וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות מבהירה: מאמן מורחק שיעביר הוראות לספסל יועמד לדין

13.3.2017 / 17:16

בעקבות התנהלות רן בן שמעון תובע ההתאחדות מבהיר: אסור למאמן להיות בקשר עם הספסל או עם בעלי תפקידים, כולל בטלפון, כדי ש"התקנון לא יהפוך לאות מתה". ההוראה תקפה גם לליגות הנמוכות

רן בן שמעון מאמנה המורחק של מ.ס. אשדוד, מעליו המנכ"ל רפי נידם. מגד גוזני
בפעם הבאה הוא יועמד לדין. בן שמעון/מגד גוזני

בעקבות טענות שעלו כלפי רן בן שמעון והוראות שהעביר לכאורה לספסל של מ.ס אשדוד בארבעת המשחקים בהם ישב ביציע, ההתאחדות מפרסמת הבהרה שתקפה ועתה ואילך גם לליגות הנמוכות: מאמן מורחק שיהיה שותף לניהול המשחק, בין אם בדרכים ישירות או עקיפות, ייענש בחומרה.

"כידוע, תקנון המשמעת קובע כי על פרט שעליו הוטל עונש הרחקה חל איסור למלא תפקיד בקבוצה בתקופת ההרחקה. למרבה הצער, איסור זה לא מקוים לעתים במלואו ומעת לעתה עולות טענות כלפי מאמנים אשר על אף הרחקתם, התערבו או נטלו חלק בטבלת ההחלטות במהלך משחק קבוצתם", כתב תובע ההתאחדות ניר רשף. "כדי שתקנון המשמעת לא יהפוך לאות מתה בענין זה ועל מנת שהאכיפה בענין זה תהיה אחידה הנני פונה אליכם בדרישה לקיים מנגנון אחיד לפיו מאמן מורחק ישב ביציע הכבוד או בכל מקום אחר במגרש בו אין קשר בינו לבין הקבוצה, ספסל הקבוצה או בעלי התפקידים בקבוצה".

כמו כן, הובהר כי "איסור זה כולל גם איסור ליצור קשר עקיץ באמצעי טכנונלוגי וכי "האיסור כולל גם איסור למאמנים לחלק הוראות בצעקות או קריאות מהיציע". הפרה של התקנון תצוין בדוח השופט או המשקיף והמאמן יועמד לדין משמעתי גם אם ייקלט בעדשת הטלוויזיה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully