וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי עטר ודמארי: אלושי דיווח על פציעה, לביא עשוי לפתוח

16.3.2017 / 10:52

הקשר הקוסוברי שוב פצוע. גם זנטי, בריק וקהת אמורים לפתוח בטרנר. אופטימיות לגבי צירופו של אלטמן בקיץ, גם אחד משחקני מכבי תל אביב יעבור?

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: מתן חדד

במכבי חיפה ממשיכים בהכנות לקראת המשחק בטרנר, וככל שהמשחק מתקרב גם רשימת הפצועים הולכת ומתארכת. קמיל ואצק ואיסמעיל ריאן ייעדרו בשל צהובים ואילו אלירן עטר ועומר דמארי לא השלימו את האימון אתמול. דמארי לא ישחק בוודאות, כשעטר עשוי להיכלל בסגל, אבל בכל מקרה לא יפתח בהרכב בשל העובדה שעדיין לא השלים אימון מלא. ואם זה לא מספיק, הקשר אניס אלושי התלונן על פציעה ונמצא בספק למשחק. שחקני חיפה קיבלו יום מנוחה ולכן אם אלושי לא יערוך מחר אימון מלא, הוא לא ייכלל בסגל. ההערכה היא שנטע לביא יפתח בהרכב. פיטים עזמי נטש אתמול לקראת סיום האימון, אך ההערכה היא שיהיה כשיר. עמית זנטי זכה למנוחה יזומה ועשוי לפתוח, יחד עם יניב בריק ורועי קהת שאמורים לפתוח לצד לביא במרכז הקישור.

ומה עם רכש? כזכור, עומרי אלטמן ואליסון דוס סנטוס נמצאים חזק ברשימות של המועדון לקראת הקיץ. הבלם הברזילאי שהיה מועמד לעבור בינואר ובסופו של דבר החליטו במועדון להמתין עד הקיץ כדי לנסות ולקלוט אותו כשחקן חופשי, מחזיק גם בהצעות מחו"ל וכרגע אין מגעים עימו, אך לוזון ממשיך את המעקב שטור כריסטיאן קרלסן ורנה מולנסטיין ניהלו בשלב מוקדם יותר של העונה. עם אלטמן צפויה פגישה בקרוב.

לגבי אופיר דוידזאדה, במועדון מבינים שמכבי תל אביב הציעה לגנט את סכום הרכישה אותו שילמה להפועל באר שבע, כשבנוסף היא מתחייבת לשלם פיצוי להפועל באר שבע ושכר משודרג למגן. בשלב זה, חיפה תנסה לצרף את אחד ממגני מכבי תל אביב, אבי ריקן או עומרי בן הרוש. ריקן יכול לשחק בשתי העמדות ובמועדון מעריכים אותו מאוד. השמות של שני המגנים עלו על הפרק גם בקיץ האחרון.

אניס אלושי מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
דיווח על פציעה. אלושי/אדריאן הרבשטיין
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully