וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטף קרי תמך בהארדן ל-MVP, ווסטברוק: "תזכירו לי מי זה בדיוק?"

כוכב הת'אנדר ממשיך לספק מספרים דמיוניים, ופותח חזית חדשה מול כוכב גולדן סטייט: "לא אכפת לי ממנו". וגם: ווסטברוק עם "האסיסט המשוגע של העונה", סטיב קר נגד לוואר בול, טיי לו מעודד

סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס, מול ראסל ווסטברוק, אוקלהומה סיטי. AP
אין רגע דל ב-NBA. ווסטברוק מול קרי/AP

גואה המתיחות בין ראסל ווסטברוק לשחקני גולדן סטייט. זה החל במפגשים המתוחים עם חברו לשעבר באוקלהומה סיטי קווין דוראנט, נמשך עם קבלת פנים קרירה ששחקני הווריירס הכינו לו בסוף שבוע האולסטאר, ונמשך כעת עם חזית חדשה, הפעם מול סטף קרי.

קרי, שנמצא בעיצומה של עונה הרבה פחות טובה בסטנדרטים שלו, נשאל השבוע במי היה בוחר ל-MVP, בחירה שעל פי רוב מתנקזת לשני מועמדים מרכזיים: ראסל ווסטברוק וג'יימס הארדן. "הייתי הולך עם הארדן", אמר סטף. "אני חושב שצריך לתת את הפרס לזה למי שהצעיד את הקבוצה שלו לעונה טובה יותר, ובמקרה הזה, למאזן טוב יותר. ככה בחרו את ה-MVP לאורך כל שנות קיומה של הליגה. לכן אני די בטוח שג'יימס ראוי לזה".

אמש, עוד לפני שרשם טריפל דאבל 34 העונה בניצחון 102:123 על טורונטו, ווסטברוק סיפק תגובה אופיינית. כשנשאל מה דעתו על האמירות של קרי, אמר ש"אני לא מקדיש תשומת לב למה שחקנים אחרים אומרים. לא אכפת לי מה הוא אמר, כי הוא לא משנה שום דבר. מי הוא, תזכירו לי בדיוק?".

הלילה, כאמור, ווסטברוק התקרב עוד קצת לשיא הטריפל דאבלים לעונה אחת, בו מחזיק אוסקר רוברטסון מאז עונת 1961/62. לגארד האקספלוסיבי יש כעת 34 כאלה, שבע פחות מהשיא ההיסטורי, ואחרי שרשם טריפל דאבל בכל אחד מארבעת המשחקים האחרונים, נראה שהוא בהחלט מסוגל לכך. מול טורונטו ווסטברוק רשם גם את אחד ממהלכי העונה, עם אסיסט מרהיב בין הרגליים של קורי ג'וזף, מנקודת החצי. "בכנות, אני לא יודע אם הוא כיוון את המסירה אליי או לטאג' גיבסון", אמר ויקטור אולדיפו שקיבל את האסיסט הנדיר מווסטברוק. "פשוט רצתי מהר יותר מטאג' אז הספקתי להגיע לכדור. אני זוכר שרצתי ולא הבנתי איך הכדור הגיע אליי, לא היה אפשר להבין מאיפה הוא הגיע. זה היה אסיסט משוגע עד כדי כך, אולי האסיסט המשוגע של העונה".

עוד בנושא:

הלילה: לאב חזר, הווריירס הביסו, טריפל דאבל רביעי ברצף לווסטברוק
שיקגו הודיעה: דווין וייד סובל משבר במרפק וגמר את העונה הסדירה
טורניר המכללות נפתח בלי הפתעות גדולות, ניצחון פרוע לנורת'ווסטרן

ראסל ווסטברוק אוקלהומה סיטי ת'אנדר מול ג'רמי לין ברוקלין נטס. AP
הוא קוסם. ווסטברוק מחלק עוד אסיסט/AP

קליבלנד מעודדת משובו של קווין לאב: "סוף סוף אפשר לבנות את הרוטציה"

קליבלנד הצליחה לרשום מעט מאוד משחקים העונה עם סגל מלא, אבל עכשיו, כשהישורת האחרונה של העונה מתקרבת, היא סוף סוף מקבלת את כולם, או כמעט כולם, כשירים. הלילה קווין לאב חזר אחרי יותר מחודש בחוץ, קלע 10 נקודות והוריד 9 ריבאונדים ב-20 דקות בניצחון 83:91 על יוטה, ולמרות שקיירי אירווינג ואימן שאמפרט ספגו פציעות משל עצמם ולא סיימו את המשחק, טיירון לו נשמע בעיקר אופטימי. "הפציעות של קיירי ושאמפרט לא רציניות, ועכשיו אני סוף סוף יכול להרכיב את הרוטציה כמו שתכננתי בתחילת העונה", אמר המאמן. "נותרו לנו 12-13 משחקים להריץ את כולם ולהתחיל להבין איזה הרכבים עדיפים. אני חושב שניראה הרבה יותר, בעיקר בהגנה. אני ממש נרגש", אמר.

"הרגשתי די טוב", אמר לאב. "ראיתי את קצב ההתקדמות שלי וחשבתי לעצמי שאני רוצה לחזור כמה שיותר מהר, אבל אם זה יהיה תחת מגבלת דקות. אני שמח שהיום נראיתי לא רע".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
לונזו בול שחקן מכללת UCLA עם אביו לבאר. AP
עכשיו גם סטיב קר מתערב. לוואר ולונזו בול/AP

סטיב קר נגד לוואר בול: "הוא לא עוזר לילדים שלו"

לוואר בול, אביו של כוכב מכללת UCLA לונזו בול ושל עוד שני תיכוניסטים שנחשבים לכישרונות גדולים, ממשיך "לככב" בארצות הברית בזכות ההצהרות המפוקפקות שלו. אחרי שהצהיר ש"לונזו יותר טוב מסטף קרי" והשבוע טען ש"הייתי הורג את מייקל ג'ורדן באחד על אחד", גם מאמן גולדן סטייט סטיב קר יוצא נגדו.

"העובדה שכולם מדברים עליו אומרת שהוא משיג את המטרות שלו, למרות שלא ברור מה הוא מנסה להשיג, כי האמירות שלו הזויות. העיקר שהוא ממשיך לככב בכותרות, זה העיקר בשבילו", אמר. "הוא לא עוזר לילדים שלי. היה עדיף לכולם אם הילדים האלה היו משחקים בכיף מבלי לשמוע את כל הדברים האלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully