וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מארקה": פריס סן ז'רמן הגישה לאופ"א תלונה נגד השופט בנס ברצלונה

ב"מארקה" טוענים שבעלי פ.ס.ז' שוקל לדרוש גם משחק חוזר בעקבות מה שהוא מכנה "רצף של טעויות ואי דיוקים". וגם: כוכבי ריאל מלכלכים על מסי וניימאר בווטסאפ, הפרעוש וסוארס בגילוי מפתיע

one

בווידאו: ברצלונה מפסידה לדפורטיבו לה קורוניה

המחאה סביב תפקודו של השופט דניז אייטקין בנס ברצלונה עולה מדרגה. על פי "מארקה", פריס סן ז'רמן הגישה לאופ"א תלונה רשמית נגד השופט, כולל וידאו ערוך מטעמם בו נראים שמונה טעויות מובהקות שביצע במהלך המשחק, כולל הפנדלים שנשרקו לחובתה.

בעלי פ.ס.ז' נאסר אל חליפי נועץ עם שופטים בכירים לפני שהגיש את המסמך, וקיבל רושם לפיו הצדק נמצא לצידו. עוד לא ברור אם הפנייה כוללת דרישה למשחק חוזר, כפי שתבעו עשרות אלפי אוהדים במסגרת עצומה שנפתחה ברשת.

השופט דניז אייטקין במשחק של ברצלונה מול פריס סן ז'רמן. רויטרס
עדיין לא רגוע. אייטקין/רויטרס

ההודעה על סיום דרכו של לואיס אנריקה בברצלונה בסיום העונה עוררה סימני שאלה לגבי מספר שחקנים בסגל האלופה. היום מדווחים בתקשורת המקומית כי ארדה טוראן, שהגיע לקאמפ נואו לפני שנתיים, הבהיר למנהל המקצועי כי הוא יעזוב את הקבוצה בסיום העונה.

שחקן ברצלונה ארדה טוראן חוגג. GettyImages
עונה שלישית ודי. ארדה טוראן/GettyImages

הקשר הטורקי, שעזב את אתלטיקו מדריד ולא שיחק בחצי השנה הראשונה שלו בברצלונה בשל אמברגו ההעברות, נחשב לבקשה אישית של לואיס אנריקה ועל פי הדיווח נטען כי כמות הדקות שלו לא תשתפר תחת המאמן הבא ולכן הוא מעדיף לסיים את הקדנציה יחד עם לוצ'ו. העונה מחזיק ארדה במספרים פושרים כאשר הוא כבש שלושה שערי ליגה, הוסיף כמות זהה של בישולים ב-13 הופעות. בליגת האלופות הוא הצליח להבקיע ארבעה שערים ואליהם הוסיף בישול, אך במרבית המשחקים הוא משמש מחליף ראשון לשלישיית MSN.

בספרד בטוחים כי היעד הבא של טוראן הוא המזרח הרחוק. הקשר זכה להתעניינות ממספר קבוצות מהליגה הסינית, שמוכנות לשלם לברצלונה סכום המוערך ב-30 מיליון יורו. המנהל המקצועי רוברטו פרננדס עשוי לקבל את ההצעה כחלק מהבנייה המחודשת בעונה הבאה, בייחוד כאשר הטורקי כבר חגג 30.

: שחקן ברצלונה, ניימאר. רויטרס
שחקני ריאל מרכלים. ניימאר/רויטרס

מי שעתידו בבארסה עדיין לוט בערפל, לפחות על פי חלק מכלי התקשורת, הוא ניימאר. בתקשורת המדרידאית מציינים בשבועות האחרונים כי ריאל עוקבת בעניין אחר מצבו החוזי של הברזילאי ועשויה לנסות לשים את ידיה עליו, כשגם קבוצות פאר אחרות ביבשת בעקבותיו. ניימאר, כך טוענים בתקשורת המדרידאית, מעוניין להשתחרר מהצל של מסי ולהפוך לכוכב הגדול ביותר בקבוצה בה ישחק.

אפילו שחקני ריאל, כך נראה, עסוקים בכך. האתר "דיאריו גול" חשף שיחת ווטסאפ שנערכה לכאורה בקבוצה שכוללת את כוכבי ריאל - כריסטיאנו רונאלדו, סרחיו ראמוס, מרסלו, פפה וקארים בנזמה - ובה נכתב על ידי אחד משחקני הבלאנקוס (לא ברור מי) כי "ניימאר ישלם כסף כדי לא לראות את מסי בסביבה".

עוד בברצלונה: ז'רמי מתיו התנצל בטלוויזיה הצרפתית על התמונה שעלתה לחשבון האינסטגרם של חבייר מסצ'ראנו בסיום ה-1:6 של ברצלונה על פריס סן ז'רמן, בה הוא נראה מניף אצבע משולשת. בתקשורת הצרפתית היו משוכנעים שהתנועה של מתיו כוונה לעבר שחקני סן ז'רמן, אך מתיו הבהיר: "זה היה מעשה קצת נמהר מבחינתי, הייתי צריך להיות יותר שקול. אם פגעתי במישהו, אני מתנצל. עשיתי טעות קטנה, אבל זו הפעם הראשונה שאני עושה דבר כזה. לא היתה לי כוונה לפגוע, אני מקווה שעכשיו זה נחלת העבר".

מסי וסוארס חושפים: מעדיפים לעשות פיפי בישיבה

ליאונל מסי ולואיס סוארס טוענים שהם "נפשות תאומות", ואולי הקטע יסביר למה. בראיון משותף לתחנת רדיו קטלאנית השניים נשאלו באיזו תנוחה הם נוהגים להטיל את מימיהם. למרבה ההפתעה, התשובה של שניהם היתה זהה: "בישיבה. זה יותר נוח כשאתה קם עייף בבוקר".

(עדכון ראשון: 7:03)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully