחאי ראדוץ (27), שחקן כנף שהוזכר בעבר כמועמד להפועל באר שבע.

לפני האימון לקח עוזר המאמן נמרוד קוסטיקה את השחקנים לשיחה. "אין לנו ביקורת כלפי אף אחד מכם. אם מישהו הבין משהו אחר אז תדעו שזה לא נכון", אמר עוזר המאמן.

במהלך השבוע אמרו שחקני מכבי פתח תקוה כי העונש שספגה בית"ר ירושלים בבית הדין – הפחתת שתי נקודות ממאזנה, אינו מוצדק. כעת, לאחר ההפסד אתמול, בקרוב השחקנים נשמעו קולות אחרים וחלק מהם מקווים שהעונש של הקבוצה מהבירה יישאר על כנו, זאת בניגוד לעמדת המועדון שמעדיף שהמאבק יוכרע על כר הדשא (כרגע, לאחר ההפחתה - הפרש של שבע נקודות בין הקבוצות). אתמול לאחר המשחק השחקנים נראו בהלם. "זה היה כנראה המשחק הגרוע ביותר שלנו העונה. כמעט לא הגענו למצבים, בית"ר שלטה והגיע לה לנצח", אמרו.

במועדון לא אוהבים את ההתמקדות בנושא דור אלו ואליסון דוס סנטוס. בכיר במועדון אמר אתמול: "אין ספק שכל הדיבורים בנוגע לדור והדברים שפורסמו בנוגע לאליסון מפריעים לנו. צריך לשמור על שקט עד תום העונה, אחרת הקבוצה תצא מהמסלול". לגבי אלו, בשלב זה ישנה התלבטות האם לשתפו מול הפועל באר שבע, אלא אם כן החתימה שלו תידחה. במועדון הדגישו כי את ההחלטה הסופית יקבל המאמן קובי רפואה.

דני עמוס מכבי פתח תקוה. יוסי ציפקיס
אם יסכים, יישאר כשוער ראשון. דני עמוס/יוסי ציפקיס

במועדון דחו את הפרסומים בנוגע לדני עמוס. שם טוענים כי השוער עדיין לא סיכם לעונה נוספת ומנגד גם לא התקבלה כל החלטה לפיה הוא ישוחרר וצחי גיגי ימלא את מקומו. רק בימים הקרובים יוזמן השוער לשיחה על עתידו, כשבמהלכה יוצע לו חוזה לעונה הבאה. אם עמוס יסכים, הוא יישאר השוער הראשון וגיגי יושאל. "זה היה אחד מהמשחקים הטובים של עמוס בקריירה", נאמר על השוער בן ה-30. "הוא הציל לפחות שלושה שערים בטוחים היום. אין ספק שהוא צריך להמשיך", אמרו בקבוצה. שני שחקנים נוספים שיוזמנו לשיחות על עתידם הם המגנים חגי גולדנברג ונאור פסר. במועדון החליטו כי רק אחד משחקני הבית יישאר בעונה הבאה וייתכן מאוד שזה יהיה פסר, למרות ההערכה הגדולה לגולדנברג שיכול למלא מספר תפקידים בקבוצה. כפי שפרסמנו, לירוי צעירי מחזיק בחוזה לעונה נוספת ולא יוכל לעזוב אלא אם ימצא קבוצה שתשלם עבורו פיצוי של מיליון שקל.

אורי מגבו סיכם: "היה לנו משחק פחות טוב. אנחנו מסתכלים קדימה. יש לנו עוד שבועיים משחק מול סכנין, ניקח את הפגרה ונעשה את ההכנה הכי טובה שנוכל. אני מאמין שקובי ונמרוד (קוסטיקה, א"י) יעשו לנו את ההכנה הטובה ביותר מבחינת מוטיבציה. לדני עמוס היה משחק ענק, לנו היה משחק פחות טוב. תיקו לא היה רע כאן, אבל לא באנו לשחק על תיקו".

(עדכון ראשון: 7:15)

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully