וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: שאקירה מתכוונת להחרים את החתונה של ליאונל מסי

בת הזוג של פיקה מסוכסכת עם אשתו לעתיד של הפרעוש, השחקן שהודה לאשתו וגם לחברתו לאחר משחק, סרטון סקס ותמונות עירום של כוכבת ה-WWE דלפו לרשת, פציעה מזעזעת ותגובה מזעזעת עוד יותר בליגה הרומנית וגם: אמא של מחיטריאן כובשת את הרשת והילד של דריק קאוט מככב בגיל 5

ראובן קסטרו

הילד של דריק קאוט, כולה בן 5, עם ביצוע אדיר

בעקבות סכסוך: שאקירה מתכוונת להחרים את החתונה של מסי

מסתבר שלא לא הכול ורוד בברצלונה. ב-24 ביוני כוכב הקבוצה, ליאונל מסי ובת זוגו בשנים האחרונות אנטונלה, יינשאו. כל שחקני הקבוצה ונשותיהם כמובן קיבלו הזמנה לאירוע, אך נראה כי חלק מהשחקנים יגיעו לחתונה בגפם. על פי דיווחים בספרד, בת הזוג של ג'רארד פיקה, הזמרת שאקירה, מסוכסכת עם בת הזוג של מסי, ולכן הודיעה כי אינה מתכוונת להגיע לחתונה. הסיבה: אנטונלה הייתה קרובה מאוד לאקסית של פיקה, נוריה תומאס, אותה עזב הבלם לטובת שאקירה.

"אני מודה לאשתי ולחברה שלי": פדיחת הענק של הכדורגלן הדרום אפריקאי

לא פעם יצא לנו לראות ראיונות של שחקנים אחרי משחקים שהפכו לקאלט, כמו לדוגמה הראיון הידוע עם ראובן עובד (איזה חתול?!). אלא שספק אם בעתיד הקרוב מישהו יצליח להתעלות על הראיון של שחקן סטייט סטארס הדרום אפריקאית, מוחמד אנאס, שכבש את אחד השערים ב-2:2 מול אייאקס קייפ טאון. "אני רוצה להודות לאשתי ולחברה שלי", אמר אנאס בסיום לפני שהבין את טעותו. "לא, אני מתכוון אשתי, לא חברה שלי, אני מצטער. אני אוהב אותך מכל לבי".

סרטון סקס ותמונות עירום של כוכבת ה-WWE דלפו לרשת

פייג' נחשבת לאחת המתאבקות האהובות ב-WWE, אלא שכעת היא צפויה להפוך לאהובה מאוד גם מחוץ לארגון ההיאבקות הגדול בעולם, לאחר שקלטת סקס ותמונות עירום שלה דלפו לרשת. בסרטון נראית פייג' מקיימת יחסים מיניים עם שני מתאבקים נוספים. "תמונות אישיות שלי נגנבו, ולצערי הרב דלפו לרשת", היא צייצה לאחר שגילתה על המקרה.

פייג' מתאבקת WWE. טוויטר, צילום מסך
אחת התמונות שנגנבו. פייג'/צילום מסך, טוויטר

מחדל מזעזע ברומניה: קרע את הרצועות, צרח מכאבים - אך לא פונה לבית החולים

תיעוד קשה ומקומם מרומניה: שטפן ברבויאנו, בלם קונקורדיה קיאז'נה מהליגה הבכירה, קרע אמש מול טרגו מורש את הרצועות הצולבות בברך אחרי היתקלות עם שוער קבוצתו - אך לא פונה לבית החולים, למרות חומרת הפציעה, במשך דקות ארוכות. האירוע החריג התרחש בדקה ה-72: ברבויאנו ניסה להרחיק כדור שהוגבה לרחבה והשוער פגע בו בברך בשוגג. מיד לאחר הפגיעה, ברבויאנו התפתל מכאבים על הדשא וזעקות האימה שלו גרמו לבהלה באצטדיון, כשצוותים רפואיים של שתי הקבוצות ממהרים לטפל בו.

הוא הורד באלונקה אל מחוץ למגרש תוך שהוא ממשיך להיאנק מכאבים, אבל המחדל הגדול התברר רק לאחר מכן: פינויו לבית החולים, שהיה יותר ממתבקש, התעכב במשך יותר מחצי שעה, כשבזמן הזה הוא זועק את נשמתו על האלונקה, כשרק שמיכה דקה מכסה את גופו (וכל זה על אף שאמבולנס וצוות רפואי שהו באצטדיון). הסיבה: תקנת ההתאחדות הרומנית קובעת שאסור לקיים משחק כדורגל ללא נוכחות של אמבולנס בתחומי האצטדיון, ולכן הוחלט להמתין עם פינויו עד שריקת הסיום. כדי להבין את גודל המחדל, צריך רק לצפות בתמונות הקשות.

צפו בפציעה הקשה ובצעקות המחרידות

עטוף בשמיכה, עדיין באצטדיון: ככה ברבויאנו נראה זמן רב אחרי שנפצע

אמא של הנריך מחטיריאן כובשת את הרשת

הכל החל מציוץ תמים: הנריך מחיטריאן רצה לאחל לאימו מזל טוב, אז הוא העלה לאינסטגרם וטוויטר תמונה משותפת שלו עימה, וכתב ש"אין דבר בעולם כמו אהבה של אמא". אבל בעידן הרשתות החברתיות כמו בעידן הרשתות החברתיות, יש דברים שתופסים את העין, או במקרה הזה המראה החיצוני של מחיטריאן האם, שגרם לעשרות אוהדי מנצ'סטר יונייטד או סתם לחובבי כדורגל (ונשים) לנסות לדלות עוד ועוד מידע עליה, כולל כמה כאלה שהשיגו את מספר הטלפון שלה (!) וניסו לעניין אותה בדייט. כל זה היה לחינם, אגב, בגלל שהיא נשואה באושר.

מרשים: הביצועים של בנו בן ה-5 של דירק קאוט

בפ.ס.ז' חוזרים לחייך ומתחילים להתאושש מנס ברצלונה, בין היתר בזכות חולצת הקסמים הזו של מרקיניוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully