וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: מכבי רעננה הפסידה 88:77 לרחובות אך שמרה על הפסגה

המוליכה מהשרון נכנעה אחרי ארבעה ניצחונות רצופים. למזלה גם סגניתה הפועל באר שבע הפסידה, 84:75 להפועל רמת גן, שנצמדה למקןם השני יחד עם הפועל כפר סבא (73:91 על עירוני רמת גן)

שחקני מכבי רעננה. מגד גוזני
הצמרת בוערת. שחקני רעננה/מגד גוזני

המחזור ה-23 בליגה הלאומית התקיים הערב (שלישי), וכאשר נותרו שלושה מחזורים בלבד לסיום העונה הסדירה, הצמרת רותחת וצמודה מתמיד. המוליכה מכבי רעננה ספגה הפסד 88:77 בחוץ מול מכבי רחובות, אך שמרה על המקום הראשון בעקבות הפסדה של הפועל באר שבע, 84:75 להפועל רמת גן.

הקבוצה מהשרון הגיעה אחרי ארבעה ניצחונות רצופים וקיוותה להמשיך במומנטום ולעשות צעד נוסף לעבר הבטחת המקום הראשון לקראת הפלייאוף, אך האורחת רשמה ניצחון משמעותי מאוד למאבקי המיקום בשמינייה הראשונה, בעיקר בזכות רבע שלישי מוצלח אותו ניצחה 13:24. מרקיז אדיסון הוביל את רחובות עם 25 נקודות, איוון ייטס וגור פורת הוסיפו 14 כל אחד. סמואל גיבנס לא הצליח להציל מהפסד למרות שקלע 19 מנגד. בשלושה המחזורים שנותרו, לרעננה מצפים מפגשי צמרת קשים מול הפועל באר שבע והפועל רמת גן.

מפגש הצמרת בין הפועל רמת גן להפועל באר שבע הפגיש שתי קבוצות שחולמות ללכת עד הסוף העונה, והסתיים בהפסד רביעי בששת משחקיה האחרונים של הקבוצה מהנגב ובהשוואת המאזנים שלהן (וגם של הפועל כפר סבא, כל אחת עם 38 נקודות). האורדונים התפוצצו ברבע האחרון עם 22:37 נהדר וקיבלו הצגות גדולות משלושה שחקנים - ג'מאל אולסוורה (26 נקודות ו-8 ריבאונדים), יניב סולומון (24 -7) וראשד מאדן (21 ו-9). ג'ייסון וויליאמס קלע 24 לבאר שבע.

שאר התוצאות:

הפועל כפר סבא - עירוני רמת גן 73:91
הפועל חיפה - אליצור קרית אתא 82:84
הפועל עפולה - א.ס. רמת השרון 64:87
הפועל מגדל העמק - עירוני נס ציונה 93:69
מכבי הוד השרון - הפועל גליל עליון 81:98

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully