וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

'טלגרף': צ'לסי תציע בקיץ מאה מיליון ליש"ט על לוקאקו ובארקלי

לאחר שהחלוץ הודיע לאברטון כי לא יאריך את חוזהו, באנגליה מדווחים כי האקסית מעוניינת להחזיר אותו ומתכננת עסקת ענק שתכלול גם את קשר הטופיז. הבלוז סימנו גם את אלברו מוראטה

שחקן צ'לסי רומלו לוקאקו חוגג. AP
יחזור לבלוז? לוקאקו/AP

צ'לסי עשויה לפנות בקיץ לאברטון ולהציע לה כמאה מיליון ליש"ט עבור רומלו לוקאקו ורוס בארקלי, כך טוען היום (רביעי) 'טלגרף' הבריטי. החלוץ הבלגי המצוין, שמוליך את טבלת כובשי השערים בפרמיירליג (בצוותא עם הארי קיין) עם 19 כיבושים, הודיע אתמול להנהלת הטופיז כי הוא לא מעוניין להאריך את חוזהו, שיסתיים ב-2019, ועשוי למצוא את עצמו שוב אצל האקסית, ממנה הגיע לאברטון ב-2013. באשר לבארקלי, חוזהו יסתיים בסיום העונה הבאה, והוא טרם חתם על חוזה חדש.

לוקאקו הגיע לצ'לסי ב-2011 אך לא הצליח להשאיר חותם והרשים כאשר נשלח בהשאלות לווסט ברומיץ' ולאברטון, שרכשה אותו בסופו של דבר תמורת 28 מיליון ליש"ט. על פי הדיווח הוא מעוניין לשוב לצ'לסי, והפך אותה ליעד המועדף עליו בעונה הבאה. הוא סירב להצעת החוזה של אברטון, שכללה סעיף שחרור של 90 מיליון ליש"ט, סכום שהיה מקשה עליו למצוא קבוצה חדשה.

מעבר לצמד מאברטון, צ'לסי כבר סימנה גם את אלברו מוראטה, שמתקשה לבסס את מעמדו בהרכב ריאל מדריד. מי שעשויים לעשות את הדרך החוצה מהקבוצה הם ססק פברגאס, שצפוי לקבל הצעה ממילאן, נמניה מאטיץ' ודייגו קוסטה, שמבוקש בסין.

עוד בנושא

דיווח: רומלו לוקאקו הודיע לאברטון כי לא יחתום על חוזה חדש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully