וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבע קבוצות מוכנות להחזיר כסף, התנגדות נחרצת מצד מכבי תל אביב

14.3.2017 / 13:49

בעלי המועדונים מליגת העל התכנסו בהתאחדות לכדורגל, היו"ר עיני ביקש: "שלמו חצי מיליון שקל ונשים את הפרשה מאחורינו". הצהובים לא ישיבו כסף לא מתועד ומוכנים להגיע לבית המשפט

צילום: קובי אליהו, עריכה: מתן חדד

שבע קבוצות - מחצית מקבוצות ליגת העל - מוכנות להשיב להתאחדות לכדורגל סכום של חצי מיליון שקל כל אחת בפריסה לחמש שנים (100 אלף בכל שנה). מדובר בסכום של 7.8 מיליון שקל, אשר בדו"ח סול נקבע שצריך להיות מוחזר להתאחדות על ידי הקבוצות.

בישיבה שהתקיימה הבוקר במשרדי ההתאחדות לכדורגל ובה נכחו נציגי כל קבוצות ליגת העל, הרימו את היד נציגי שבע קבוצות שמוכנות לשלם את הסכום. יש לציין שמדובר בכספים אשר אין תיעוד באשר לחלוקתם ולכן קיימת התנגדות מצד ארבע קבוצות: מכבי תל אביב, בני יהודה, מ.ס אשדוד ובני סכנין. בישיבה התברר כי יש שלוש קבוצות שכרגע נמנעות: הפועל תל אביב, הפועל כפר סבא והפועל חיפה.

שבע הקבוצות שמוכנות להחזיר כסף הן הפועל באר שבע, בית"ר ירושלים, מכבי חיפה, מכבי פתח תקוה, הפועל אשקלון, עירוני קרית שמונה והפועל רעננה.

מנכ"ל בית"ר ירושלים משה דמאיו. קובי אליהו
בית"ר ירושלים מוכנה להחזיר את הסכום. דמאיו/קובי אליהו

במהלך הדיון אמר יו"ר ההתאחדות לכדורגל, עופר עיני: "אני מבקש מכם, כל בעלי קבוצות ליגת העל, לסיים את הסיפור הזה ולגמור כבר את הפרשה שהטילה צל כבד על הכדורגל הישראלי במשך זמן רב. מדובר על עניינים מתקופות אחרות. היום קיימת שקיפות מלאה בכל מה שקשור להתאחדות. כל שקל שיוצא נרשם במסודר ולכן אין לכם ממה לחשוש. בואו נגמור את הסיפור הזה. כל קבוצה תחזיר חצי מיליון שקל בפריסה לחמש שנים".

יש להדגיש כי הקבוצות המתנגדות להשבת הכסף להתאחדות, ובראשן מכבי תל אביב, מוכנות להחזיר רק את הכספים שקיבלו בעבר ואשר יש להם תיעוד. כך למשל, על פי המסמכים, מכבי תל אביב קיבלה בסך הכול סכום של 22 אלף שקל אותו היא כבר השיבה להתאחדות לפני שלושה חודשים. ההתנגדות העקרונית נובעת מכך שבשום מקום לא רשום כמה הצהובים קיבלו מעבר לאותם 22 אלף שקל.

בסיום הפגישה סוכם כי בשלב הזה עדיין לא יתחילו לגבות את הכספים שמוכנות להחזיר, אלא יהיה ניסיון לשכנע את אלו שמתנגדות ואת אלו שנמנעות. מכבי תל אביב הבהירה שהיא מתנגדת בכל תוקף, לא תסכים להחזיר סכומים לא מתועדים ואם ינסו לכפות עליה, היא תפנה לבית המשפט בעניין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
בעלי הפועל כפר סבא סתיו שחם עם בעלי מכבי חיפה יעקב שחר. קובי אליהו
שחר בעד, שחם נמנע/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully