וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו: "הקנאה מגיעה למקומות קיצוניים, פוגבה לא אשם שהוא מולטי-מיליונר"

מאמן מנצ'סטר יונייטד בחר להגן על השחקן היקר בהיסטוריה לקראת הגומלין מול רוסטוב (ה', 22:05, ספ' 2): "יש פרשנים מתוסכלים כי יש להם בעיות בחיים". רומא - ליון, גלדבאך - שאלקה

פול פוגבה שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
מקבל הגנה ממוריניו. פוגבה/רויטרס

גומלין שמינית גמר הליגה האירופית ייערך מחר (חמישי) ויהיה כמובן תמונת ראי של המשחקים מהשבוע שעבר.

מנצ'סטר יונייטד - רוסטוב (1:1 במשחק הראשון, 22:05)

השדים האדומים הובילו 0:1 במשחק הראשון, אבל שמטו את היתרון. מאז הם הספיקו לעוף גם מהגביע ברבע הגמר אחרי הפסד 1:0 מול צ'לסי. מנצ'סטר יונייטד רוצה להשיג את הכרטיס לליגת האלופות דרך זכייה בליגה האירופית העונה וכדי לעלות לרבע הגמר, היא צריכה קודם כל לעבור את הרוסים. הקבוצה של ז'וזה מוריניו תעלה שלב גם אם תשיג 0:0 או במקרה של כל ניצחון שלה, 1:1 ישלח את ההתמודדות להכרעה בהארכה. יונייטד תיאלץ להסתדר ללא ויין רוני ואנתוני מרסיאל, בעוד זלאטן איברהימוביץ' יוכל לשחק. אלכסנדר גטסקאן וטימופיי קלאצ'ב ייעדרו אצל הרוסים.

ז'וזה מוריניו דיבר לקראת המשחק דווקא על פול פוגבה, שחוגג את יום הולדתו ה-24: "אני מרגיש שהעולם מאבד מהערכים שלו וכולנו יודעים את זה כמו גם שקנאה מגיע לרמות מסוימות. אני מפחד במיוחד בשביל הדור הבא, הקנאה נמצאת בכל מקום. זו לא אשמה של פול שהוא מקבל פי עשרה ממה ששחקנים מסוימים, חלקם שחקנים טובים מאוד, קיבלו בעבר. זו לא אשמתו שיש כמה פרשנים שנמצאים בבעיות בחיים שלהם וצריכים כל לירת שטרלינג וצריכים לשרוד בעוד פול מולטי-מיליונר".

מוחמד סלאח שחקן רומא כובש שער. רויטרס
סלאח ורומא זקוקים לניצחון מרשים/רויטרס

גנק - גנט (2:5 במשחק הראשון, 20:00)

הקבוצה של קני סייף ורמי גרשון הובסה במשחק הראשון, אבל במחזור האחרון בבלגיה כבר חזר לנצח עם 0:3 ביתי מול מכלן. מנגד, גנק נמצאת במומנטום טוב וניצחה בשלושת המשחקים האחרונים שלה ובארבעה מחמשת האחרונים, כולל 0:4 בחוץ מול וסטרלו בראשון.

רומא - ליון (4:2 במשחק הראשון, 22:05)

הצרפתים נמצאים בכושר נהדר לאחרונה והציגו הופעה גדולה במשחק הראשון מול הג'אלורוסי עם 2:4 מרשים. בסך הכול ליון ניצחה בשישה משבעת המשחקים האחרונים שלה כשהיא כובשת בצרורות, 29 שערים בשבעת המשחקים הללו. לעומת זאת, רומא הפסידה בשלושה מארבעת המשחקים האחרונים שלה והתאוששה רק ב-0:3 מול פאלרמו החלשה בליגה במחזור האחרון. הרומאים צריכים ניצחון בהפרש של שני שערים, וזה לא יהיה פשוט מול ההתקפה הצעירה והכל כך כישרונית שמנגד.

בורוסיה מנשנגדלבאך - שאלקה (1:1 במשחק הראשון, 22:05)

זה יהיה המפגש השלישי בין השתיים ב-12 הימים האחרונים. בראשון בורוסיה מנשנגלדבאך ניצחה 2:4 בליגה, בליגה האירופית זה הסתיים ב-1:1. בורוסיה מנשנגלדבאך ספגה הפסד נדיר מבחינתה לאחרונה בליגה במחזור האחרון כשיצאה מהמבורג עם 2:1. מנגד, שאלקה הגיעה אחרי שישה משחקים ברציפות ללא ניצחון והצליחה לחזור לחייך עם 0:3 ביתי ומרשים מאוד מול אוגסבורג. אגב, יש לציין כי לא רק שמדובר בדרבי גרמני, אלא שגם בשתי ערים - גלזנקירשן ומנשנגלדבאך - שקרובות מאוד וזה הופך את המשחק לפיקנטי במיוחד.

משחקים נוספים:
בשיקטאש - אולימפיאקוס (1:1 במשחק הראשון, 20:00)
קרסנודאר - סלטה ויגו (2:1 במשחק הראשון, 20:00)
אייאקס - פ.צ. קופנהאגן (2:1 במשחק הראשון, 22:05)
אנדרלכט - אפואל ניקוסיה (0:1 במשחק הראשון, 22:05)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully