וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד: לוסיו נקנס ב-1,500 דולר בעקבות האיחור מול מכבי פ"ת

15.3.2017 / 10:43

החלוץ עמד לוועדת משמעת פנימית ונקנס אחרי שאיחר לחדר ההלבשה במחזור האחרון. לוסיו טען: "הגעתי בזמן לאצטדיון, אבל השומרים לא נתנו לי לחנות קרוב ולכן איחרתי במספר דקות"

לוסיו שחקן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
שוב נקנס. לוסיו/לירון מולדובן

לוסיו, החלוץ הברזילאי שהגיע למ.ס אשדוד מהפועל באר שבע נקנס בסכום של 1,500 דולר על כך שאיחר בשבת להיכנס לחדר ההלבשה של מ.ס. אשדוד באיצטדיון המושבה לפני המשחק מול מכבי פתח תקוה לוסיו, שכתוצאה מהאיחור הודח מסגל הקבוצה למשחק, הסביר בוועדת המשמעת: "הגעתי בזמן לאצטדיון, אבל השומרים לא נתנו לי לחנות קרוב אלא שלחו אותי למקום אחר לחנות ולכן איחרתי במספר דקות".

החלוץ כאמור נקנס בסכום של 1,500 דולר שהתווסף לקנס שספג בשבוע שעבר בגובה של 1,000 דולר אחרי שעזב את ספסל הקבוצה לפני סיום המשחק מול הפועל באר שבע בו לא שותף.

בעניין אחר, באשדוד מאוד חרדים למצב הקבוצה הצעירה של המחלקה שרשמה כבר הפסד חמישי ברציפות והיא בסכנת ירידה, והבוקר הוחלט לפטר את המאמן דוד מרטן ולמנות במקומו את מאמן נערים א' שחקן העבר זורי ברמכר שכבר אימן בעבר את קבוצת הנוער לפני רוני אוואט. בקבוצה יציעו למרטן להישאר במערכת בתפקיד אחר ואולי אפילו פשוט להתחלף עם ברמכר ולאמן את נערים א'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully