וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשיניים: דרושפאקה ניצחה 68:71 את בשיקטאש בליגה הטורקית

הקבוצה של בלאט הזדקקה לשלשת ניצחון של ג'יימס אנדרסון שתי שניות לסיום כדי להתקרב לרביעייה הראשונה. מנכ"ל האיגוד הטורקי: "דרושפאקה ככל הנראה תשחק ביורוקאפ בעונה הבאה"

דיוויד בלאט מאמן דרושאפקה. GettyImages
יממש את האופציה? בלאט/GettyImages

ניצחון דרמטי לדרושפאקה ודיוויד בלאט: הקבוצה הטורקית של המאמן הישראלי גברה הערב (שני) 68:71 על בשיקטאש בזכות שלשת ניצחון של ג'יימס אנדרסון שתי שניות לסיום, שהעלתה את מאזנה ל-7:14 בליגה הטורקית וקירבה אותה לרביעייה הראשונה בליגה. בשיקטאש, המדורגת במקום השלישי, ירדה למאזן 5:16.

הקבוצה של בלאט פתחה את המשחק חזק מאוד ועלתה ליתרון 20:40 עוד במהלך המחצית הראשונה, אולם הורידה רגל מהגז ברבע האחרון ואיפשרה לבשיקטאש בראשות די ג'יי סטרוברי לחזור למשחק. סטרוברי העלה את בשיקטאש ליתרון נקודה 50 שניות לסיום והשלים את המהפך, אבל בראד וונאמייקר השווה עם קליעת עונשין אחת, וחילק אסיסט לשלשת הניצחון של ג'יימס אנדרסון.

השניים היו השחקנים המובילים של בלאט הערב, כשוונאמייקר מסיים עם 16 נקודות ו-5 אסיסטים ואנדרסון מוסיף 10. די ג'יי סטרוברי הוביל את המפסידה עם 18 נקודות.

דרושאפקה עדיין נאבקת על המקום השמיני ביורוליג המוביל לפלייאוף, אולם בכל מקרה עתידה במפעל הבכיר ביבשת לוט בערפל. הקבוצה של דיוויד בלאט, שנחשבת לאחת הקבוצות העשירות באירופה, משתתפת העונה ביורוליג בזכות כרטיס חופשי שקיבלה מהליגה, אולם אם להאמין לעומר אונאן, שמנהל את איגוד הכדורסל הטורקי, בעונה הבאה היא ככל הנראה תשחק ביורוקאפ.

"אני יודע שדרושאפקה מאוד רוצה לשחק ביורוליג גם בעונההבאה, אבל כל עוד הליגה נשארת במתכונת של 16 קבוצות, נראה שהסבירות שזה יקרה נמוכה", אמר. "אם זה אכן מה שיקרה, אני מאמין שהם ירצו לשחק ביורוקאפ כדי לזכות בו בעונה הבאה ולחזור ליורוליג בעוד שנתיים. אנחנו לא נעמוד בדרכה, כי יש לנו אינטרס מובהק שקבוצות טורקיות איכותיות ישחקו ביורוקאפ".

דרושאפקה היא לא הקבוצה הטורקית היחידה שנמצאת על זמן שאול ביורוליג: גם גלאטסראיי משתתפת במפעל העונה מתוקף זכייתה ביורוקאפ בעונה הבאה, ולכן נראה שגם היא תחזור למפעל השני בחשיבותו ביבשת בעונה הבאה.

למפעל בו דרושאפקה תשתתף בעונה הבאה עשויה להיות חשיבות מכרעת בנוגע לעתידו של דיוויד בלאט. המאמן הישראלי-אמריקאי מחזיק באופציה לעונה נוספת בקבוצה הטורקית, אולם הוא עשוי שלא לממש אותה אם היא תשחק ביורוקאפ. כמובן שמכבי תל אביב, שכבר סימנה אותו לקראת העונה הבאה, תמשיך לעקוב בעניין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully