וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ייסון פייר פול קיבל מהג'איינטס חוזה ל-4 שנים תמורת 62 מיליון

18.3.2017 / 8:11

כוכב ההגנה של הענקים זכה לחוזה עתק לאחר עונה מוצלחת, ג'ינו סמית' צפוי להצטרף לקבוצה. אוקלנד מנסה לשכנע את מרשואן לינץ' לחזור מהפרישה ולהצטרף לקבוצה מעיר הולדתו

שחקן ניו יורק ג'איינטס ג'ייסון פייר פול. Seth Wenig, AP
יצדיק את הכסף? פייר פול/AP, Seth Wenig

ג'ייסון פייר פול אומנם חווה תקרית לא נעימה ביום העצמאות האמריקאי בקיץ 2015, אך בעונה החולפת הוכיח שהוא שוב במיטבו, עם שבעה סאקים ב-12 הופעות במדי ניו יורק ג'איינטס. הלילה (בין שישי לשבת), היכולת הזו השתלמה לכוכב ההגנה של הענקים, שקיבל חוזה עתק לארבע שנים, תמורת 62 מיליון דולר, 40 מהם מובטחים.

* הג'איינטס גם עשויים להחתים את הקוורטרבק ג'ינו סמית', לשעבר ביריבה העירונית ניו יורק ג'טס. הוא ינסה להפוך למחליף של איליי מאנינג. גם הקוורטרבק ג'וש ג'ונסון יחתום בקבוצה.

* אוקלנד מנסה לשכנע את מרשואן לינץ' לחזור מהפרישה ולהצטרף לקבוצה מהעיר בה גדל. מי שמצטרף כנראה לאוקלנד הוא הקוורטרבק אי ג'יי מנואל, אותו בחרה בפאלו בעבר בסיבוב הראשון של הדראפט.

* טמפה ביי מביאה את הבועט ניק פולק, שיתחרה על המקום עם רוברטו אגוואיו המאכזב, אותו בחרה הקבוצה בסיבוב השני של הדראפט האחרון.

* דריוס באטלר חותם מחדש באינדיאנפוליס. מגן הפינה יקבל חוזה לעונה אחת תמורת 3 מיליון דולר, שיכולים להפוך ל-4.5 עם בונוסים.

* הג'טס מחתימים את מגן הפינה מו קלייבורן, לשעבר בדאלאס, על חוזה לעונה אחת תמורת 5 מיליון דולר. גם הקוורטרבק ג'וש מקאון מתקרב לקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully