וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זלאטן כוחני ושתלטן, הוא יכול להיות דביל מושלם בחדר ההלבשה"

אנדרס סוונסון, ששיתף פעולה עם איברהימוביץ' בנבחרת שבדיה, עם עדות אופי מפתיעה: "הוא נהג להתעמר בשחקנים צעירים ולבחון את הסבלנות שלהם, אבל קיבל גיבוי מוחלט רק בגלל שהיה כוכב על"

שחקני נבחרת שבדיה זלאטן איברהימוביץ', הנריק לארסון, אנדרס סוונסון. AP
לא כל כך אהוב בחדר ההלבשה. זלאטן עם סוונסון והנריק לארסון בנבחרת שבדיה/AP

כולנו אוהבים לאהוב את זלאטן איברהימוביץ', אחד השחקנים היותר אלגנטיים ומצחיקים שנראו, אבל מסתבר שבחדר ההלבשה, הרחק מהמצלמות, הוא לא תמיד דמות כה חיובית. שחקן העבר אנדרס סוונסון שיתף פעולה עם זלאטן בנבחרת שבדיה בעבר, והיה עד להתפחותו של זלאטן מגיל צעיר. כעת הוא מספק עדות אופי קצת אחרת על החלוץ האגדי.

"זלאטן יכול להיות מאוד כיפי לרגע אחד, אבל בשנייה אחת משהו מתהפך אצלו והוא לפתע הופך לאידיוט מושלם, לאדם כוחני, מריר ושתלטן, לאחד שקשה מאוד להסתדר איתו. לעתים קרובות הוא היה ממש מתעמר בשחקנים צעירים בנבחרת, הוא היה מתנהג אליהם בצורה בזויה כל כך שתהית מה כבר קרה שזה היחס שהוא נותן להם".

סוונסון סיפר כי לאיברהימוביץ' "תמיד היה כבוד לשחקנים מבוגרים ממנו, גם אם היו הרבה פחות מוכשרים ממנו, כמוני", אולם טען היתה לו נטייה "לבחון" שחקנים חדשים. "הוא היה עושה להם כל מיני מבחנים קטנים, מעמיד אותם בסיטואציות בלתי אפשריות, כאילו מנסה להתיש אותם ולראות כיצד הם מגיבים. אני באופן אישי התנגדתי להתנהגות שלו, לא הסכמתי עם זה, אבל הוא קיבל גיבוי מוחלט, אבל בגלל שהיה כוכב בקנה מידה עולמי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully