וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה להפועל באר שבע: "דחו החתמת אלו עד לאחר המפגשים בנינו"

16.3.2017 / 10:55

הצדדים מנסים למצוא פתרון שימנע את אי שיתופו מול האלופה, בבאר שבע שוקלים את העניין. הערכה: לפחות שלושה זרים יעזבו בקיץ, ומה חושבים במועדון על הפחתת הנקודות לבית"ר ירושלים?

אדריאן הרבשטיין

מכבי פתח תקוה פנתה להפועל באר שבע וביקשה לדחות את החתמת דור אלו, שהייתה מתכוננת להתבצע מחר או בתחילת השבוע, עד להשלמת צמד המשחקים בין הקבוצות. לאחר הסיכום בין הצדדים לגבי דמי ההעברה (50 אחוז מהכרטיס בלבד יימכר תמורת מיליון יורו, ברקת תקבל את סכום ההשקעה ומחצית מהרווחים העתידיים אם יימכר בעתיד), בהפועל באר שבע שוקלים את הבקשה.

עוד בנושא:

הפועל באר שבע רכשה את אורן ביטון, מיהאי קורהוט יעזוב בקיץ
מכבי פתח תקוה נוטה לא לשתף את דור אלו מול באר שבע
ליטו וידיגאל: "מה שקרה עם בני סכנין שייך להיסטוריה"

שחקן מכבי פתח תקוה, דור אלו, מול שחקן מ.ס אשדוד, קרלו ברוצ'יץ'. מגד גוזני
ישחק מול האלופה? אלו/מגד גוזני

מכבי פתח תקוה והפועל באר שבע כבר סיכמו עקרונית את רוב הפרטים בעסקה ולכן לבאר שבע נותר להיפגש עם אלו ולחתום על חוזה לחמש שנים. אלו, שעל מועמדותו לאלופה פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, ירוויח כ-180 אלף דולר לעונה וחוזהו ישתדרג מדי עונה, כשבנוסף הוא יקבל גם בונוסים על הישגים. כזכור, באר שבע נמנעה מלהוציא הודעה רשמית על הסיכום עם אורן ביטון עד לאחר שיתברר האם קריית שמונה תשחק מולה בפלייאוף העליון, ואם זה היה קורה ההודעה הייתה אמורה לצאת רק לקראת תום העונה.

כזכור, אתמול התברר כי בקבוצה נוטים לא לשתף את אלו במשחקים מול האלופה. מאוחר יותר, בעקבות דיון בין ראשי המועדון, הוחלט לנסות ולדחות את החתימה כדי שאלו יוכל להשתתף בשני המשחקים. כעת מנסים הצדדים להגיע לפתרון שיהיה מקובל על כל הצדדים. גידי קאניוק עדיין לא חתם רשמית על חוזה חדש, אבל במועדון הסבירו כי המטרה היא להשאירו לשנתיים נוספות לאחר שכבר הסכים בעל פה להאריך את החוזה בכפוף לתנאים שיציעו לו.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
שובל גוזלן שחקן עירוני קרית שמונה (שמאל) מול אליסון דוס סנטוס שחקן מכבי פתח תקוה. סוכנות ג'יני
לא ברור מה יעלה בעתידו. דוס סנטוס/סוכנות ג'יני

קאניוק עצמו מעדיף להתרכז במאבקי הפלייאוף ולהיפגש לקראת סיום העונה. אליסון דוס סנטוס, שכזכור מחזיק בהצעה ממכבי חיפה, הודיע לראשי המועדון כי הנטיה היא לעזוב לחו"ל בשל רצונה של רעייתו לעזוב את ישראל. כרגע לא ברור מה תהיה התחנה הבאה שלו בקיץ, אבל לבלם יש ביקוש גדול. קרלוס קוויאר יאריך חוזה, רומאריו פירס מחזיק בחוזה לעונה נוספת וכפי שפרסמנו, אייטור מונרוי וננאד אדאמוביץ' צפויים לעזוב. לגבי מיחאי רומן, פתח תקוה תגיש הצעה לרכישתו מניימיכן אך מקווים כי היא תתפשר בעניין דמי ההעברה. "מדובר באחד החלוצים הטובים ששיחקו אצלנו בשנים האחרונים. קובי מעריך אותו מאוד. נעשה הכל כדי להשאיר אותו", אמרו במועדון.

חלק משחקני הקבוצה שמחו לשמוע אתמול על הכוונה להפחית שתי נקודות ממאזנה של בית"ר ירושלים, אך לא כולם מסכימים עם צורת הענישה. לטענת חלק מהשחקנים, למרות היריבות על הדשא, הם מאמינים כי יגיעו לאירופה גם ללא עזרה מבית הדין. "בכל מקרה הבנו שבית"ר תגיש ערעור לעליון, כך שאסור לבנות על זה", אמרו לקראת המפגש בין הקבוצות (שבת, 20:30, המושבה).

האימון היום הועתק לרמת השרון. אלו לקח בו חלק למרות כי לא חש טוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully