וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינדיאן וולס: ניק קיריוס פרש, רוג'ר פדרר עלה לחצי הגמר

הילד הרע של הטניס העולמי צייץ כי הוא חולה ולא יוכל לעלות למפגש עם המאסטרו: "בשלב זה אנחנו חושבים שמדובר בקלקול קיבה ולא יותר". ג'ק סוק הפתיע את נישיקורי ויפגוש את השוויצרי

ניק קיריוס, טניסאי אוסטרלי. AP
רק בריאות. קיריוס/AP

ניק קיריוס הודיע הערב (שישי) על פרישה מאינדיאן וולס בשל מחלה. המשמעות: רוג'ר פדרר העפיל אוטומטית לחצי גמר הטורניר היוקרתי.

הילד הרע של הטניס העולמי, שהפתיע את נובאק דג'וקוביץ', כתב: "בשלב הזה אנחנו חושבים שזה קלקול קיבה ולא יותר. אחרי לילה ללא שינה בו הרגשתי לא טוב לא נותר בי כלום כדי לשחק מול אלוף גדול מול רוג'ר, ואני צריך להיות בשיאי כדי שיהיה לי סיכוי. לא לקחתי את ההחלטה הזו בקלות, עבור משחקים כאלה אנחנו מתאמנים, אבל אני לא במצב שמאפשר לי לעלות על המשטח.

"אני מתנצל בפני האוהדים אבל הבריאות שלי קודמת לכל ואני מקווה שתבינו זאת. אני רוצה לאחל לרוג'ר בהצלחה בשאר הטורניר ולהודות לכל הצופים שהגיע עד כה. אין ספק שאחזור. תודה".

רוג'ר פדרר צייץ לקיריוס בחזרה: "מקווה שתרגיש טוב יותר". ברבע הגמר הנותר ייפגשו ג'ק סוק וקיי נישיקורי.

עוד בנושא:

אינדיאן וולס: סטן ואוורינקה ופאבלו קרנה בוסטה בחצי הגמר
אינדיאן וולס: רוג'ר פדרר הביס את רפאל נדאל, נובאק דג'וקוביץ' הודח

מי שיפגוש את פדרר בחצי הגמר הוא האמריקאי המפתיע ג'ק סוק (17), שהימם את קיי נישיקורי (4) עם 3:6, 6:2, 2:6 במשחק שנמשך 108 דקות.

אצל הנשים השיגה סבטלנה קוזנצובה (8) את המקום בגמר אחרי ניצחון דרמטי מול קרולינה פלישקובה הצ'כית (3), 6:7 (5), 6:7 (2) בתום שעה ו-55 דקות. קוזנצובה תשחק בקרב על התואר מול ילנה וסנינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully