וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים מתוסכלת: "אם צריך לפוצץ משחקים, זה מה שנעשה"

16.3.2017 / 9:47

בקבוצה מהבירה מתקשים לעכל את עונש הפחתת הנקודות: "כנראה ששוב ניאלץ לפעול לבד", שרצקי תומך בטביב. מימר לקראת מכבי פתח תקוה (שבת, 20:30, ספורט 1): "המקום הרביעי נלקח מאיתנו"

ברני ארדוב

בבית"ר ירושלים קיבלו בהלם את החלטת בית הדין אתמול (רביעי) להפחית ממאזנה של הקבוצה שתי נקודות. במועדון החליטו להתמקד בערעור, אך אמרו שאם הוא לא יתקבל, יתבצעו פעולות קיצוניות. אחד הרעיונות שעלה אתמול הוא להודיע שהקבוצה תרד מהמגרש ברגע שיהיו קריאות, כאשר גורם במועדון הסביר: "גם כך כל ההתכנסות וחוק שלושת השלבים לא מתבצע ולא באמת רוצים לסייע, כנראה שבסופו של דבר שוב ניאלץ לפעול לבד".

בבית"ר קיבלו גיבוי של כמה מהבעלים בליגת העל, ביניהם איזי שרצקי, אך מרגישים שללא תמיכה גורפת של כל הקבוצות או של מנהלת הליגות, יהיה קשה מאוד לגרום לשינוי העונש בערעור. בבית"ר אמרו אתמול: "טביב ילך עם זה עד הסוף, גם מול האוהדים וגם מול המוסדות. אם המועדון הזה צריך לקבל מכה, הפסדים טכניים ומשחקים שיתפוצצו - זה מה שיהיה. כרגיל, רק אחרי שזה יקרה כולם כאן יתעוררו".

עוד בנושא:

יעקב שחר: "אני נגד הפחתת הנקודות. כנראה שבבתי הדין אובדי עצות"
בית הדין גזר על בית"ר ירושלים עונש של הורדת שתי נקודות בפועל

מאמן בית"ר ירושלים שרון מימר. ברני ארדוב
זועמים על ההחלטה. מימר/ברני ארדוב

שחקנים בקבוצה היו שבורים בעקבות הפחתת הנקודות ואמרו: "גם ככה אנחנו במינוס 8 ממכבי פתח תקוה, אז העונש הזה כבר הופך את המשחק ללא ספורטיבי. אולי נתחיל את המשחק ב-0:1 לפתח תקוה, גם ככה זה כבר לא ספורט. אנחנו עולים פצועים ויורקים דם וככה מקבלים החלטות. זה עצוב, פשוט עצוב".

אלי טביב ייפגש עם דן איינבינדר, אביו וסוכנו אבי נמני בימים הקרובים על מנת לנסות ולהשאיר את הקשר במועדון. טביב אמר גם אתמול כי המטרה היא שאיינבינדר יישאר וייתכן שאף יגיע לבית וגן לערוך שיחה עם הקשר.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שחקן בית"ר ירושלים דן איינבינדר עם אוהד. ברני ארדוב
החוזה החדש בדרך? איינבינדר/ברני ארדוב

מאוחר יותר, אמר אושרי דודאי במסיבת העיתונאים: "ההחלטה של בית הדין תמוה עד מאוד, במיוחד נוכח הפעולות של אלי טביב בלוחמה נגד הגזענות. המלחמה של טביב, שמדבר בקול נחרץ וברור, הוא נלחם בגזענות והאלימות. אני לא רואה שום אמירה אחרת, יש תחושה שנוח שבית"ר ירושלים נפגעת. ההחלטה הזו מקצצת את הכנפיים של טביב ובית"ר. הוא מגייס זמן וכוח נגד הגזענות. אם זה בהפקת סרטון, כוח מאבטח שמצלם את האוהדים הפורעים. הגזענים הם לא אוהדי בית"ר ירושלים, אלא פוגעי בית"ר. טביב נלחם עבור הרוב השפוי של הקבוצה, אותו רוב שבע מההתקפה מחוץ והניסיונות להפריע מבית. אנחנו נגיש את הערעור שלנו לבית הדין של ההתאחדות לכדורגל, קיבלנו מקבוצות מסרים לפיהם עקרון הספורטיביות נפגע כאן. אם היינו קבוצה שלא פועלת נגד הגזענות, היינו מבינים את ההחלטה. אנחנו רוצים להכריע את זהות האלופה ומי תעפיל לליגה האירופית. אנחנו קוראים לקהל השפוי שלנו כדי לגנות את האלימות ולא ליצור מלחמה בין האוהדים. טביב רוצה ומצפה כפי שהוא נלחם - שכל מי שבית"ר ירושלים חשובה לו אז שיצטרף אליו. הקבוצה חשובה לכדורגל הישראלי, היא חשובה למשחקי הפלייאוף העליון. אנחנו לא רוצים לתת פרס לאותו קומץ עלוב שמנסה לפגוע במועדון. המקום שממנו אנחנו נלחמים, הוא מקום אמיתי. תובע ההתאחדות היטב לציין כי אין סיבה להפחית לבית"ר שתי נקודות, גם משקיף המשחק תיאר את האירוע מול עירוני קרית שמונה כאירוע מינורי. אם נשלב ידיים, אז נצא נשכרים מכך. אם לא יבעטו בנו אז כולם יבינו שיש למלחמה שלנו יש טעם, ובמיוחד עבור הניקיון האמיתי של הספורט. הבעלים קיבל רוח גבית מהקבוצות ומאנשים בכירים בכדורגל הישראלי. אני מקווה שהצדק ייעשה".

בעלי בית"ר ירושלים אלי טביב. ברני ארדוב
זכה לתמיכה משרצקי. טביב/ברני ארדוב

שרון מימר התייחס למטרות המקצועיות של הקבוצה: "לצערי ההחלטה הזו פוגעת בקבוצה. מי שקיבל את ההחלטה, סוטה מהמטרה שלשמה אנחנו פועלים. למרות המכה שספגנו, נמשיך להילחם. אנחנו רוצים לשחק כדורגל הוגן, כדי להשיג את המטרות שלנו. בעקבות הפחתת שתי הנקודות, המטרה השתנה ואנחנו רוצים להשיג את המקום הרביעי, כי הוא נלקח מאיתנו. אני רוצה שנשיג ניצחונות. אנחנו רוצים לנצח בכל משחק, כדי להשיג את המטרות שלנו ולגרום לקהל שלנו הנאה. אנחנו מגיעים למצבים, אני בטוח שאם נמשיך בצורה הזו אז נחזור גם לנצח. דן איינבינדר הוא שחקן חשוב בשבילנו, אבל הקבוצה בריאה וחזקה כי בכל שבוע יש חיסורים. מגיע כל הכבוד לשחקנים האלה. בוריס קליימן יצטרך להיזהר כדי לא לספוג את הכרטיס הצהוב החמישי שלו, הראש שלנו עסוק רק במשחק מול מכבי פתח תקוה".

האפשרות שאיינבינדר יעזוב: "אני ואלי נשמח שדן יישאר. אני מאמין שבימים הקרובים הם ישבו וינסו לסדר את הדברים. אני מקווה עבור השחקן שהוא יישאר, ברגע ששני הצדדים רוצים שזה יקרה - אז אני בטוח שזה גם יקרה".

עדכון ראשון: 08:47

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully