וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורם במכבי חיפה: "נחפש מנהל ספורטיבי, אך לא נחתים בכל מחיר"

17.3.2017 / 10:38

לאחר עזיבתו הצפויה של טור כריסטיאן קרלסן, במועדון ינסו להחתים איש מקצוע זר לפני מסע הרכש, אחרת יוותרו על התפקיד. כרגע: לוזון נוטה להשאיר את איולפסון. עזמי בספק לבאר שבע

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: מתן חדד

הפגישה בין יעקב שחר לטור כריסטיאן קרלסן בנוגע לעתידו של המנהל הספורטיבי תיערך כנראה בשבוע הבא, אך הדבר עדיין לא מרמז על כך שחיפה תפתח את העונה הבאה עם בעל תפקיד דומה. יעקב שחר מתכוון למנות מנהל ספורטיבי עם סמכויות דומות לאלו של קרלסן, אך במועדון לא יתעקשו על כך. אם מיד בתום העונה לא ימצא איש מקצוע מתאים, במועדון לא ימנו מנהל ספורטיבי. "עד שהסיפור עם קרלסן לא יסתיים, לא נחפש אף איש מקצוע", הדגישו במועדון. בכיר במועדון הוסיף: "נחפש מנהל ספורטיבי, אבל לא נחתים אדם לתפקיד בכל מחיר".

בעלי מכבי חיפה יעקב שחר. יוסי ציפקיס
מירוץ נגד השעון. שחר/יוסי ציפקיס

אניס אלושי ביקש שלשום לא לקחת חלק באימון מכבי חיפה שנערך בכפר גלים בגלל כאבים בקרסול, מה שיגרום לו להיעדר מהמשחק בטרנר. הבוקר התברר כי הוא סובל ממכה בקרסול בשילוב עומס. בניגוד אליו, מארק ואליינטה התאמן וצפוי להיות כשיר למשחק. קמיל ואצק ואיסמעיל ריאן ייעדרו בשל צהובים. פיטים עזמי נטש את האימון והוא בספק גדול. שי בן דוד ועמית זנטי שקיבלו מנוחה יזומה אמורים לפתוח בהרכב. יניב בריק, רועי קהת ונטע לביא נמצאים בתמונת ההרכב.

בשלב זה, חיפה מתמקדת בהחתמתו של עומרי אלטמן, כשגם שמות נוספים כמו חנן ממן ואבי ריקן הוזכרו בתקופה האחרונה. כרגע לא החל משא ומתן עם אף אחד מהם. כזכור, מלבד אלטמן, השחקן היחיד אליו פנה המועדון עוד לפני פגרת החורף היה אליסון דוס סנטוס אותו ינסו לצרף בתום העונה על אף שאשתו מעדיפה לעזוב מיידית את ישראל. מבין הזרים, כרגע רק עתידו של גארי קגלמאכר מובטח. המטרה של גיא לוזון היא להשאיר גם את הולמאר אייולפסון למרות שהוא עדיין לא מגלה את היכולת שציפו לה. מי שאמור להגיע לפתיחת האימונים הוא הקשר הניגרי אובונג אקפאי, שנרכש על ידי הבעלים יעקב שחר והושאל לסלובן ליברץ הצ'כית.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully