וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה וריאל מדריד רבות על 'ניימאר הבא', אמבפה ירדוף את רונאלדו?

וניסיוס ג'וניור בן ה-16 זוכה למעקב ובאלופה מתכננים לגייס את ניימאר כדי לצרפו. חלוץ מונאקו, שמעריץ את רונאלדו ודחה הצעה מאלופת אירופה ב-2013, עשוי להגיע לברצלונה בעונה הבאה

one

חזית חדשה בין ריאל מדריד וברצלונה. היום (חמישי) מדווחים בתקשורת הספרדית כי שתי הענקיות מחזרות במרץ אחרי וניסיוס ג'וניור, הקשר ההתקפי של פלמאגו וכוכב נבחרת ברזיל עד גיל 17. על פי הדיווח, נציגים של שתי הקבוצות נמצאים בפרו ועוקבים אחרי הברזילאי בן ה-16, שמשחק במדי הסלסאו באליפות דרום אמריקה עד גיל 17.

עוד בנושא:

"כל טיפת ביקורת מגיעה לגווארדיולה. התכנית המושלמת שלו התפוצצה"
בסגנון יאיא, על הראש של יאיא: על טיימואה בקאיוקו, גיבור מונאקו

צפו בביצוע של וניסיוס ג'וניור

רק לאחרונה דאגה פלמנגו להחתים את הפלא על חוזה ארוך טווח עד 2019 כאשר סעיף השחרור שהוצמד לו הוא 30 מיליון יורו. וניסיוס ג'וניור, שעדיין לא כבש במדי קבוצתו בליגה בברזיל, מוליך את דירוג הכובשים של האליפות עם חמישה שערים. אחד הסקאוטים של אלופת אירופה שחזה בברזילאי סיפר ל'מארקה': "מדובר בשחקן של פעם בדור, שחקן שמסוגל לשנות את העתיד של ריאל בצורה חד משמעית".

לעומת זאת, בתקשורת בברצלונה מאמינים כי העובדה שניימאר האריך לאחרונה את חוזהו, תוכל להשפיע בצורה משמעותית על המגעים. ניימאר נחשב למודל לחיקוי של הפלא הצעיר, שכבר זה להשוואות למקור בזכות ביצוע מרשים מול פראגוואי שכלל שלושה סומבברואים תוך שמונה שניות. 'ספורט' המקומי בטוח: "בבארסה ישתמשו בניימאר כדי לצרף את וניסיוס, אין ספק שהוא הדבר הכי טוב שגדל בברזיל מאז ניימאר. בצוות הטכני בטוחים שהפוטנציאל שלו מרשים, כך שאין סיכון בצירוף שלו גם בגיל צעיר".

בפלמנגו עדיין לא פתחו במגעים לגבי הקשר ההתקפי כאשר עדיין לא ברור כמה הם יוכלו לשמור עליו. רק בינואר האחרון דווח בתקשורת האנגלית כי מנצ'סטר יונייטד כשלה במאמציה לצרף את וניסיוס, ואף ניסתה לשכנע את הברזילאים להחזיק בזכויות עתידיות עליו לקראת 2020, אולם בפלמנגו סרבו בתוקף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

שם נוסף שעולה כמועמד להצטרף לברצלונה בקיץ הוא זה של קיליאן אמבאפה, הכישרון האדיר של מונאקו. החלוץ, בן 18 בלבד, סייע לקבוצה מהנסיכות להדיח את מנצ'סטר סיטי. אם זה אכן יקרה, נראה שבריאל מדריד יצטערו מאוד על הכישלון שלהם מ-2013: כאשר מ'באפה היה בן 14, הוא הגיע למבחנים בריאל ואף נפגש עם זינדין זידאן, שניסה לשכנע אותו להצטרף. אלא שהילד, למרות שתמיד היה מעריץ ענק של כריסטיאנו רונאלדו, התעקש לחזור למונאקו וכעת, אולי יהפוך לסיוט הגדול של הבלאנקוס בחלק הקדמי של בארסה.

לאחר סיום שלב שמינית גמר ליגת האלופות, סכנויות ההימורים עדכנו את היחסים שלהם לגבי הזוכות: בארסה, שלפני הגומלין מול פריס סן ז'רמן הייתה על יחס של 1 ל-41, זינקה לפסגה עם 1 ל-3.84. מעט אחריה נמצאת באיירן מינכן עם 1 ל-3.90 והבאה בתור היא ריאל מדריד (1 ל-5.69). רביעית ניצבת יובנטוס (1 ל-8.88) ובהמשך אתלטיקו (1 ל-10.25), דורטמונד (1 ל-11.25), מונאקו (1 ל-18.25) וכצפוי, במקום השמיני והאחרון לסטר (1 ל-34.50).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully