וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד בורחת בפסגה, בברצלונה מתנחמים ב"פרצופים של רונאלדו"

זידאן החליף את רונאלדו במהלך הניצחון 1:2 בבילבאו, הפורטוגלי לא נראה מרוצה, זיזו מתעקש: "מותר להחליף אותו, וזהו". וגם: השמועות על פגרת הנבחרות, הכושר של קאסמירו והקרסוליים של בייל

one

ריאל מדריד גברה אתמול (שבת) 1:2 על אתלטיק בילבאו באצטדיון סן מאמס והצליחה לפתוח פער זמני של חמש נקודות מברצלונה בפסגה, אבל בספרד התעקשו להתייחס להחלטה של מאמן הבלאנקוס זינאדין זידאן להחליף את כריסטיאנו רונאלדו בדקה ה-79. יש לציין כי רונאלדו בישל את שני השערים לריאל - את הראשון לקרים בנזמה בכדור רוחב מדויק, והשני לקאסמירו שלוש דקות בלבד אחרי שבילבאו השוותה בשער שיכול היה לשנות מומנטום.

עוד בנושא:

רונאלדו בישל פעמיים, ריאל מדריד ניצחה 1:2 בבילבאו
זינדין זידאן: "אין משמעות לזה שאנחנו מוליכים כרגע את הטבלה"
גיבור וסמל: סרחיו ראמוס שיחק למרות חיידק בבטנו
צפו: ההגנה התמקדה בראמוס, קסמירו כבש בקלילות
קארים בנזמה עלה למקום התשיעי בטבלת הכובשים של ריאל עם 119 שערים

כריסטיאנו רונאלדו ריאל מדריד מוחלף על ידי איסקו בבילבאו. רויטרס
מחזה לא שכיח. רונאלדו מוחלף על ידי איסקו/רויטרס

אין ספק שרונאלדו לא נראה מרוצה במיוחד מהחילוף, כהרגלו, ובתקשורת הקטלאנית כבר יצאו בכותרו מתריסות על "הפרצופים של רונאלדו אחרי החילוף". זידאן סירב לעשות מזה עניין ואמר בפשטות למה החליף את מערך ה-3:4:4: "לקראת הסיום רצינו מערך יוצר מאוזן ב-2-4-4. כריסטיאנו? הוא יכול להיות מוחלף מפעם לפעם, וזהו. הוא היה מרוצה מאוד מהיכולת שלו".

עד עתה רונאלדו העונה הוחלף בארבעה משחקים מתוך 34 שבהם שותף (אוסאסונה, לאס פאלמאס, אתלטיקו וקשימה באליפות העולם לקבוצות). כמו כן הוא הושאר מחוץ לסגל ב-11 משחקים בגלל פציעות ומנוחה. הוא כבש רק שער אחד בשלושת המשחקים האחרונים, אבל אתמול יצר מספר מצבים והיה יעיל ומסוכן במשחק חוץ קשה. כריסטיאנו הגיע לעשרה בישולים העונה ול-26 שערים בכל המסגרות.

כמו כן, זידאן נשאל על הדיווחים לפיהם הוא יבקש מכמה מהשחקנים שלו לחזור למדריד מוקדם בפגרת הנבחרות ולא לשחק במשחק השני, לאור העומס שצפוי לבלאנקוס באפריל בליגה ובאירופה. "אני לא נכנס לזה", אמר זיזו, "השחקנים ילכו לנבחרות, אי אפשר לשנות את זה. אני אנוח, אבל הם לא. זה מה שיש. כשהם יחזרו יהיו לנו תשעה משחקים ב-25 ימים, ובהם נשחק על כל הקופה. יש לנו 24 שחקנים, ובטוח נצטרך את כולם".

הבשורה הטובה מבחינת ריאל היא לוח המשחקים שנותר לה עד סיום העונה בליגה, שמסדר לה מפגשים ביתיים מול היריבות החזקות: מול אתלטיקו, ברצלונה וסביליה. משחקי החוץ הקשים שנותרו לה הם מול לה קורוניה ומשחק ההשלמה מול סלטה ויגו. כמו כן, ריאל כבשה כבר ב-49 משחקים רצופים בכל המסגרות, מה שמהווה כמובן שיא כל הזמנים עבור קבוצה ספרדית.

כמו כן בריאל מרוצים מהיכולת של קאסמירו, שלא רק כבש את שער הניצחון, אלא אף סייםאת המשחק עם 24 חילוצי כדור. חברו הברזילאי מרסלו החמיא לקשר הסלסאו: "קאסמירו השתפר בצורה ספקטקולרית, הוא יחלד שעובד קשה מאוד, ועבורי זו זכות לשחק לצדו בקבוצה ובנבחרת. הוא אחד הקשרים הכי טובים בעולם".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

ככה נראו הקרסוליים של גארת' בייל אחרי הניצחון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully