וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון בספרד: ברצלונה וסביליה חייבות להתאושש

הקטלאנים, שהפסידו במחזור האחרון, ינסו לשוב למסלול הניצחונות בבית מול ולנסיה (21:45, ערוץ 50). האנדלוסים יקוו להשאיר מאחור את ההדחה מהצ'מפיונס ולשמור על הפער במקום השלישי כשיתארחו אצל אתלטיקו מדריד (17:15)

one

בווידיאו: הניצחון של ולנסיה בקאמפ נואו בעונה שעברה

המחזור ה-28 בליגה הספרדית יגיע לסיומו מחר (ראשון) ואחריו, הקבוצות יצאו לפגרה במהלכה הנבחרת תתמודד מול ישראל. במוקד המשחקים מחר: ברצלונה מול ולנסיה ואתלטיקו מדריד נגד סביליה.

seperator

אתלטיקו מדריד - סביליה (17:15, ערוץ 50)

אולי ההזדמנות האחרונה של הקולצ'ונרוס להדביק את האנדלוסים במאבק על הכרטיס הישיר לליגת האלופות. לאתלטיקו עדיין יש סיכוי להשיג כרטיס כזה ואתמול היא קיבלה ברבע גמר הצ'מפיונס את הקבוצה שהדהימה השבוע את סביליה, לסטר. האורחים ינסו להתגבר על האכזבה הקשה של ההדחה ולהתאושש גם משתי תוצאות תיקו רצופות בליגה, לפני שהמקום השלישי הולך לאיבוד. סביליה לא ניצחה בקלדרון מאז מאי 2010.

אנטואן גריזמן שחקן אתלטיקו מדריד. רויטרס
אתלטיקו תצליח איפה שסביליה כשלה? גריזמן :/רויטרס

דפורטיבו לה קורוניה - סלטה ויגו (19:30, ערוץ 50)

שתי הקבוצות של גליסיה לא נהנות מעונה מוצלחת, אבל הדרבי הזה מבטיח להיות חם כמו תמיד. דפור מגיעה בתנופה גדולה וצברה שמונה נקודות בארבעת המחזורים האחרונים, כולל 1:2 ביתי ענק על ברצלונה בשבוע שעבר. סלטה לעומתה, השיגה רק שתי נקודות בארבעת המחזורים האחרונים, אך העפילה השבוע לרבע גמר אירופי, לראשונה מזה 16 שנים. בסיבוב הראשון היא הביסה 1:4 את דפור.

ברצלונה - ולנסיה (21:45, ערוץ 50)

ימים סוערים עוברים על ברצלונה. רגע אחרי הקאמבק ההיסטורי מול פריס סן ז'רמן, היא הפסידה בריאזור לדפורטיבו ואולי איבדה את האליפות לריאל. בארסה תנסה להמשיך ללחוץ על הבלאנקוס ויודעת שהיא חייבת להתגבר בבית על העטלפים החלשים, שבעונה שעברה, עם פאקו אייסטרן על הקווים, הדהימו עם 1:2 בקאמפ נואו.

seperator

משחקים נוספים:

לגאנס - מלאגה (13:00, ערוץ 50)
חיחון - גרנאדה (19:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully