וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר הפך את ניב זריהן לפרויקט האישי שלו: "הוא שחקן של ביטחון"

14.3.2017 / 7:18

בהפועל באר שבע מאושרים מהצמד של הקשר, עליו המאמן פרש חסות גם כשספג ביקורות. וגם: מאור בוזגלו בספק גדול למכבי תל אביב, דן איינבינדר עדיין על הכוונת, אופציית שלומי אזולאי הקשר עלתה

יוסי ציפקיס

1. חיימוב שוב מקבל שבחים: "עובדים קשה כל העונה בשביל זה"

"זה אחד המשחקים הכי טובים שלנו בסיבוב השני. כולם היו רעבים. עשו לחץ והיו חדים", טען אחד משחקני הפועל באר שבע אחרי הניצחון 1:2 אמש (שני) על בית"ר ירושלים באצטדיון טרנר. "עוד לפני הניצחון, היה חשוב לנו להחזיר את העוצמה של באר שבע. עשינו את זה, ועל זה אני שמח", אמר השוער גיא חיימוב שתפס פעם נוספת את המקום בהרכב והמשיך לקבל מחמאות. "עובדים קשה כל העונה בשביל כאלה רגעים. אתה כל השבוע מתאמן בציפייה לשחק, בטח במשחקים כאלה. נבחרת? יש מאמן וברור שיותר מאשמח אם אוזמן".

בקבוצה גם מרוצים מכך ששמרו על פער שלוש הנקודות ממכבי תל אביב עם פתיחת הפלייאוף העליון, אך משוכנעים שכל הקבוצות יקשו על השתיים. "יש פלייאוף חזק מאוד העונה", אמר שחקן אחר, "כל הקבוצות נאבקות על אירופה ויהיה קשה בכל משחק".

עוד בנושא:

הפועל באר שבע החתימה את אורן ביטון לחמש שנים
תמה העונה הסדירה: הפועל באר שבע גברה 1:2 על בית"ר
ברק בכר: "חשוב שהאנרגיות חזרו", זריהן: "באתי כדי להניף צלחת"
באר שבע נגד מכבי חיפה בראשון, מכבי תל אביב מול סכנין בשבת
מיגל ויטור בלט גם בהיעדרו: הטופ והפלופ של העונה הסדירה

גיא חיימוב הפועל באר שבע. ברני ארדוב
בקרוב בנבחרת? חיימוב/ברני ארדוב

2. בוזגלו ייעדר מספר שבועות, בספק למשחק מול מכבי תל אביב

ברק בכר ייאלץ להסתדר לפחות במשחקים הראשונים של הפלייאוף העליון עם פציעות רבות בסגל. מיגל ויטור ממשיך בהליך השיקום. הוא עשוי לחזור לסגל כבר במשחק מול מכבי חיפה, אך החלטה על כך תתקבל רק לקראת סוף השבוע. מי שלא ישחקו בוודאות הם מאור בוזגלו ומוחמד גדיר. הראשון סובל מכאבים עזים וההערכות העדכניות בנוגע למשך היעדרותו מהמגרשים מדברות על מספר שבועות, כשהוא בספק גדול למשחק מול מכבי תל אביב. גדיר ייעדר מהמשחק הקרוב, אך יחזור לאחר פגרת הנבחרת. לעומתם, לואי טהא שהוחלף אתמול, צפוי להיות כשיר כבר למשחק הקרוב. טהא הרגיש כיווץ בשריר במפשעה וביקש חילוף כדי לא לספוג פציעה של ממש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

3. הפרוייקט האישי של בכר: "זריהן שחקן של ביטחון"

בשבועות האחרונים נשמעה הרבה ביקורת על החתמתו של ניב זריהן. למרות זאת, בכר האמין שהוא פגע בינגו ולקח את השחקן כפרויקט אישי. בכר מתבטא גם באופן פומבי על כך שהוא מאמין שזריהן יהפוך בשנים הקרובות לאחד מהשחקנים המובילים בישראל. אתמול, אחרי מחצית פושרת, בכר בחר שלא להחליף אותו וקיבל את התמורה מיד, כשהשחקן שהגיע בינואר ממ.ס אשדוד כבש צמד. "זריהן שחקן של ביטחון", הסבירו בקבוצה. "לא סתם הוא רץ לבכר. בשבועות האחרונים הוא מקבל הרבה ביטחון ומחזיר. חשוב שכל השחקנים יהיו במומנטום חיובי בפלייאוף". זריהן ימשיך לקבל את הקרדיט בהרכב, שממילא אמו להישאר זהה בתחילת הפלייאוף.

שחקן הפועל באר שבע ניב זריהן מחבק את המאמן ברק בכר. ברני ארדוב
קשר מיוחד. זריהן עם בכר/ברני ארדוב

4. הובאן לא צפוי להמשיך, שלומי אזולאי הקשר על הכוונת?

גם סערת מאור בוזגלו קצת נשכחה אמש. עוד לפני המשחק אישר אביו, יעקב בוזגלו, כי החלו שיחות עם מכבי חיפה לקראת העונה הבאה. בבאר שבע שמעו את הדברים והדגישו שבמכבי חיפה לא עדכנו אותם, אך הם לא מתכוונים לעשות דבר בעניין וממילא השחקן לא צפוי להמשיך. מי שעוד לא צפוי להמשיך בעונה הבאה הוא אובידיו הובאן. אתמול השחקן כלל לא שותף ובבאר שבע רוצים להביא שחקן ישראלי בעמדה זו ולהשאיר את מהראן ראדי. המועמד הבולט הוא דן איינבינדר, אך גם שמו של שלומי אזולאי הקשר עלה בתור אפשרות. בינתיים, אורן ביטון חתם בקבוצה לחמש שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully