וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי ביורופקאפ: עירוני נהריה מחפשת קאמבק נגד טלקום בון

14.3.2017 / 18:44

הקבוצה מעין שרה תנסה למחוק פיגור של 21 הפרש מהמשחק הראשון ברבע גמר היורופקאפ בדרך לחצי גמר המפעל (19:30, ספורט 5+). הגרמנים, שהובסו השבוע בליגה, חולמים על תואר היסטורי

דרווין קיצ'ן עירוני נהריה. ברני ארדוב
דרוש נס. קיצ'ן/ברני ארדוב

עירוני נהריה תנסה להעפיל לחצי גמר היורופקאפ כשתארח מחר (רביעי) את טלקום בון בגומלין רבע הגמר (19:30, שידור ישיר בספורט 5+). נהריה מגיעה למשחק בפיגור 21 נקודות מהמשחק הראשון, בו הפסידה 89:68, אחרי שפיגרה ביותר מ-20 הפרש מהרבע הראשון, ולמרות נסיונות קאמבק במהלך המחצית השנייה, בו צימקה את ההפרש כמעט לחד ספרתי, יצאה עם הפסד כבד.

אם ההפסד בגרמניה ביום רביעי שעבר לא הספיק, הגיע משחק הליגה שלשום בו הפסידה נהריה לגלבוע/גליל, וסיימה את הסיבוב השני במקום השמיני, ועם הרגשה שהיא תצטרך שינוי משמעותי ביכולת כדי להכנס בסופו של דבר לרבע גמר הפלייאוף. למרות ההפרש הגדול מהמשחק הראשון, קיימת אופטימיות זעירה בקבוצה לקראת ההתמודדות, כשבעין שרה ביקשו מהשחקנים להצמד לתוכנית המשחק, לנסות לפתוח חזק, וגם אם לא, לא להוריד את הראש ולא להשבר. מי שנמצא בכושר טוב יחסית לאחרונה הוא דרווין קיצ'ן, שהיה רחוק משיאו במשחק הראשון, ובנהריה מקווים כי יוכל להעלות את רמתו בגומלין.

בבון מגיעים למשחק אחרי שספגו שלשום תבוסה קשה 87:69 ממוליכת הליגה הגרמנית אולם. המאמן פרדראר קרוניץ' קיבל רק משחק סביר רק מריאן תומפסון, ששיחק טוב מאוד גם נגד נהריה. בבון סיפרו לאחר המשחק כי הראש של השחקנים כבר בגומלין בעין שרה וכי הם חשים כי יש להם סיכוי טוב לזכות השנה במפעל, ולהביא תואר היסטורי למועדון.

מאמן עירוני נהריה אריק אלפסי. אדריאן הרבשטיין
"לא חושבים על ההפרש". אלפסי/אדריאן הרבשטיין

דרווין קיצ'ן: "אנחנו רוצים לבוא אגרסיביים כי יש לנו הר גדול לטפס עליו, אנחנו עדיין מאמינים שאנחנו יכולים להגיע לפיינל פור. צריכים לבוא בפוקוס גדול יותר משני המשחקים האחרונים שלנו. יש לנו עוד צ'אנס".

אריק אלפסי: "מאוד חשוב לנו להראות כקבוצה שהגיעה בזכות לשמונה האחרונות, ולשפר גם את משחק ההגנה וגם את משחק ההתקפה. לא חושבים על ההפרש, קודם כל חושבים לנצח את המשחק. בטוח שאם נבוא מספיק אגרסיבי, בבית שלנו, אז נכפר גם על המשחק שם וגם על המשחק בליגה נגד גלבוע/גליל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully