וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קני סייף ל-ESPN: "אני מקווה לקבל זימון מנבחרת ארצות הברית"

קשר גנט, שלא זומן למשחק של הנבחרת מול ספרד בשל פציעה, לא מצטער על כך: "מבחינה בינלאומית, יכול להיות שהפציעה באה בזמן". על הנבחרת של ברוס ארנה: "הרבה יותר גדולה וטובה מישראל"

קני סייף שחקן גנט. GettyImages
מעדיף את האמריקאים. סייף/GettyImages

הפציעה של קני סייף, רגע לפני המשחק האחרון של גנט מול מכלן בליגה הבלגית, הגיעה בתזמון לא טוב מבחינתו, לפחות בכל מה שקשור ללוח הזמנים של הקבוצה, שנכנסת ליישורת האחרונה של מאבק האליפות וביום חמישי צפגוש את גנק לגומלין בליגה האירופית. למרות זאת, בראיון שהעניק היום (שלישי) סייף ל-ESPN, הוא הסביר מדוע למה דווקא מבחינה בינלאומית יכול להיות שההיעדרות, שתמנע ממנו להיות בסגל נבחרת ישראל למשחק מול ספרד, דווקא הגיעה בזמן.

"יכול להיות שהטיימינג לא נורא כל כך", אמר, "בכנות, אני מקווה לקבל זימון מנבחרת ארצות הברית. זו נבחרת הרבה יותר גדולה וטובה, וזה החלום של כל שחקן לשחק בגביע העולם. לכן אני רוצה לשחק שם, אני פשוט מחכה לזימון".

ברוס ארנה, מאמן ארה"ב, אמור להכריז מחר על סגל הנבחרת לשני משחקיה הקרובים במוקדמות המונדיאל, וגם אם לא לא היה נפצע, סייף לא אמור היה להיכלל ברשימה. שחקן העבר של נבחרת הפסים והכוכבים, טיילור טוולמן, שמפרשן כיום עבור ESPN: "הוא שמאלי, שמעדיף לשחק בכנפיים אבל שיחק גם בקישור השמאלי האחרוי עבור גנט. למה לא לזמן שחקן עם ניסיון בליגת האלופות ורעב לייצג את הנבחרת? אני חושב שזו תהיה טעות לוותר עליו".

גם סוכנו של סייף, דודו דהאן, צוטט בידיעה: "בישראל ההחלטות האלה מתקבלות משיקולים פוליטיים. ככה זה היה לפני מינויו של אלישע לוי, וככה יהיה אחריו. זו המנטליות של המדינה, ולא רק בכדורגל".

עוד בנושא

קני סייף היה אמור לקבל זימון לסגל הנבחרת, אבל נפצע וייעדר

  • עוד באותו נושא:
  • קני סייף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully