וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיימון סימפסון לקראת אנאדולו אפס: "ננסה לזרז את הקצב שלנו"

16.3.2017 / 10:15

מכבי תל אביב מתקרבת לסיום דרכה ביורוליג, אך לקראת המשחק בטורקיה (19:00, 5+ לייב), במועדון ביקשו מהשחקנים לא להפסיק להילחם. סימפסון הוסיף: "התכוננו לבידודים שלהם"

one

מכבי תל אביב, המתקרבת לסיום דרכה ביורוליג, תתארח הערב (חמישי, 19:00, 5+ לייב) אצל אנאדולו אפס בטורקיה. במועדון לא מאמינים כי יעפילו לשלב הבא, אך באימונים האחרונים התבקשו השחקנים "לשמור על דריכות ולהילחם כל עוד יש סיכוי. לשחק ולייצג בכבוד את המועדון".

הצהובים נמצאים בטורקיה תחת אבטחה אינטנסיבית וישחקו שוב ללא אנדרו גאודלוק, שעבר ניתוח ושוהה בארצות הברית. קווינסי מילר, שצפוי לשוב לאימונים בעוד שבוע וחצי, יחמיץ אף הוא את המשחק.

דיימון סימפסון שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
עוד שבוע מוצלח? סימפסון/ברני ארדוב

דיימון סימפסון, שערך בשבוע שעבר בכורה מוצלחת במדי הצהובים בניצחון על מילאנו, יפגוש הערב בטורקיה את חברו מעירוני נס ציונה ב-2014, טיילר האניקאט. סימפסון אמר: "עברו כמה שנים מאז שראיתי אותו. אני מצפה להתמודדות הזו. הוא עבר מסלול והתקדם".

לקראת המשחק אמר סימפסון: "התכוננו לבידודים שלהם וננסה לזרז את הקצב שלנו. יש להם המון שחקנים טובים ויש לנו לא מעט עבודה לקראת המשחק. איך אשמור על היכולת שהצגתי? אני רוצה לשחק חזק ומכאן דברים מסתדרים טוב יותר".

גל מקל פרסם פוסט חדש בבלוג שלו באתר היורוליג ובו כתב בין היתר: "המשחק מול אפס מתחיל עבורנו סדרה קשה של חמישה משחקים בעשרה ימים. יש לנו דרבי, עוד משחק באיסטנבול מול פנרבחצ'ה ואז מפגשים נגד ז'לגיריס וחולון, שנמצתא במקום השני בליגה. זה אתגר ואנחנו מוכנים לקראתו". מקל אף סיפר לקוראים על חוויותיו בחג הפורים ועל סרט איטלקי חדש שהוא ראה בקולנוע ואהב.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully