וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: אדי גוטליב יחזור לסגל ועשוי לפתוח, תמוז בהרכב?

הבלם שניהל הליך בוררות ארוך מול המועדון, צפוי לחזור בקרית שמונה. תמוז בתמונת ההרכב. המאמן קורצקי: "לא רוצה להתעסק בספקולציות לקראת העונה הבאה, אני עובד 24 שעות ביממה"

צילום וידאו: יוסי ציפקיס, עריכת וידאו: מתן חדד

מהמקום האחרון בליגת העל וכשהיא נחושה לשרוד, הפועל תל אביב תתארח ביום שבת אצל עירוני קרית שמונה, למשחק ראשון במסגרת הפלייאוף התחתון. האדומים אומנם הצליחו לחלץ נקודה יקרה בדוחא מול בני סכנין במחזור האחרון, אולם הניצחון של הפועל כפר סבא אצל הצפוניים הותיר אותם במרחק ארבע נקודות מחוף מבטחים. למרות התוצאות המאכזבות, האדומים שומרים על אופטימיות.

לפני האימון היום השחקנים ערכו אסיפה בינם לבין עצמם ובה כל אחד אמר שאת על ליבו. השחקנים יצאו מהאסיפה הזו עם מסר בסגנון: "חייבים להישאר מאוחדים ולעשות הכל ביחד כדי להישאר בליגה".

מנחם קורצקי לא תרגל הרכב, אבל נראה שאדי גוטליב יחזור לסגל ועשוי לפתוח בהרכב. גם טוטו תמוז מועמד להרכב.

עוד בנושא:

מכבי פתח תקוה להפועל באר שבע: "דחו החתמת אלו עד לאחר המפגשים בנינו"
יעקב שחר, איזי שרצקי ומוחמד אבו יונס נגד הפחתת הנקודות של בית"ר ירושלים
עירוני קרית שמונה: איזי שרצקי הודיע לתומר קשטן כי לא ימשיך

מאמן הפועל תל אביב מנחם קורצקי. יוסי ציפקיס
יחזור לנצח? קורצקי/יוסי ציפקיס

"שחררנו שחקן טוב", סיפר קורצקי על ההחלטה לסיים את ההתקשרות עם איזיקה אנדואסל "היו דברים שהפריעו לי ולמערכת. העדפנו להתעסק באנשים שהם חיוביים והיו מוכנים לעשות הכל כדי שהפועל תל אביב תישאר בליגה". בנוגע לתהיה האם מדובר בהחלטה מקצועית או ניהולית אמר המאמן: "זה גם וגם. זה לא מקרה של יראו וייראו. השחקנים מחוייבים וכל מי שמשחק נותן את כולו. היו דברים חריגים שלא יכולנו להתעלם מהם. אני יכול להבין שחקנים שלא משחקים ומתעצבנים כשמחליפים אותם, אבל יש דברים שאי אפשר להתעלם מהם ואי אפשר לעבור עליהם לסדר היום. טיפלנו בזה ומבחינתו המקרה הוא היסטוריה".

על המשחק מול עירוני קרית שמונה: "שאפנו להיות עם יותר נקודות או מעל הקו האדום אבל זה המאני טיים. למשחקים האלה צריך לבוא הכי חדים והכי מחויבים. מי שיעשה את זה, יישאר בליגה. הדברים פחות תלויים בנו, אבל אנחנו מאוד מאמינים שנישאר בליגה והכל אפשרי. אנחנו מאמינים שאנחנו יכולים לקחת נקודות בכל מגרש. לא יכולים לחשוב על משהו אחר חוץ מלבוא ולנצח את המשחק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן הפועל תל אביב, אזקיאל אנדואסל. יוסי ציפקיס
היסטוריה. אנדואסל/יוסי ציפקיס

קורצקי נותר מלא אמונה: "אני שואב אופטימיות מהשחקנים. הם באים למשחקים ונותנים את הכל. לטעמי אנחנו משחקים ברוב המשחקים טוב ובדקות מסוימות אפילו טוב מאוד. נכון שזה לא בא לידי ביטוי בנקודות, אבל אם נמשיך ביכולת הזו ותהיה לנו רגל מסיימת, ננצח משחקים ונישאר בליגה".

המאבקים הפלייאוף התחתון: "בגדול, היה עדיף לנו שיותר קבוצות יהיו בתסבוכת של הישרדות בליגה. אנחנו צריכים להתעסק בעצמנו יותר מביריב ומאמין שנצליח לעשות את זה. אני מתעסק רק בלהשאיר את הפועל תל אביב בליגה, עובד בשביל זה 24 שעות ומקווה שאצליח להגשים את המטרה. מעבר לכך, לא רוצה להתעסק בספקולציות לגבי העונה הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully