וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרר שבר שיא היסטורי, נדאל כבר נרגש לקראת הקלאסיקו

השוויצרי העפיל לשמינית גמר האינדיאן וולס ועקף את ג'ימי קונורס עם 875 שבועות רצופים בטופ 50 בדירוג. נדאל, שיפגוש את השוויצרי: "לרוג'ר יש את הכישרון להפוך לקשה כל מה שנראה קל"

רוג'ר פדרר, רפאל נדאל אחרי הגמר באליפות אוסטרליה 2017. רויטרס
שוב נפגשים. פדרר ונדאל/רויטרס

רוג'ר פדרר ורפאל נדאל ניצחו הלילה (בין שלישי לרביעי) וסידרו לעצמם מפגש לוהט בשמינית גמר טורניר אינדיאן וולס (חמישי, 2:00, ספורט1). זה יהיה המפגש ה-36 בין שתי אגדות הטניס, כשהפעם האחרונה שהם שיחקו זה מול זה הייתה בחודש ינואר השנה בגמר אליפות אוסטרליה. זה המפגש בשלב הכי מוקדם בהיסטוריית המשחקים ביניהם, מאז הפעם הראשונה שהם נפגשו אי שם ב-2004, שבה נדאל ניצח. המאזן ביניהם הוא 12:23 לטובת הספרדי.

"בגלל שזה בשלב מוקדם בטורניר, אני חושב ששנינו לא ממש יודעים ב-100 אחוז מה המצב שלנו", אמר פדרר, "יש קצת דברים לא ברורים, וזה מרגש מבחינת האוהדים, שיקוו לראות איך נטפל בדברים האלה".

הטניסאי השוויצרי רוג'ר פדרר בטורניר אינדיאן וולס. AP
שבר שיא היסטורי. פדרר/AP

נדאל מצפה כמובן לקרב מעניין, ואמר: "לרוג'ר יש את הכישרון להפוך לקשה כל מה שנראה קל, הוא מסוגל לקחת את הדור מוקדם מאוד. ההגשה והמכה הראשונה, הוא מייצר המון נקודות בצורה הזאת, בזכות שתי המכות הראשונות.

"ואז הוא יודע גם לקחת את הכדור עמוק על המגרש, ויודע לעלות מהר מאוד לרשת. אם אתה מכה כדור קצר מדי, אתה יודע בוודאות שהוא יעלה קדימה ויכה ווינר, ושאתה תהיה בצרות".

אגב, רוג'ר פדרר שבר שיא היסטורי כאשר הוא מדורג בטופ 50 במשך 875 שבועות ברציפות. פדרר עקף את ג'ימי קונורס האגדי שהיה בטופ 50 במשך 873 שבועות ברציפות למרות ששיחק עד גיל 44. השלישי ברשימה המכובדת הזו הוא ג'ון מקנרו עם 872 רצופים ומי שסוגרים את החמישיה הם איבן לנדל (801) ופיט סמפארס (710).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully