וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגאצקיס: "אנחנו משחקים עם פציעות, בגלל זה המשחק שלנו לא יציב"

15.3.2017 / 13:18

מכבי ת"א ערכה אימון מסכם לקראת אנאדולו אפס (ה', 19:00, ספורט 5). המאמן ניסה לשמור על אופטימיות: "תמיד מאמין בסיכויים". קווינסי מילר ישוב לאימונים בעוד כשבוע וחצי

איינארס בגאצקיס מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
לקראת תקופה עמוסה במיוחד. בגאצקיס/ברני ארדוב

מכבי תל אביב ערכה בצהריים אימון מסכם לקראת הטיסה לטורקיה והמפגש מול אנאדולו אפס ביום חמישי (19:00, ספורט 5). במכבי מודאגים מהיכולת הרעועה של הקבוצה, וגם אם מרגישים שאיבדו כל סיכוי להעפיל לשלב הבא, ביקשו מהשחקנים להילחם על המגרש. חדשות טובות מגיעות מגזרתו של קווינסי מילר, שצפוי לשוב לאימונים בעוד כשבוע וחצי. אנדרו גאודלוק השוהה בארצות הברית בגלל הניתוח שעבר ברגלו ייעדר אף הוא.

המאמן איינארס בגאצקיס אמר היום באימון: "כל משחק הוא חשוב, אנחנו משחקים כרגיל, מתכוננים כמו שצריך לכל משחק, אני תמיד מאמין בסיכויים, זה אני".

גל מקל מכבי תל אביב עם ג'ו אלכסנדר. ברני ארדוב
ג'ו אלכסנדר עם גל מקל באימון/ברני ארדוב

לשאלה אם מכבי תל אביב תעפיל לשלב הבא, השיב המאמן": "אנחנו מנסים לעשות הכי טוב שאפשר, יש עוד משחקים ובחיים האלו הכל אפשרי, יש דברים שהם יותר מכדורסל לפעמים. אנחנו משחקים עם פציעות וסגל חסר, ולכן המשחק שלנו לא יציב, חסר לנו בעמדת הרכז, אבל גם הסגל שעכשיו מנוסה ויודע איך לשחק, הרוטציה חשובה".

ויקטור ראד הוסיף: "אנחנו משחקים באופן תחרותי באימונים ומציגים רצינות, אני משחק טוב כרגע וזה טוב, אבל הכי חשוב לי שנציג ניצחונות. אנחנו רוצים לבוא לשם ולהתחרות, לא משנה כמה המקום קשה".

לצהובים מצפה לו"ז צפוף: ביום ראשון יארחו הצהובים את הדרבי התל-אביבי ולמחרת (שני) שוב תמריא לאיסטנבול, הפעם לקראת המשחק מול פנרבחצ'ה ביום שלישי. בחמישי הבא תשלים מכבי תל אביב ארבעה משחקים תוך שמונה ימים כאשר תארח את ז'לגיריס קובנה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
דיימון סימפסון מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מתרגל למדים החדשים. דיימון סימפסון/ברני ארדוב
ויקטור ראד מכבי תל אביב. ברני ארדוב
צילום: ברני ארדוב/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully