וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווס מורגן: "זה מדהים, אני לא מאמין. לא ציפינו להגיע לרבע הגמר"

קפטן לסטר סיטי, שכבש את הראשון שלה ב-0:2 מול סביליה, חגג את העלייה לשמונה הגדולות של ליגת האלופות: "זה בטח אחד הלילות הגדולים בתולדות המועדון". שמייכל: "שיחקנו כמו בעונה שעברה"

לסטר סיטי עשתה הערב (שלישי) עוד הישג קסום. השועלים ניצחו 0:2 את סביליה בגומלין שמינית גמר ליגת האלופות ועלתה לרבע הגמר עם 2:3 בסיכום המפגשים. יובנטוס, שניצחה 0:2 בפורטו במשחק הראשון, השלימה בקלות עלייה לרבע הגמר אחרי 0:1 בבית.

עוד בנושא:
לסטר סיטי עלתה לרבע הגמר
יובנטוס לא ממש התקשתה בדרך לשמונה הגדולות

שחקן לסטר סיטי ווס מורגן חוגג. AP
הישג ענק. מורגן/AP

קפטן לסטר ווס מורגן, שכבש את השער הראשון בדקה ה-27, אמר בסיום: "זה מדהים, אני לא יכול להאמין לזה עכשיו. אנחנו בהופעה הראשונה בליגת האלופות, לא ציפינו להגיע כל כך רחוק ועשינו את זה. זה חייב להיות אחד הלילות הגדולים בתולדות המועדון. אני לא משוכנע שזה יקרה שוב, אבל עשינו את זה. הוכחנו להרבה אנשים שהם טעו ועשינו את הבלתי ייאמן שוב. ניקח את כל מי שיבוא עכשיו. זה ערב פנטסטי בשביל לסטר. אנחנו עדיין צריכים להתרכז בליגה, אבל נהנה מהרגע הזה".

קספר שמייכל אמר: "זה הישג בלתי ייאמן בשביל המועדון. היה משחק כל כך קשה נגד יריבה מצוינת. במחצית השנייה היה קשה לשמור על האינטנסיביות. החברים שלי שיחקו נהדר ולא נתנו לסביליה להגיע למצבים. בשביל ההדיפות שהדפתי היום אני כאן. זו הרגשה נהדרת לעזור לקבוצה להתקדם. זה תלוי בביטחון. שיחקנו כמו ששיחקנו בעונה שעברה. בשביל הרבה מאיתנו זו דרך ארוכה שאנחנו הולכים. לא אכפת לי את מי נפגוש ברבע הגמר כי כל הקבוצות חזקות מאוד". כובש השער השני, מארק אולברייטון: "אין לי מילים. זה פשוט לילה פנטסטי. נאלצנו לעבוד קשה נגד קבוצה טובה, אבל מגיע לנו לעלות".

מאמן סביליה חורחה סמפאולי המאוכזב אמר אחרי המשחק: "השער המוקדם שספגנו גרם לקבוצה קצת להרפות. השוער שלהם שיחק תפקיד משמעותי בשני המשחקים כשהציל שני פנדלים. מעבר לכאב, צריך לחשוב איך אנחנו ממשיכים לשמור על העבודה הטובה של השחקנים. אפילו כשהיינו עם עשרה שחקנים, לחצנו עליהם והגענו לכמה מצבים, אבל היה קשה כי הם התגוננו עם כל השחקנים. אני חושב שזו תוצאה לא הוגנת. לא הצלחנו לבצע היטב את הפרטים הקטנים שמכריעים משחקים כאלה". על ההרחקה של סמיר נאסרי אמר המאמן: "בזמן שהוא היה על המגרש, הוא תרם הרבה ואני לא יודע מה הוא עשה שגרם להרחקה שלו, הייתי רחוק מאוד מהאירוע ולא יכולתי לראות אותו. אני מקווה שהוא יישאר איתנו כי הוא תורם לנו מאוד. עכשיו אני אלך ללילה קשה במיטה ואחשוב איך החלום שלי אבד".

נשיא סביליה פפה קסטרו הוסיף: "חבל שהחמצנו פנדל, ברמה הזו אתה לא יכול להרשות לעצמך להחמיץ שני פנדלים בשני המשחקים. לא היה לנו מזל, זה לא היה המשחק הכי טוב שלנו". לגבי ההרחקה של נאסרי אמר קסטרו: "כן, הוא טעה, עשו לו פרובוקציה והיה לו כבר כרטיס. היום לא היה היום שלנו, אבל הקבוצה נלחמה ונלחמה". על עתידו של סמפאולי אמר: "אנחנו מתכוונים להאריך אותו בעונה נוספת".

שוער יובנטוס ג'אנלואיג'י בופון אמר: "כל המשחק ברמה הזו הם קשים, בלי קשר לתוצאת המשחק הראשון. הייתה ירידת מתח כאשר פורטו נותרה בעשרה שחקנים ויכולנו לשלם על זה. השתפרנו מאוד, הביטחון שלנו עלה ועמדנו במטרה שהצבנו לעצמנו לפני חמש שנים - להיות בין שמונה הגדולות בליגת האלופות בכל שנה. כשאתה מעפיל לרבע הגמר כל שנה במשך עשוק, בסופו של דבר גם תזכה. אני לא רוצה לקבל את לסטר בשלב הבא. יש להם תשוקה והתלהבות, וגפ נשקים להזיק לקבוצות שרוצות ליזום מול".

מאמן יובנטוס מסימיליאנו אלגרי: "המטרה הייתה רבע הגמר, עכשיו נראה לאן עוד אפשר להגיע. עלינו לשפר את איכות הכדורגל שלנו, שבמחצית השנייה הייתה טעונת שיפור, כי התוצאה היא לא הכול. השחקנים שיחקו מחצית ראשונה חכמה ולא לקחו סיכונים, אבל בשנייה נגד עשרה שחקנים לא שיחקנו בקצב וגם שמרנו רע, והסתכנו בספיגה של מספר שערים.

"עלינו לעשות דבר אחד כמו שצריך - או להגן ולכבוש מספר שערים, או להחליט שאנחנו מחזיקים בכדוק עד שהיריב נרדם משעמום, אבל היום לא עשינו אף אחד מהדברים כמו שצריך. השגנו את התוצאה המקסימלית עם מינימום מאמץ. לא משנה מי תהיה היריבה הבאה, נגיע עם רעב, רצון ותשוקה להשתפר".

שחקן לסטר סיטי ווס מורגן כובש. רויטרס
נכנס להיסטוריה. מורגן/רויטרס

המספרים

* ווס מורגן הוא הכדורגלן הג'מייקני הראשון אי פעם שכובש בליגת האלופות. ג'מייקה היא המדינה ה-92 ששחקן ממנה כובש באלופות.

* השער של פאולו דיבאלה הוא ה-57 בשמינית גמר ליגת האלופות השנה, משווה את השיא בשלב זה מ-2011/12.

* פאולו דיבאלה כבש בפנדל, כל ארבעת השערים האחרונים שלו הגיעו מהנקודה הלבנה.

* סביליה הקבוצה ששמרה על שער נקי בהכי הרבה משחקים העונה, חמש פעמים, כמו יובנטוס, שעברה אותה הערב.

* קרייג שייקספיר הוא המאמן האנגלי השלישי אי פעם שעומד על הקווים במשחק נוקאאוט בליגת האלופות. קדמו לו סר בובי רובסון והארי רדנאפ.

* מארק אולברייטון כבש העונה שני שערים, שניהם בליגת האלופות. הקודם היה מול קלאב ברוז'.

* סביליה קיבלה 14 פנדלים בליגת האלופות, היא כבשה 7 והחמיצה 7.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully