וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כל טיפת ביקורת מגיעה לגווארדיולה. התכנית המושלמת שלו התפוצצה"

הקטלאני נותר מחוץ לחצי גמר הצ'מפיונס לראשונה והביקורות חתכו: "השיפור של התקופה האחרונה נזרק לפח". המאמן הכה על חטא: "הטעות שלי? לא שכנעתי את השחקנים בדברים שאני מאמין בהם"

מאמן מנ'צסטר סיטי פפ גווארדיולה מאוכזב. רויטרס
לא ככה הוא רצה להגיע ל-100. גווארדיולה/רויטרס

לא כך רצה פפ גווארדיולה לציין את משחקו ה-100 כמאמן במסגרת אירופית. הקטלאני עומד אומנם על 61 ניצחונות ו-23 תוצאות תיקו ב-100 משחקיו הראשונים, המאזן הטוב ביותר אי פעם, אולם ההפסד ה-16 שלו, 3:1 אתמול (רביעי) בחוץ מול מונאקו, השאיר אותו מחוץ לרבע גמר ליגת האלופות, לראשונה בשמונה הפעמים בהם אימן קבוצה כלשהי במפעל היוקרתי מכולם.

מנצ'סטר סיטי התרסקה במחצית הראשונה של משחק הגומלין אמש בנסיכות, משחק אליו הגיעה עם יתרון 3:5 מהמשחק הראשון המשוגע. המארחת, למרות שחסרה את רדאמל פלקאו הפצוע, הסתערה על הסיטיזנס מהפתיחה והובילה 0:2 במחצית. אחרי ההפסקה, התכולים נראו הרבה יותר טוב, הגיעו לאינספור מצבים ולבסוף גם השיגו את שער החוץ המיוחל בזכות לירוי סאנה, אבל זה החזיק דקות ספורות עד שטיימואה בקאיוקו נגח פנימה בדקה ה-77 את השער שהעלה את מונאקו לרבע הגמר ופתח את הדלת לשלל ביקורות נגד גווארדיולה.

"פשוט לא טוב מספיק: סיטי נמצאת במרחק עצום מלהיות קבוצה של גווארדיולה", תקף סם לי מהאתר "גול", "הקבוצה משתפרת, אבל יש לה עדיין חולשות בולטות והמאמן לא מצליח לטפל בהן. החולשות האלה נחשפו על הבמה הגדולה ביותר. כל השיפור של התקופה האחרונה נזרק לפח. המחצית הראשונה הייתה הופעה עלובה במיוחד".

עוד בנושא:

מונאקו הדיחה את מנצ'סטר סיטי בשמינית גמר הצ'מפיונס
טיימואה בקאיוקו: "זה דבר יפהפה". פפ גווארדיולה: "אין לנו ניסיון"
הגיבור המפתיע של מונאקו

שחקן מנצ'סטר סיטי סרחיו אגוארו מאוכזב. רויטרס
מחצית ראשונה עלובה של סיטי. אגוארו/רויטרס

גם מארק אוגדן מ"ESPNFC" לא ריחם: "כל טיפת ביקורת מגיעה לגווארדיולה אחרי ההדחה הזו. זה לא היה חלק מהתסריט שנכתב בסיטי כאשר הוא מונה לתפקיד וקיבל 150 מיליון ליש"ט לרכש". ב"אס" המדרידאי חגגו על חשבון האיש מברצלונה וחתכו: "סיטי יצאה למגרש כאילו היא רק מחכה לחטוף. היא נשארה מאחור וזה עלה לה ביוקר ובהדחה. הבעיטה הראשונה לשער הגיעה רק בדקה ה-61. אחרי הגול השלישי של מונאקו, סיטי נראתה בהלם ולא הייתה קרובה לכבוש שוב. שום דבר בטקטיקה לא עבד".

ב"סאן" נכתב: "התכנית המושלמת של גווארדיולה התפוצצה לכל עבר. היה מביש ומביך לראות את סיטי במחצית הראשונה". ב"דיילי מייל" הוסיפו: "סיטי חסרת עמוד השדרה נזרקה מאירופה. הקבוצה של פפ לא הייתה קיימת במחצית הראשונה". ריו פרדיננד, שפרשן את המשחק, טען: "למנצ'סטר סיטי אין מנהיג על המגרש וההגנה שלהם פאתטית. הם שיחקו גבוה מדי ולא מאורגן". אקס אחר של יונייטד, גארי נוויל, טען: "סיטי פשוט לא עמדה בציפיות שהיא עצמה הציבה".

גווארדיולה עצמו גונן בסיום על חוליית ההגנה החלשה שלו והכה על חטא: "פשוט לא הופענו למחצית הראשונה. זה לא רק ההגנה או השוער, זה כל הקבוצה. השיפור שלנו במחצית השנייה יעזור לנו הרבה בעתיד, כי נלמד מזה. ככה אני מרגיש כרגע. המחצית השנייה הייתה גאונית, וזה לא הספיק".

המאמן הוסיף: "הטעות שלי היא שלא הצלחתי לשכנע את השחקנים בדברים שאני מאמין בהם. רציתי שהם יפגינו אישיות על המגרש, שלא יאפשרו ליריב לחשוב וזה לא קרה. כל המאמנים עושים טעויות. אם המאמן השני מנצח, הוא הטוב יותר. אבל אני לא חושב שטעויות טקטיות הכריעו פה. ההבדל בין המחציות הכריע. כל הקריירה שלי אני משחק באותו סגנון, לפעמים הגעתי איתו רחוק. היום הסגנון הזה לא התקיים במחצית הראשונה. ניסיתי להביא לסיטי גביע אירופה, ואנסה שוב. אם נשחק כמו ששיחקנו במחצית השנייה היום, זה יקרה".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

צפו בחגיגות של מונאקו בחדר ההלבשה

ברשת לא ריחמו על סיטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully