וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עומרי כספי יכול להיות בדיוק שחקן הספסל שגולדן סטייט מחפשת"

בארה"ב ממשיכים לעסוק בעתידו של הישראלי הפצוע, דני לרו מ-RealGM מציע אותו לווריירס: "כספי ממשיך להיות אחד השחקנים הכי אנדרייטד שיש, אולי זה יכול להשתנות אם ישחק בקונטנדרית"

עומרי כספי שחקן סקרמנטו קינגס עם סטפן קרי שחקן גולדן סטייט ווריירס. GettyImages
זיכרונות נעימים מהאורקל ארינה. כספי עם קרי/GettyImages

שוק השחקנים החופשיים ב-NBA דליל מאוד, ונראה שיש ביקוש אפילו לשחקנים שכבר לא משחקים באופן פעיל גם כמה שנים, דוגמת לארי סנדרס שסיכם בקליבלנד. לכן נראה שעומרי כספי, שצפוי להקדים את לוח הזמנים ולחזור מהפציעה שהביאה לשחרורו מניו אורלינס כבר בשבוע הקרוב, הופך לאחד השמות היותר מעניינים כעת, לפחות כל עוד זה נוגע לפרשנים בארה"ב. על פי חלק מהדיווחים קליבלנד כבר גיששה בעניינו, וכעת דני לרו מ-RealGM מציע אותו גם לגולדן סטייט, שמחפשת עוד כוח אש התקפי בעקבות ההיעדרות הממושכת של קווין דוראנט. לרו נימק מדוע כספי יכול להתאים לווריירס באריכות רבה, וטען כש-KD יחזור מאט בארנס יהפוך לחלק המיותר בסגל.

"הם היו זקוקים למישהו כמו מאט בארנס לכמה זמן, אבל אם דוראנט חוזר, אתה רוצה לחשוב מה הווריירס רוצים מהפורוורד המחליף שלהם לקראת הפלייאוף", כתב. "אני מאמין שכספי יכול למלא נישה שאף שחקן בסגל שלהם לא יכול למלא כרגע. הוא פורוורד דינמי שיכול להגן על שתי עמדות. אמנם הוא לא שומר גדול אבל יש לגולדן סטייט מספיק פורוורדים שיכולים לחפות על זה כי הם דווקא בולטים בצד ההגנתי, כמו אנדרה איגודלה ודריימונד גרין. מה שכספי יכול לעשות זה לקלוע זריקות חופשיות, ואת זה הוא יכול לעשות טוב יותר ממאט בארנס ופטריק מקו. הוא יכול להיות קצת כמו מה שהאריסון בארנס היה עבור הווריירס. היה לו תפקיד מוזר בסקרמנטו, אבל היה שם בלאגן שלם וזה לא מעיד על היכולות שלו, שהן כבר די מוכחות".

עוד בנושא:

עומרי כספי יחזור לפעילות מהר מהצפוי: "כמה קבוצות פלייאוף כבר גיששו"
דיווח: קליבלנד רוצה לצרף פורוורד התקפי, עומרי כספי על הכוונת?
דיווח: קליבלנד סיכמה עם לארי סנדרס, יחתום עד תום העונה

מאט בארנס, גולדן סטייט ווריירס, מול פאו גאסול, סן אנטוניו ספרס. AP
יהפוך למיותר? מאט בארנס/AP

לרו נזכר במשחק השיא של כספי בקריירה, מול אותה גולדן סטייט לפני שנתיים. כספי קבע אז שיא קריירה עם 36 נקודות כולל תשע שלשות, חלקן ממרחק רב, וניהל דו קרב של ממש עם סטף קרי. "אני זוכר שאחרי המשחק הגדול של כספי ניגשתי לחדר ההלבשה של הקינגס ושאלתי את עומרי שאלה מאוד ישירה - מאיזו נקודה על המגרש אתה מרגיש הכי נוח לזרוק? הוא ענה שבכל נקודה שנמצאת על הפרקט מאחורי קו מחצית המגרש הוא מרגיש שהוא יכול לקלוע. לווריירס וגם ליוסטון יש הרבה שחקנים שיכולים לקלוע ממרחק רב, הרבה יותר רחוק מקשת השלוש, אבל אצל גולדן סטייט זה רלוונטי רק לסטף וקליי. כספי יכול לקלוע שלשות ממרחק רב, וזה יכול לעזור להם מאוד להתקפה.

"כנראה שכספי לא ישחק הרבה דקות, כי הם לא זקוקים לזה, אבל הוא יכול לשחק בכמה הרכבים שונים והוא יכול לתת להם משהו שאין להם. אם דריימונד גרין ישחק הרבה בתור סנטר בפלייאוף, הווריירס יצטרכו עוד פורוורד שיכול לתרום משהו בצד ההתקפי. הוא נחתך מניו אורלינס בגלל שהוא נפצע בהחלטה קצת מטופשת בעיני, אבל נראה שהוא קרוב מאוד לחזור למגרשים עכשיו. אם הייתי בהנהלה של גולדן סטייט הייתי פונה אליו כבר עכשיו, היא ממלא צורך עבורם כי הם זקוקים לפורוורד נוסף שיכול לקלוע מבחוץ כמוהו. נכון, כנראה שלא יהיה לו תפקיד גדול במיוחד, אבל יכולות להיות לו מספיק דקות כדי לבנות את עצמו ואת המוניטין שלו מחדש, כי כדאי לו ללכת לקבוצה שתלך לפלייאוף ארוך.

לרו טוען שכספי יהיה הבחירה האידיאלית עבור הווריירס גם בשל העובדה שעלותו נמוכה יחסית. "זו תהיה עסקה משתלמת לגולדן סטייט, כי כספי לא שחקן יקר כרגע ויש להם מקום בשבילו בתקרת השכר. אין הרבה אופציות יותר טובות ממנו עבור הווריירס, יש מעט מאוד שחקנים ברמתו בשוק כרגע. בכלל, אני חושב שיחסית למה שכספי יכול לתרום ב-NBA הוא לא מספיק מוערך ולא מקבל מספיק כסף. אולי תקופה קצרה בווריירס יכולה לשנות את זה ומי יודע, אם הוא יהנה מספיק אולי הוא יסכים להישאר בשכר מינימלי בגולדן סטייט גם בעונה הבאה. אני יכול לראות את כספי תורם להם לא מעט בפלייאוף. אני מקווה שיש לכספי תומכים בהנהלת גולדן סטייט, כי אין הרבה שחקנים טובים כמוהו כרגע בשוק. ההפסד של ניו אורלינס יכול להיות הרווח של גולדן סטייט".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
עומרי כספי, ניו אורלינס פליקנס. AP
ההפסד של הפליקנס יהיה הרווח של הווריירס? כספי במדי ניו אורלינס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully