וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזי שרצקי קיבל את האישור מרעננה לנהל משא ומתן עם חיים סילבס

15.3.2017 / 23:45

בעלי עירוני קרית שמונה שוחח עם אלון, שהסכים כי הצדדים יפתחו במשא ומתן לקראת העונה הבאה. סילבס, שיסיים קדנציה בת שלוש שנים בשרון, הספיק לשוחח עם שרצקי והצדדים יפגשו בשבוע הבא

ראובן קסטרו

בעלי עירוני קרית שמונה איזי שרצקי שוחח הערב (רביעי) עם בעלי הפועל רעננה אשר אלון. בסיומה של אותה השיחה קיבל שרצקי אישור לנהל משא ומתן ישיר עם חיים סילבס לקראת העונה הבאה. אלון בחר להיענות לבקשה של שרצקי בנוגע למאמן, שהיה מבוקש על ידי קרית שמונה מספר פעמים.

עוד בנושא:

בית הדין גזר על בית"ר ירושלים עונש של הורדת שתי נקודות בפועל
הפועל באר שבע: ניב זריהן נפצע באימון ויחמיץ את מכבי חיפה

חיים סילבס מאמן הפועל רעננה. ברני ארדוב
עולה צפונה? סילבס/ברני ארדוב

אחרי האישור שקיבל מאלון, קיים שרצקי שיחת טלפון עם סילבס והשניים קבעו להיפגש בתחילת השבוע הבא. כי שפורסם בוואלה! ספורט בתחילת השבוע, תומר קשטן לא ימשיך בעונה הבאה כאשר מאמן רעננה סומן על ידי שרצקי.

המשמעות שסילבס יסיים קנדציה בת שלוש שנים בקבוצה מהשרון, עימה הגיע לפלייאוף העליון בעונה הקודמת - הישג השיא של רעננה. אם הצדדים יגיעו להבנות, עירוני קרית שמונה תהפוך לקבוצתו השלישית כמאמן ראשי אחרי קדנציה בהפועל עפולה ורעננה. כזכור, את העונה בצפון התחיל מוטי איווניר, אחריו הגיעו בני בן זקן (שפוטר) וקשטן, שלא הצליח להעפיל לפלייאוף העליון.

בנושא אחר, לקראת המשחק בשבת בו הקבוצה תארח את הפועל תל אביב, מסגל הקבוצה ייעדרו שלומי אזולאי הקשר, שסובל מפציעה. גם עודד אלקיים, שהורחק משני משחקים, ייחסר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully