וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון מימר: "קודם נשמור על המקום הרביעי, בטוח שיהיה טוב"

13.3.2017 / 23:06

מאמן בית"ר ירושלים אופטימי על אף ההפסד 2:1 להפועל באר שבע: "המטרות לא חשובות, חייבים לנצח". איתי שכטר: "נענשנו על דברים קטנים אבל ראינו בית"ר חזקה שמסתכלת לכל קבוצה בעיניים"

יוסי ציפקיס

בית"ר ירושלים נעלה הערב (שני) את העונה הסדירה בליגת העל עם 2:1 מול הפועל באר שבע. הקבוצה מהבירה קיבלה בחזרה את איתי שכטר, שכבש את שערו ה-14 העונה, אך גם זה לא הספיק מול ניב זריהן, שעם צמד בכורה במדי האדומים הנחיל לשרון מימר הפסד שלישי ברציפות. כעת הפער של בית"ר מבני סכנין, שבמקום החמישי, עומד על נקודה בלבד. במחזור הבא תנסה הקבוצה מהבירה לצאת מהרצף השלילי כשהיא תתארח אצל מכבי פתח תקוה.

עוד בנושא:

ליגת העל: הפועל באר שבע גברה 1:2 על בית"ר ירושלים
עכשיו זה רשמי: סדר משחקי הפלייאוף העליון בליגת העל
עכשיו זה רשמי: סדר משחקי הפלייאוף התחתון בליגת העל

מאמן בית"ר ירושלים שרון מימר. ברני ארדוב
נחוש לצאת מהמשבר. שרון מימר/ברני ארדוב

שרון מימר המאוכזב אמר בסיום: "טיפת מזל הייתה מביאה לנו נקודות כאן, במשחק מול קבוצה מצוינת. המזל הכריע וחבל. תמיד יש חשש, במיוחד אחרי ההפסד הראשון. אני מנתח את הדרך ואני בטוח שבקצב הזה נהיה במקום טוב. יש לנו מלחמה מול מכבי פתח תקוה, הם קבוצה חזקה ויש לנו עשרה קרבות חזקים עד לסיום העונה כדי להשיג את המטרות שלנו. המטרה שלנו היא קודם לשמור על המקום הרביעי, אבל זה לא משנה מה המטרות כי אנחנו חייבים לחזור לנצח".

איתי שכטר הוסיף: "היה חסר טיפה ריכוז בדברים הקטנים. ידענו שאנחנו יכולים להוציא מפה משהו, אבל אין דבר יותר מאכזב מלקבל מחמאות ולהפסיד. נעמשנו על דברים קטנים. זה כואב, הגענו למצבים טובים. ראינו בית"ר ירושלים טובה וחזקה שמסתכלת בעיניים לכל קבוצה ולא באה להתגונן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully