וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמיר נאסרי: "ורדי רמאי, חשבתי שהאנגלים אמורים להיות קשוחים"

קשר סביליה טוען שחלוץ לסטר עשה הצגה, והוביל להרחקתו מהמשחק בין הקבוצות: "אם הוא היה שחקן זר אז גם התקשורת האנגלית הייתה קוראת לו רמאי. הוא נעמד מול הפנים שלי ואז נפל לדשא"

שחקן סביליה סמיר נאסרי נוגח בפניו של שחקן לסטר סיטי ג'יימי ורדי. GettyImages
הרחקה מוצדקת או הצגה? ורדי ונאסרי/GettyImages

אחרי הדחתה של מנצ'סטר סיטי אמש (רביעי) מליגת האלופות, לסטר סיטי נותרה הנציגה היחידה של הפרמיירליג במפעל. אחד מרגעי המפתח בניצחון שלה 0:2 על סביליה, שהעניק לה את הכרטיס לרבע הגמר, היה הרחקתו של סמיר נאסרי בכרטיס צהוב שני, לאחר שהתעמת עם חלוץ השועלים ג'יימי ורדי בדקה ה-74. גם ורדי קיבל צהוב על הדחיפות ההדדיות, אך סביליה נותרה בעשרה שחקנים ולא הצליחה לחזור למשחק בחיסרון מספרי.

נאסרי זעם על ההחלטה וסירב לרדת מהדשא במשך מספר דקות, בהן ניהל ויכוח סוער עם השופט דניאלה אורסאטו, וגם היממה שחלפה מאז לא הרגיעה אותו. "לדעתי, ורדי הוא רמאי", אמר הצרפתי על הנפילה התיאטרלית שסיפק האנגלי, "אם הוא היה שחקן זר אז גם התקשורת האנגלית הייתה קוראת לו רמאי. חשבתי שהשחקנים האנגלים אמורים להיות קשוחים יותר מזה. הוא נעמד מול הפנים שלי ואז נפל לדשא, שיחק את זה טוב".

"אתה מוביל 0:2, תשחק כמו גבר", הוסיף, "יש לך איכות, אתה שחקן נבחרת, אתה לא צריך לעשות דברים כאלה. הוא צלל, והוא עשה זאת טוב. הייתי צריך לחשוב על זה ולהיות חכם יותר. רציתי לשוחח איתו בסיום אבל היו יותר מידי מצלמות ומאבטחים, ועלי לחשוב על העונה הבאה ולא לספוג השעיה ארוכה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully