וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטפן קרי שוב קרטע, ושוב ניצח: "התאושש ברגע שהיינו צריכים אותו"

גולדן סטייט ניצחה בקושי את פילדלפיה (104:106) וקטעה את רצף ההפסדים, סטפן קרי התקשה כל המשחק אך התעלה בסיום, הווריירס מנסים להוציא אותו מהמשבר עם מילות עידוד. וגם: בשורות חיוביות מדוראנט

סטפן קרי גולדן סטייט ווריירס. AP
ערב מעודד, ערב מדאיג. קרי/AP

גולדן סטייט הדועכת כבר הייתה הלילה (בין שלישי לרביעי) על סף הפסד רביעי ברציפות, כשפיגרה ברבע השלישי 90:74 מול פילדלפיה במשחקה הביתי, אבל אלופת המערב הצליחה בסופו של דבר לנצח 104:106 ולקטוע את הרצף. סטפן קרי היה זה שבלט בשורות הווריירס עם 29 נקודות ביום הולדתו ה-29, כולל שלשה אחת מכריעה ו-12 נקודות ברבע האחרון שבו גולדן סטייט השלימה את המהפך, אבל סטף גם המשיך ביכולת הקליעה המאכזבת שלו מהזמן האחרון.

עוד בנושא
טריפל דאבל מרשים וניצחון לווסטברוק, קאמבק גדול לגולדן סטייט מול פילדלפיה
זורקים לפח: למה גולדן סטייט כל כך מתקשה ללא קווין דוראנט?

סטפן קרי גולדן סטייט ווריירס. AP
"קרי לא צריך לדאוג, הוא שחקן שקבע שיאים לאורך כל הקריירה, הוא עושה דברים שאף שחקן לא עשה בעבר בכל תולדות המשחק, זה מה שכולנו מזכירים לו. והוא גם מזכיר את זה לעצמו"/AP

קרי סיים את המשחק עם 8 מ-23 מהשדה ו-5 מ-13 מהשלוש, ובשמונת המשחקים האחרונים שלו, קרי עומד על 26 מ-89 מעבר לקשת (29 אחוז). הווריירס מנסים להרגיע את הלחץ סביב הכוכב שלהם, וקליי תומפסון, שבלט גם הוא עם 28 נקודות, לא מודאג. "בקרוב מאוד יהיה לו משחק ענק שבו הכל ישתחרר", אמר החוליה השנייה בספלאש בראדרס, "עדיף שהוא יחטיא עכשיו מאשר במאי או ביוני". תומפסון מזכיר לכולם שקרי "לא צריך לדאוג, הוא שחקן שקבע שיאים לאורך כל הקריירה, הוא עושה דברים שאף שחקן לא עשה בעבר בכל תולדות המשחק, זה מה שכולנו מזכירים לו. והוא גם מזכיר את זה לעצמו".

גם קרי סירב להגדיר את התקופה הזאת כמשבר, והמאמן סטיב קר מתעקש שאף אחד לא ציפה שה-MVP בשנתיים האחרונות יוכל לשחזר העונה אתשיא ה-NBA שקבע בעונה שעברה - 402 שלשות. "מה שאני אוהב בסטף זה שהוא לעולם לא מפסיק לקלוע, ולעולם לא מאבד את הביטחון", אמר קר, "זה מה שמאפיין כוכב, כשזה לא הלילה שלך, ואתה עדיין קובר שלשות גדולות ועוזר לקבוצה שלך לנצח".

קרי עצמו אמר ש"זה מתסכל רק בגלל שבמהלך המשחק הכל מרגיש טוב. אתה רוצה לקלוע את הזריקות, בתור שחקן תחרותי, וזה מה שאתה מצפה שיקרה. זה פשוט אחד מהדברים שאתה מקווה שיעברו". דריימונד גרין ניסה להביע תמיכה בחברו ואמר ש"הוא מצא את הרגע הנכון והתאושש, בדיוק בזמן שבו היינו צריכים אותו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
סטפן קרי גולדן סטייט ווריירס. AP
דריימונד הציל אותו. קרי/AP

דריימונד גרין סיים עם 20 נקודות, 8 ריבאונדים ו-8 אסיסטים, אבל בעיקר היה שם ברגעי האמת עם כמה פעולות הגנתיות מכריעות. "אני פשוט מזכיר לחבר'ה שאולי אנחנו קצת חלודים, אבל הדרך היחידה לשנות את זה היא להוציא את עצמנו בציפורניים. כמו שאמרתי, זה לא יהיה יפה".

גולדן סטייט, שעלתה חצי משחק מעל סן אנטוניו בעקבות הניצחון, מעודדת מהעובדה שקווין דוראנט עלה למגרש האימונים ללא מגן הברך שלו וערך אימון זריקות קל. בהמשך החודש הוא ייבדק שוב בתקווה שיחזור לפעילות עוד לפני תום העונה הרגילה.

  • עוד באותו נושא:
  • סטפן קרי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully