וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל חולון הביסה 70:99 את מכבי אשדוד/באר טוביה

הקבוצה של דן שמיר עם ניצחון שלישי בארבעת המחזורים האחרונים ועם 61 הפרש בשני האחרונים. טו הולוואיי בלט עם 22 נקודות ו-9 אסיסטים, דן שמיר הפך למאמן חולון עם הכי הרבה ניצחונות

one

שבוע אחרי שדרסה 66:98 את מכבי קרית גת, רשמה הערב (שבת) הפועל חולון עוד ניצחון בית בהפרש אדיר ובתוצאה די דומה. הקבוצה של דן שמיר הביסה 70:99 את מכבי אשדוד/באר טוביה במסגרת המחזור ה-23 והראשון של הסיבוב השלישי ורשמה ניצחון שלישי בארבעת המחזורים האחרונים כשהיא משפרת את מאזנה ל-7:16. מנגד, הקבוצה של מאיר טפירו נעצרה לאחרי שלושה ניצחונות ברציפות, אבל מצבה במאבק ההישרדות עדיין טוב כיוון שהיא רחוקה ארבעה ניצחונות ממכבי קרית גת האחרונה. דן שמיר הפך למאמן חולון עם כמות הניצחונות הגדולה ביותר, עם 52 כאלה. חולוניה רשמה את ניצחון הליגה ה-600 שלה בכל הזמנים.

טו הולוואיי היה מצוין עם 22 נקודות ו-9 אסיסטים, אבל קשה וחבל לציין שחקן אחד בהפועל חולון. צריך פשוט להחמיא לכל הקבוצה על תצוגת כדורסל נהדרת, משחק קבוצתי, הנעת כדור, הגנה והרבה שואו טיים. אשדוד/באר טוביה בכלל לא סיכנה אותה ביכולת הנוכחית של חולון והקבוצה של שמיר הראתה שהיא במקום השני לא בכדי.

דן שמיר מאמן הפועל חולון (שמאל) עם מאיר טפירו מאמן מכבי אשדוד/באר טוביה. לירון מולדובן
קרב מוחות בין טפירו לשמיר/לירון מולדובן

מהלך המשחק

חולוניה פתחה את המשחק נהדר, הייתה בשליטה מוחלטת וקלעה ארבע שלשות כבר ברבע הראשון. טו הולוואיי פרגן לחבריו עם 5 אסיסטים, ג'ורדן טיילור, שלומי הרוש ודריון אטקינס (4 ריבאונדים) קלעו 5 כל אחד והמארחת ב-14:26 אחרי עשר דקות.

חולוניה המשיכה לחגוג ברבע השני כשהיא מציגה כדורסל שוטף, שלשות במעבר ואחרי תרגילים התקפיים. הולוואיי וטיילור המשיכו להיראות מצוין, כמו גם ג'יימס בל וגם שחקני שהגיעו מהספסל כמו אלכס צ'וברביץ' וטוני יאנגר סיפקו תוצרת. מנגד, אפשר לציין לחיוב - כרגיל במשחקים האחרונים - בעיקר את קווין דילארד הנהדר, שסיים את המחצית עם 16 נקודות ו-3 מ-5 לשלוש. אבל זה ממש לא הספיק לקבוצה של טפירו ואחרי 20 דקות זה 35:52.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אוהד הפועל חולון. לירון מולדובן
אוהדי חולוניה/לירון מולדובן

חולון המשיכה להיראות פשוט נפלא ברבע השלישי. קלעה מבחוץ, מבפנים וגם שמרה טוב כשהיא סוגרת את הרבע הזה ב-50:73. הולוואיי נעל את הרבע עם 14 נקודות ו-9 אסיסטים, בעוד אטקינס קולע 9 וקולט 9 ריבאונדים. אצל האורחת גם סיימון נכנס לעניינים, אבל זה מעט מדי ולא קרוב לסכן את חולון. ואיך נסכם את הרבע האחרון? בשתי מילים: גאברג' טיים. חולון דרסה כל הדרך ל-70:99. תענוג של משחק מבחינתה.

יפתח זיו שחקן מכבי אשדוד/באר טוביה. לירון מולדובן
יפתח זיו מארגן את ההתקפה/לירון מולדובן

סטטיסטיקה

קלעו להפועל חולון: טו הולוואיי 22 נקודות ו-9 אסיסטים, ג'ורדן טיילור 14, ג'יימס בל 13, אלכס צ'וברביץ' 10 ו-8 ריבאונדים, דריון אטקינס 9 ו-9 ריבאונדים, טוני יאנגר 9, שלומי הרוש 8, גוני יזרעאלי 6, יונתן מור 5, רועי הובר 3. טל זך (02:08 דקות) שותף, אך לא קלע.

קלעו למכבי אשדוד/באר טוביה: קווין דילארד 18 נקודות, צייס סיימון 16, ג'ייק כהן 11 ו-9 ריבאונדים, יפתח זיו 10, בן אלטיט 8 ו-5 ריבאונדים, ג'קי קרמייקל 4 ו-6 ריבאונדים, אדם אריאל 3. נמרוד טישמן (09:19 דקות) ועומר בירנפלד (04:31) שותפו, אך לא קלעו.

דן שמיר מאמן הפועל חולון. לירון מולדובן
יכול לחייך חיוך רחב. שמיר/לירון מולדובן
קאליף וואייט שחקן הפועל חולון. לירון מולדובן
קאליף וואייט עם מכנסיים של נבחרת גרמניה/לירון מולדובן
גוני יזרעאלי שחקן הפועל חולון. לירון מולדובן
גוני יזרעאלי נכנס ברבע האחרון ונתן את הנשמה/לירון מולדובן
אלכס צ'וברביץ' שחקן הפועל חולון. לירון מולדובן
היידה אלצ'קו/לירון מולדובן
קווין דילארד שחקן מכבי אשדוד/באר טוביה. לירון מולדובן
דילארד/לירון מולדובן
אלכס צ'וברביץ' שחקן הפועל חולון. לירון מולדובן
צ'וברביץ'/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully