וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלן מסודי יהפוך בסוף השבוע להומלס: "אין לי איך לשלם"

16.3.2017 / 13:56

שחקן העבר שעל מצבו הקשה פורסמה כתבה בוואלה! ספורט, ייזרק מהמלונית בה הוא שוהה. סיפר על סף דמעות: "אשאר עם הילדה שלי גם אם אגור ברחוב". עורך דינו: "פנינו לוועדה ההומניטרית"

הכדורגלן אלן מסודי. ברני ארדוב
סיפור עצוב. מסודי/ברני ארדוב

לפני ארבעה חודשים פרסמנו כתבה על מצבו הקשה של אלן מסודי, שנלחם להישאר עם בתו הישראלית על אף היותו על תקן מגורש וללא אישור שהיה בישראל. בעקבות הכתבה החלו מספר גורמים לסייע למסודי במספר מישורים, אך מצבו של השחקן עדיין קשה והוא בדרך להיזרק לרחוב מהמלונית בה הוא שוהה, זאת בגלל חוב של למעלה מ-20 אלף שקל.

מסודי אמר היום לוואלה! ספורט כשהוא על סף דמעות: "אין לי איך לשלם את החוב. יש לי קצת כסף אצל אמא שלי בקונגו אבל אי אפשר להעביר את זה לכאן. אם אעזוב את הארץ לא יתנו לי לחזור. אני לא עוזב את הילדה שלי ואני נשאר איתה גם אם אני צריך להיות ברחוב".

מבחינה משפטית, התיק של מסודי מסובך ובעייתי. הוא לא נישא לישראלית אך הילדה ישראלית. אם הילדה כלל לא נמצאת בארץ ומי שמגדל את הילדה היא סבתה. אם זו תיתן תצהיר כי מסודי שותף מלא לגידול הילדה יהיו לו בסיס לקבלת התושב הארעי, אך בשלב זה לא ניתן תצהיר כזה ולכן מסודי בבעיה.

שחקן העבר אלן מסודי עם בתו שאנל. באדיבות המצולמים
מסודי ובתו/באדיבות המצולמים

עורך הדין אלי מלול הסביר היום: "מדובר בתיק סבוך, אנו פועלים אל מול הוועדה ההומניטרית. אנחנו מקווים שבעקבות המהלכים יקבל אלן מסודי אשרה של תושב קבע בישראל על מנת לממש את אבהותו ולגדל את בתו בביטחון מלא, ושחשש הגירוש לא ימשיך לרבוץ מעליו".

הראשון שהרים את הכפפה בחודשים האחרונים וניסה לעזור היה מאמן עירוני טבריה, אילן סוויסה, שגייס כמה גורמים בצפון לסייע למסודי. סוויסה סיפר: "עזרנו בכל מה שיכולנו. אוכל, ביגוד, כסף, זה קשה לבד. גם עורך דין אלי מלול הסכים לקחת את כל התיק עליו בהתנדבות אבל התהליך ארוך ובינתיים הוא נדרש לעזוב את המלונית בגלל חוב ובדרך להיות זרוק ברחוב. זה אדם שרוצה להיות כאן עם הילדה שלו ורוצה לעבוד, אבל אין לו אישור ואין לנו איך לעזור לו ולהעסיק אותו".

בימים האחרונים נעשו פניות לבעלי קבוצות כמו איזי שרצקי וברק אברמוב בניסיון לקבל סיוע ולעזור לשחקן.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

האזינו לפרק חדש של "הפודיום": ב"ש-בית"ר, ונבחרי העונה הסדירה

  • עוד באותו נושא:
  • אלן מסודי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully