וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי רמת חן הביסה 57:85 את אליצור חולון וזכתה בגביע המדינה

הקבוצה של שירה העליון זכתה בתואר בפעם הרביעית בתולדותיה בזכות עוד תצוגת תכלית של דניאל אדמס (27 נק' ו-16 ריבאונדים) וצ'לסי הופקינס שפלרטטה עם טריפל דאבל (16 נק', 12 אס' ו-9 ריב')

שחקניות מכבי רמת חן חוגגות. איגוד הכדורסל
שחקניות מכבי רמת חן והגביע/איגוד הכדורסל

מכבי רמת חן זכתה הערב (חמישי) בגביע המדינה בפעם הרביעית בתולדותיה. הקבוצה של שירה העליון נהנתה מעוד תצוגת תכלית של דניאל אדמס הסנטרית הדומיננטית בדרך לניצחון מוחץ 57:85 מול אליצור חולון שחיפשה זכייה 19 במפעל היוקרתי אך לא הייתה בעניינים ורשמה הפסד 11 ברציפות מול רמת חן העדיפה.

הסגולות פתחו פער מבטיח כבר ברבע הראשון ועלו ליתרון דו ספרתי כשדניאל אדמס מסיימת את המחצית עם 15 נקודות. ברבע השלישי הקבוצה של רועי אייזנברג כבר נשברה ומכאן ואילך זה הפך לגמרי למשחק במעמד צד אחד שבו הסגולות כתשו את היריבה והפער רק הלך וגדל עד הסיום.

דניאל אדמס סיימה את המשחק הזה עם 27 נקודות ו-16 ריבאונדים כשהיא קולעת ב-56 אחוז מטווח השתי נקודות (9 מ-16) וגם צולפת שתי שלשות משני ניסיונות. צ'לסי הופקינס שוב פלירטטה עם הטריפל דאבל עם 16 נקודות, 12 אסיסטים ו-9 ריבאונדים כשגם בריה הולמס הוסיף 16 למנצחות. אלכסיס הורנבקל הובילה את חולון עם 19 נקודות ורק מרקל ווקר סיימה בדאבל פיגרס חוץ ממנה עם 15 נקודות, אך רועי אייזנברג כמעט ולא קיבל תרומה מהישראליות שלו ושוב הובס מול רמת חן באחד ממעמדי השיא של כדורסל הנשים.

קפטנית מכבי רמת חן שירן צעירי עם המאמנת שירה העליון. ברני ארדוב
יש גביע. צעירי והעליון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully