וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחזור הביתה? "ברצלונה תנסה להחתים את טיאגו אלקנטרה בקיץ"

בספרד מדווחים שהקטלאנים ינסו לרכוש מחדש את הקשר שעזב אותם לבאיירן ב-2013 תמורת 18 מיליון יורו בלבד. וגם: העוזר הדומיננטי של לואיס אנריקה עשוי להתמנות במקומו והשבוע הקשה של שחקני פריס סן ז'רמן

one

שלוש שנים אחרי שעזב את ברצלונה, הקטלאנים בוחנים את האפשרות להחתים בקיץ הקרוב את טיאגו אלקנטרה, הקשר שגדל במועדון ועזב לבאיירן מינכן של פפ גווארדיולה בקיץ 2013. ב"קאדנה סר" מדווחים שרוברטו פרננדס, המנהל המקצועי של המועדון ראה את טיאגו במשחקה של באיירן בליגת האלופות והתרשם מאוד מהרמה שהציג הקשר המחונן.

עוד בנושא
"מארקה": פריס סן ז'רמן הגישה לאופ"א תלונה נגד השופט בנס ברצלונה
בצרפת טוענים: השופט בברצלונה קילל את שחקני פריס סן ז'רמן
כל הידיעות על ברצלונה בוואלה! ספורט

טיאגו אלקנטרה, באיירן מינכן. AP
יחזור הביתה? טיאגו אלקנטרה/AP

לטיאגו היה חוזה עד 2015 בברצלונה, אך מחירו ירד ל-18 מיליון יורו מאחר שהוא לא שיחק ב-60 אחוז ממשחקי הקבוצה ובאיירן מינכן הרוויחה את השחקן, שעבר שורה של פציעות בעונות שלו אצל פפ גווארדיולה, אך פורח העונה תחת שרביטו של קרלו אנצ'לוטי. לטיאגו יש חוזה אצל הבווארים עד 2019, כך שברצלונה תצטרך לשלם הרבה יותר כסף כדי לרכוש מחדש את השחקן שעזב אותה תמורת סכום די נמוך בהתחשב בפוטנציאל שלו.

לואיס אנריקה החתים בקיץ את אנדרה גומס שמשחק בעמדה של טיאגו, אך מציג יכולת מאכזבת וגם איבן ראקיטיץ' נמצא בעונה מאכזבת ואנדרס אינייסטה מתקרב לשלהי הקריירה שלו. טיאגו, 25, פתח העונה ב-19 משחקי ליגה במדי באיירן מינכן וכבש שלושה שערים. הוא גם כבש צמד במשחק הראשון מול ארסנל בליגת האלופות והפך להיות אחד השחקנים הבטוחים בהרכב של קרלו אנצ'לוטי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
מאמן ברצלונה, לואיס אנריקה, מחבק את סרג'י רוברטו. רויטרס
חושבים על העתיד. בארסה/רויטרס

כמו כן, בברצלונה מזכירים שעם כל הכבוד לרכש ולאופוריה מהקאמבק על פריס סן ז'רמן, בקבוצה מתעסקים בסוגיה לא פחות חשובה - מינוי מאמן לעונה הבאה. בידיעה הראשית של "ספורט" הקטלאני מדווח שהעוזר של לואיס אנריקה, חואן קרלוס אונסואה, מועמד בכיר לרשת את מקומו של המאמן. על פי הדיווח, אונסואה, דמות דומיננטית במועדון ועל הספסל, זוכה להערכה רבה גם בהנהלה, וחשוב מהכל, אהוב ומוערך בחדר ההלבשה "בזכות הידע הנרחב שלו, הסגנון הטקטי והמעורבות המקצועית שלו". כזכור, לואיס אנריקה הודיע שיעזוב בתום העונה. בעבר ברצלונה כבר מינתה למאמן את טיטו וילאנובה חסר הנסיון, שהיה עוזרו של פפ גווארדיולה.

שחקן פריס סן ז'רמן, מרקו וראטי. רויטרס
בילה בדיסנילנד. וראטי/רויטרס

שבוע בדיוק עבר מאז אחד המשחקים הכי גדולים בתולדות הענף, ובפריס סן ז'רמן עדיין מלקקים את הפצעים. באחד העיתונים הגדולים בצרפת, "לה פריסיאן", ניסו לסכם את השבוע שעבר על שחקני הקבוצה מאז אותה תבוסה מדהימה, ששלחה את אלופת צרפת הביתה ואת ברצלונה לרבע גמר ליגת האלופות.

כדי להתנתק, החליט מרקו וראטי לבלות מספר שעות בדיסנילנד שבבירה הצרפתית, אלא שגם שם הוא לא הצליח להתחמק מהמשחק ההיסטורי לאחר שנתקל בלא אחר מאשר ליאונל מסי, שגם כן בילה בפארק באותו היום. השניים שוחחו כמה דקות לפני שכל אחד המשיך לדרכו עם משפחתו.

"מאז אותו משחק, בכל פעם שאנחנו פוגשים אחד את השני, אנחנו מדברים אך ורק על המשחק", אמר אחד משחקני הקבוצה לכותב הכתבה. "אנחנו עדיין לא מצליחים להבין למה נראינו כפי שנראינו. לא מילאנו את ההוראות של המאמן. למעשה, עשינו הכול הפוך".

ומה לגבי המאמן אונאי אמרי? על פי הצרפתים, הוא עדיין בשוק. "באימון שלאחר אותו משחק הוא כינס את השחקנים ושוחח איתם במשך כחצי שעה. הוא לקח אחריות על התבוסה הכואבת והציב לשחקנים מטרות עד לסיום העונה".

מי שלקח את ההפסד בצורה הכי קשה הוא אדינסון קבאני, שלא "חייך אפילו פעם אחת מאז אותו הפסד", כך נכתב. "בנוסף, החליט קבאני לבטל ארוחת ערב חשובה שקבע עם חברים. הוא פשוט רצה להישאר בבית עם משפחתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully