וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקאפ: הפועל ירושלים ניצחה 66:79 את ולנסיה והשוותה את חצי הגמר ל-1:1

האדומים נראו טוב מהפתיחה עד הסיום, סיפקו רבע רביעי אדיר של 9:26 ורחוקים 40 דקות מהעפלה לגמר. קינזי (18) וג'רלס (17) הוליכו רבע רביעי אדיר, המשחק השלישי והמכריע ייערך בספרד ביום רביעי

תקציר המשחק באדיבות ערוץ 20

הפועל ירושלים עשתה את המוטל אליה, האריכה את העונה האירופית שלה במשחק אחד לפחות ושמרה על חלום הזכיה ביורוקאפ והכרטיס ליורוליג בחיים. סגנית האלופה הישראלית ניצחה היום (שישי) 66:79 את ולנסיה בארנה בתום משחק נהדר שלה, איזנה את סדרת חצי הגמר ל-1:1 וכפתה משחק שלישי ומכריע, שייערך על אדמת ספרד ביום רביעי ב-21:30.

בניגוד למשחק הראשון, אותו הקבוצה של סימונה פיאניג'אני פתחה היטב אך לאחר מכן דעכה, היום האדומים סיפקו משחק טוב מתחילתו ועד סופו. הפתיחה היתה נהדרת, כשטרנס קינזי, בר טימור ויותם הלפרין הוליכו אותה ליתרון בן 12 נקודות. הספרדים הוותיקים הצליחו לחזור, אך בפתיחת הרבע הרביעי הלפרין וג'רלס לקחו אחריות, קינזי הוכיח פעם נוספת שהוא האיש החשוב ביותר בירושלים בשבועות האחרונים והיתרון שב לצד האדום. ירושלים גילתה אופי של קבוצה גדולה, סגרה עניין עם רבע רביעי אדיר של 9:26 וכעת היא קרבה מתמיד להגשמת החלום.

שחקני הפועל ירושלים טרנס קינזי, קרטיס ג'רלס. ברני ארדוב
הצגה במאני טיים. קינזי, ג'רלס ואמארה/ברני ארדוב

מהלך המשחק

רבע 1:

הפועל ירושלים פתחה עם קרטיס ג'רלס, ג'רום דייסון, טרנס קינזי, טראוויס פיטרסון ואמארה סטודמאייר, בעוד האורחת העלתה את סאם ואן רוסום, חואן סאסטרה, פרננדו סן אמטריו, לוק סיקמה ובויאן דובלייביץ'. חלק מהאוהדים מחו על יחס ההנהלה אליהם במשחק החוץ, מה שכמעט הוביל לעימותים ביציעים. האדומים עלו ל-0:7 אחרי 2:30 דקות ולאחר מכן ל-0:9 ואילצו את פדרו מרטינס לקחת פסק זמן. קינזי, שהיה האיש הבולט בפתיחה, ספג עבירה שנייה וירד לספסל לטובת טימור שצלף חמש נקודות רצופות. פיטרסון קבע 8:19, הלפרין צלף שלשה והפך את זה ל-12:24, ובסיום רבע ראשון נהדר הוליכו הירושלמים 14:24.

רבע 2:

כמו בסיום הרבע הראשון, ליאור אליהו החטיא פעם נוספת מול הסל, אך המומנטום האדום נמשך וטימור המצוין קבע 16:28. האורחת לא הרימה ידיים ופייר אוריולה הוריד ל-30:26 בלבד, ג'רלס סוף סוף קלע נקודות בכורה, רפא מרטינס התחמם, צלף מבחוץ וצימק ל-34:31, פיטרסון ענה בשלשה חשובה משלו, ובסיום המחצית הראשונה הראה לוח התוצאות על 37:41 לאדומים.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אוהדי הפועל ירושלים. ברני ארדוב
מחאה ביציעים/ברני ארדוב

רבע 3:

אוריולה המצוין השלים מהפך והעניק לוולנסיה יתרון ראשון - 41:43. דייסון שהתקשה להיכנס לעניינים ספג עבירה שלישית אך נותר על הפרקט וסיפק אסיסט לאמארה, שהשיב את היתרון לצד האדום - 45:47. ולנסיה לא הפסיקה להחטיא מחוץ לקשת, למזלה של המארחת, אך חיפתה על ההחטאות עם ריבאונדים בהתקפה. שלשה של מרטינס עם הבאזר העניקה לוולנסיה 53:57 עם העליה לרבע האחרון.

רבע 4:

כל השלשות שלא נכנסו ברבע השלישי נכנסו בפתיחת הרביעי, כשג'רלס והלפרין צלפו שתיים כל אחד וקבעו 63:65 לירושלים. קינזי הוסיף ג'אמפ גדול ושלשה גדולה עוד יותר, ו-5 דקות לסיום הוליכו האדומים 65:70. המצטיין במשחק המשיך ללהוט, ג'רלס הוסיף ארבע נקודות משלו וקבע 66:76, שתי דקות לבאזר. אמארה סיפק יכולת מצוינת בהגנה, ומשם ולנסיה כבר לא חזרה. ג'רלס צלף שלשה שסגרה עניין, ובסיום ניצחה הפועל ירושלים 66:79.

פיטרסון/ברני ארדוב

סטטיסטיקה

קלעו להפועל ירושלים: טרנס קינזי 18 (5 מ-7 ל-2, 2 מ-4 ל-3), קרטיס ג'רלס 17 ו-5 אסיסטים, יותם הלפרין 11 (3 מ-3 ל-3), אמארה סטודמאייר 9, 8 ריבאונדים ו-3 חסימות, בר טימור 8, טראוויס פיטרסון 7, ג'רום דייסון 5, שון ג'ונס 3, ליאור אליהו 1. אור רון שותף (14 שניות) ולא קלע.

קלעו לוולנסיה: רפא מרטינס 22 (4 מ-5 ל-2, 4 מ-7 ל-3), פיירה אוריולה 12, וויל תומאס 10, פרננדו סן אמטריו 7, בויאן דובלייביץ' 5, לוק סיקמה 4, חואן סאסטרה 2, סאם ואן רוסום 2, רומיין סאטו 2. לואיס פרננדו שותף (דקה) ולא קלע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully