וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד: עבירה משמעתית של סנדרו גוטאל סללה את דרכו החוצה

16.3.2017 / 10:44

החלוץ האוסטרי המריא ליומיים בבלגרד ולא הופיע לאימון. אחרי שגם לא השתלב מבחינה מקצועית, הוחלט להיפרד ממנו מוקדם יותר השבוע. קרלו ברוצ'יץ' שטס איתו לסרביה, נקנס ב-3,000 שקל

קרלו ברוצ'יץ' שחקן מ.ס. אשדוד. ברני ארדוב
לא יידע את ראשי המועדון על הטיסה. ברוצי'ץ'/ברני ארדוב

החלוץ האוסטרי סנדרו גוטאל ששוחרר ביום שני מ-מ.ס. אשדוד לא השתלב מקצועית במועדון, אבל הסיבה העיקרית להחלטה שקיבלו במועדון לשחררו היא משמעתית.

מיד אחרי המשחק של אשדוד נגד הפועל באר שבע לפני שבוע וחצי העניק רן בן שמעון יומיים מנוחה לשחקני ההרכב הראשון. יתר השחקנים קיבלו רק יום חופש אחד למחרת המשחק שנערך במוצאי שבת. ביום שני היו אמורים המחליפים להגיע לשתי יחידות אימון ואז התברר כי גוטאל המריא לחופשה של 48 שעות בבלגרד ביחד עם המגן השמאלי קרלו ברוצ'יץ', שכאמור לא היה צריך להופיע לאימונים ביום שני מאחר שהוא שחקן הרכב. בעקבות טיסתו של גוטאל לבלגרד והעובדה שלא השתלב מקצועית הוחלט לשחררו.

לעומתו, ברוצ'יץ' ממנו מאוד מרוצים במועדון, עמד השבוע בפני ועדת משמעת ונקנס בסכום של 3,000 שקל כיוון שלא עידכן את ראשי הקבוצה כי המריא ליומיים בבלגרד.

באשדוד ממתינים לראות האם המאמן אלישע לוי יזמין שחקנים מהקבוצה למשחק מול ספרד. השלושה שיכולים לקבל זימון הם גדי קינדה, חאתם עבד אלחמיד ואור אינברום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully