וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איינבינדר וגוטליב חוזרים, דנינו יפתח, קאסיו מחוץ להרכב

דיווחים חיים לקראת שבת: קפטן בית"ר ירושלים סיים עונש הרחקה בגלל צהובים, בלם הפועל תל אביב יפתח בקרית שמונה שתחסר את שלומי אזולאי הקשר. גם תמוז בתמונה. אשקלון דרוכה

צילום: יותם רונן, עריכה: מתן חדד

בווידאו: וידיגאל ואלברמן מתכוננים למשחק מול סכנין

משחקי המחזור

הפלייאוף התחתון

עירוני קרית שמונה - הפועל תל אביב (שבת, 16:00, ספורט 1)

הפועל חיפה - הפועל אשקלון (שבת, 18:00, ספורט 5 לייב)

הפועל רעננה - בני יהודה (ראשון, 18:45, ספורט 5 לייב)

מ.ס אשדוד - הפועל כפר סבא (שני, 20:30, ספורט 1)

הפלייאוף העליון

מכבי תל אביב - בני סכנין (שבת, 18:15, ספורט 1)

מכבי פתח תקוה - בית"ר ירושלים (שבת, 20:30, ספורט 1)

הפועל באר שבע - מכבי חיפה (ראשון, 21:00, ספורט 5)

שחקן הפועל תל אביב טוטו תמוז. יוסי ציפקיס
אמור לפתוח בפעם הראשונה. תמוז/יוסי ציפקיס

14:07 בני סכנין: עלי עוסמאן פצוע ולא צפוי להיות בסגל למשחק מול מכבי תל אביב כשמוחמד זבידאת יחליף אותו. יוסי אבוקסיס צפוי לפתוח במערך של שלושה בלמים כשתאמבי סגס יירד לעמדת הבלם.

13:20 בית"ר ירושלים: שרון מימר ערך לשחקניו אסיפת וידאו עם קטעים ממשחקים של מכבי פתח מקוה ואמר: "מכבי פתח תקוה פותחת חזק ועולה עם המגנים קדימה מהדקה הראשונה. אנחנו בתקופה טובה על אף ההפסדים ואם נהיה יותר מרוכזים כבר מחר נחזור לנצח" (אופיר סער).

12:11 הפועל תל אביב: אדי גוטליב וטוטו תמוז עשויים לפתוח בהרכב. אביחי ידין חזר להתאמן, אבל לא ישחק וצפוי לחזור לכר הדשא אחרי פגרת הנבחרות. אור אוסטוינד ואייל משומר הפצועים לא יכללו בסגל (עמית גולדשטיין).

12:02 עירוני קרית שמונה: אחרי שקיבל הודעה אתמול שלא ימשיך בעונה הבאה, קאסיו פרננדס יישאר גם מחוץ להרכב למשחק מול הפועל תל אביב. מי שיתפוס את מקומו הוא דין מימוני. שלומי אזולאי החלוץ ישחק על חשבונו של דידייה ברוסו המוצהב. גם אופיר קריאף ואמיר נסאר יפתחו (שלמה וייס).

11:54 הפועל באר שבע: מלבד מאור בוזגלו ומוחמד גדיר לרשימת הפצועים מצטרפים בן תורג'מן ומתן אוחיון, שלא ייכללו בסגל נגד מכבי חיפה ביום ראשון. המגן השמאלי סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי בעוד חברו סובל מקרע בשריר התאומים (שלמה וייס).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חזרו לבית הספר. שחקני מכבי פתח תקוה בשיעור ספורט/מערכת וואלה!, צילום מסך

11:48 הפועל אשקלון: יובל נעים אמר לשחקניו לקראת המשחק: "יש שיפור ביכולת אבל צריך שיפור גם בנקודות. במשחק כמו מול בני יהודה היינו צריכים לקחת, אין לנו מקום לאבד נקודות כאלה יותר". יוסיפ איבנצ'יץ קיבל מעט מנוחה השבוע לאחר שחש עומס וצפוי לפתוח (אופיר סער).

11:11 בית"ר ירושלים: דן איינבינדר יחזור להרכב לאחר שהיה מוצהב בטרנר. דוד קלטינס יחליף את דן מורי בעמדת הבלם (אופיר סער).

7:48 הפועל חיפה: הבעלים יואב כץ שוחח עם הישאם כיוואן בעקבות התקרית בין הקשר למאמן דני גולן באימון אתמול. כץ שמע את גרסתו של כיוואן ובמועדון טוענים כי בעקבות שיחה שערך כיוואן עם ניר קלינגר בתום האימון, השחקן לא ייענש. גולן לא מתכוון לשנות את ה-11 שלו, כששלומי ארבייטמן החולה בספק להתמודדות (איציק יצחקי).

7:40 מכבי פתח תקוה: שני שחקנים ייעדרו מהסגל - לידור כהן וקרלוס קוויאר הפצועים. רפואה ימשיך ב-11 שלו גם במשחק הקרוב. בניגוד לאימון אתמול, שהתקיים בהוד השרון, היום חוזרת הקבוצה להתאמן במתקן האימונים שלה. חמישה משחקני הקבוצה - גידי קאניוק, דור אלו, לירוי צעירי, לידור כהן ומנור סולומון, השתתפו בשיעור ספורט שנערך בבית ספר בפתח תקוה (איציק יצחקי).

7:34 עירוני קרית שמונה: שלומי אזולאי הקשר סובל ממתיחה בשריר האחורי וייעדר. גם עודד אלקיים ייעדר בגלל עונש הרחקה ואמיר נאסר הצעיר יקבל את הקרדיט בהרכב (שלמה וייס).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully