וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלאסיקו באינדיאן וולס: רוג'ר פדרר יפגוש את רפאל נדאל בשמינית

אלוף אוסטרליה בן ה-35 ניצח 6:7, 6:7 את סטיב ג'ונסון, השור ממאיורקה ניצח 3:6, 5:7 את פרננדו ורדסקו, פדרר מודה: "זה טוב לטניס". ניצחון גדול לדג'וקוביץ' על דל פוטרו, קיריוס מחכה

הטניסאי השוויצרי רוג'ר פדרר בטורניר אינדיאן וולס. AP
אין ברירה, נקום בלילה. פדרר מחכה לרפא/AP

טורניר אינדיאן וולס נמשך הלילה (בין שלישי לרביעי) עם משחקים חזקים מאוד בסיבוב השלישי אצל הגברים ובשמינית הגמר אצל הנשים.

רפאל נדאל טניסאי ספרדי. AP
לקראת עוד פגישה עם פדרר? נדאל/AP

מוכנים לקלאסיקו? אלוף אוסטרליה רוג'ר פדרר (10 בעולם) ניצח הלילה 6:7 (3), 6:7 (4) את סטיב ג'ונסון האמריקאי (27 בעולם), וסידר מפגש בשמינית הגמר מול רפאל נדאל. פדרר בן ה-35, אלוף הטורניר ארבע פעמים בעבר, הפסיד לאורך המשחק רק חמש נקודות על ההגשה הראשונה שלו, לקראת המפגש ה-36 בין שניים מהטניסאים הגדולים בכל הזמנים. נדאל מוליך 12:23, אבל על מגרשים שאינם חימר המאזן ביניהם הוא 10:10. המפגש האחרון ביניהם היה בגמר אוסטרליה, ולמעשה פדרר ניצח את שני המפגשים האחרונים ביניהם.

הספרדי, שזכה בטורניר שלוש פעמים בעבר, עלה לשמינית הגמר אחרי 3:6, 5:7 מול פרננדו ורדסקו, חברו, בן ארצו והמדורג 29 בעולם. נדאל, המדורג שישי בעולם, שניצח גם בשנה שעברה את ורדסקו, שיפר את מאזן הראש בראש שלו מול בן ארצו ל-3:16 אדיר.

יש לציין שהמשחק ביניהם יהיה במסגרת שמינית הגמר, בשלב שיכלול משחקים זניחים יחסית כמו מאליק ג'זירי נגד ג'ק סוק (שהציל ארבע נקודות משחק בטרם ניצח את דימיטרוב) ודושאן לאיוביץ' נגד פבלו קארנו בוסטה. לפדרר זה לא מפריע. "זה דבר נהדר לטניס", אמר לקראת המפגש שלו עם רפא, "וזה מרגש גם עבורי ועבור רפא. זו הגרלה קשה... הדירוג הוא לא בראש מעייננו עכשיו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
הטניסאי השוויצרי רוג'ר פדרר בטורניר אינדיאן וולס. AP
הפסיד לאורך המשחק רק חמש נקודות על ההגשה הראשונה שלו/AP

גם לנובאק דג'וקוביץ' היו סיבות לחייך, אחרי שהמדורג 2 בעולם ניצח 5:7, 6:4, 1:6 את חואן מרטין דל פוטרו, כשהוא לוקח את חמשת המשחקונים האחרונים כדי להשלים את הניצחון. "המערכה השלישית כנראה הייתה הטניס הכי טוב שלי השנה", אמר נולה בסיום. בסיבוב הבא הוא יפגוש את ניק קיריוס, שניצח אותו באקפולקו. האוסטרלי ניצח 3:6, 4:6 את סשה זברב.

קיי נישיקורי, המדורג חמישי, המשיך להיראות מצוין והביס 2:6, 2:6 את ז'יל מולר הוותיק (28 בעולם) בתוך שעה ו-11 דקות בלבד. היפני ישחק בשמינית הגמר נגד דונלד יאנג המפתיע (60 בעולם), שניצח מוקדם יותר 4:6, 6:1, 3:6 את לוקא פוי הצרפתי (15).

נשים

המדורגת 2 אנג'ליק קרבר, שפתחה בצורה מקרטעת את השנה, הפסידה 6:3, 6:3 לאלנה וסנינה (14). גרבין מוגורוסה הספרדייה ניצחה 6:7 (5), 6:1, 0:6 את המדורגת 10 אלינה סביטולינה.

סבטלנה קוזנצובה הרוסייה, המדורגת שמינית בעולם וזכתה בעבר בשני תארי גרנד סלאם, הראתה שהיא בכושר נהדר כשהביסה ללא תנאי 1:6, 4:6 את קרולין גרסיה הצרפתייה (25) בדרך לרבע הגמר.

הטניסאי הסרבי נובאק דג'וקוביץ' בטורניר אינדיאן וולס. AP
"המערכה השלישית כנראה הייתה הטניס הכי טוב שלי השנה". נולה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully