וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל נשים: מכבי רמת חן ואליצור חולון עלו לגמר הגביע

רמת חן שרדה דרמה גדולה והארכה לפני שניצחה 73:74 את הפועל פתח תקוה, הקבוצה של רועי אייזנברג נזקקה להארכה ולסל ניצחון דרמטי של מרקל ווקר כדי לנצח 70:72 את א.ס. רמת השרון

אלכסיס הורנבקל שחקנית אליצור חולון. עודד קרני, איגוד הכדורסל, מערכת וואלה! NEWS
אלכסיס הורנבקל/מערכת וואלה! NEWS, עודד קרני, איגוד הכדורסל

איזו דרמה, איזה מתח קיבלנו הערב (שני) בחצי גמר גביע המדינה בכדורסל נשים. אליצור חולון הבטיחה את המקום שלה בגמר שייערך בחמישי אחרי 70:72 דרמטי מול א.ס. רמת השרון. בהמשך תנסה הפועל פתח תקוה להדהים את מכבי רמת חן.

אליצור חולון - א.ס. רמת השרון 70:72 (אחרי הארכה)

איזו דרמה ענקית. הקבוצה של רועי אייזנברג עם ניצחון מתוק מאוד אחרי 45 דקות של כדורסל איכותי מאוד. א.ס. רמת השרון של אורנה אוסטפלד וטלי נוי הלכה הביתה מאוכזבת אחרי קאמבק ענק כשחזרה מ-57:47 ולאחר מכן מ-62:57 ל-62:62 וכפתה הארכה. בסופו של דבר, המשחק הוכרע עם מהלך גדול של חולון וליי אפ של מרקל ווקר שתי שניות לסיום ההארכה.

אטוניה נינגיפה הובילה את חולוניה עם 19 נקודות ו-10 ריבאונדים, מרקל ווקר הווינרית הגדולה קלעה 19, קלטה 13 ריבאונדים והוסיפה 3 חטיפות, אלכסיס הורנבקל שוב הייתה קרובה לטריפל-דאבל עם 12 נקודות, 9 ריבאונדים ו-8 אסיסטים. את רמת השרון המאוכזבת הובילה ג'סמין תומאס עם 22 נקודות, 12 ריבאונדים ו-7 אסיסטים, נוף קדם קלעה 16, סיירה בורדיק הנהדרת קלעה 13, קלטה 10 ריבאונדים, מסרה 5 אסיסטים ואיבדה 6 כדורים.

מכבי רמת חן - הפועל פתח תקוה 73:74

מותחן גדול גם בחצי הגמר השני: שלשה של קריסטל ברדפורד השוותה ל-56:56 כ-25 שניות לתום הזמן החוקי, וצ'לסי הופקינס החטיאה ניסיון שלשה על הבאזר. גם ההארכה היתה צמודה למדי וסלים גדולים של בארון וצעירי נתנו לרמת חן את הניצחון. בריה הולמס ודניאל אדאמס בלטו עם 19 נקודות כל אחת, ברדפורד הצטיינה עם 34 נקודות בצד השני, אך זה לא הספיק.

אורנה אוסטפלד מאמנת א.ס. רמת השרון (ימין) עם יעל אהרונוב. עודד קרני, איגוד הכדורסל, מערכת וואלה! NEWS
איזה הפסד כואב. אוסטפלד ואהרונוב/מערכת וואלה! NEWS, עודד קרני, איגוד הכדורסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully