וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני ברצלונה מסכימים פה אחד: "בוטחים באונסואה, הוא בשל לאמן"

אינייסטה, פיקה וראקיטיץ' כבר מצדדים במינויו של העוזר למאמן הבא: "הוא לקח קצת מפפ וקצת מלואיס אנריקה". פיקה: "הקאמבק מול פ.ס.ז' גדול יותר מזכייה בליגת האלופות", די מריה יצטרף בקיץ?

one

טרם הוחלט מי יאמן את ברצלונה בעונה הבאה, אבל נדמה שהשחקנים כבר החליטו מי המועמד המועדף עליהם: חואן קרלוס אונסואה. ביממה האחרונה מרבית השחקנים מביעים תמיכה בלתי מסויגת בעוזרו של לואיס אנריקה, בין אם בשיחות פנימיות בתוך המועדון ובין אם באופן פומבי.

אנדרס אינייסטה הוא אחד מהם. "אונסואה יודע הכל על הקבוצה. הוא הולך איתנו הרבה שנים, אני בטוח שהוא מוכן לקפיצת המדרגה. יש לו את המוטיבציה והכישורים כדי להוביל אותנו", אמר, בעוד איבן ראקיטיץ' הוסיף ש"יש להרבה שחקנים יחסים מצוינים איתו, אנחנו בוטחים בו". גם ג'רארד פיקה, הקול הבולט בחדר ההלבשה של הקטלאנים, תמך בו ואמר אמש לתקשורת המקומית ש"הוא מועמד טוב, כי הוא למד משני מאמנים גדולים כמו פפ גווארדיולה ולואיס אנריקה, ולקח קצת משניהם".

מאמן ברצלונה לואיס אנריקה עם עוזרו חואן קרלוס אונסואה. GettyImages
יקבל את המפתחות? אונסואה עם לואיס אנריקה/GettyImages

פיקה, אגב, עדיין שיכור מהמהפך ההיסטורי מול פריס סן ז'רמן. "נהניתי מהקאמבק הזה כמו ילד, זה היה לילה מושלם, כמו חלום אחד ארוך. בעיני זה יותר גדול מלזכות בליגת האלופות, אפילו יותר מזה. עוד נספר על זה לנכדים ולנינים שלנו. ראמוס צדק, לשם שינוי", אמר בהתייחס לפרגונים מקפטן ריאל, עימו התנגח לא אחת.

עדות נוספת לאופוריה שעדיין אופפת את ברצלונה נראתה ממש בכניסה לקאמפ נואו: פוסטר עצום עם התמונה העוצמתית של ליאונל מסי חוגג עם האוהדים הוצב בכניסה לאצטדיון, ועליו נכתב - "ברוכים הבאים לקאמפ נואו, המקום בו ההיסטוריה מתרחשת".

עוד בברצלונה: על פי שלל דיווחים בקטאלוניה, הקבוצה מתכננת פנייה מפתיעה בקיץ לאנחל די מריה, אחד הגיבורים הטרגיים של פריס סן ז'רמן בתבוסה ההיסטורית. ברצלונה, כך נטען, כבר גיששה אצל סוכנו של הארגנטינאי בנוגע לאפשרות שיחזור לספרד, בה שיחק כבר במדי ריאל מדריד. אבל הדיווחים הללו גרמו לאי נוחות בקרב אוהדי ברצלונה, ולא רק בשל עברו של די מריה במדי היריבה השנואה. במהלך המשחק מול סן ז'רמן, אחרי שנכבש השער המצמק לזכותה, די מריה חגג בתנועת השתקה אל עבר אוהדי הקבוצה. מאז, כך נראה, הם שומרים לו טינה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

משחק בלתי נשכח, תמונה בלתי נשכחת: הפוסטר שהוצב בכניסה לקאמפ נואו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully