וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלפרין: "סטודמאייר אחד החברים לקבוצה הכי טובים שהיו לי בקריירה"

13.3.2017 / 18:47

הפועל ירושלים נחתה בוולנסיה לקראת המשחק הראשון בחצי גמר היורוקאפ (ג', 21:30, ערוץ 20 ותקציר בוואלה! ספורט בסיום). הלפרין נרגש, קינזי דרוך, והמאמן הספרדי דווקא מודאג מהסגל החסר

צילום: האתר הרשמי של הפועל ירושלים. עריכה: שמרית גולדשטיין

הפועל ירושלים הגיעה היום (שני) לוולנסיה לקראת פתיחת סדרת חצי גמר היורוקאפ מול ולנסיה (ג', 21:30, שידור ישיר בערוץ 20 ותקציר כאן באתר בסיומו). הקבוצה, אותה מלווים כ-100 אוהדים אדומים, הגיעה לוולנסיה היום (שני) בצהריים, אחרי נסיעה של ארבע וחצי שעות ממדריד. ירושלים הגיעה למזג אוויר גשום, ותערוך הערב, לאחר מנוחה במלון, אסיפת וידאו ואימון מסכם.

בירושלים אמרו לקראת המשחק: "מדובר במעמד גדול, מכובד ומרגש. אנחנו מקבלים המון תגובות מאנשים לקראת המשחק, כולם מבינים את משמעות המשחק וההכנה המנטלית חשובה לא פחות מההכנה המקצועית". בתוך כך, 7,500 נרכשו כרטיסים למפגש השני בין הקבוצות. המשחק (שלא נכלל במנוי) יתקיים ביום שישי.

בר טימור, ששב לשחק ביום שבת מול הפועל תל אביב, כשיר למשחק. יותם הלפרין סוחב פציעה ולא שיחק ביום שבת, אך צפוי לעמוד לרשותו של סימונה פיאניג'אני.

מנגד, ולנסיה תגיע מעודדת מאוד אחרי שניצחה 86:101 את פואנלברדה בליגה בשבת האחרונה. העטלפים הם בסך הכול אחת משתי קבוצות שסיימו את הטופ 16 במאזן מושלם של 0:6 (השנייה הייתה באיירן מינכן שהודחה) כשאיתם בבית היו אוניקחה מלאגה, צדביטה זאגרב ואלבה ברלין. ולנסיה והפועל ירושלים נפגשו גם בשלב הבתים הראשון, אז הצליחו האדומים לנצח 77:81 בחוץ והפסידו 86:84 בבית. ברבע הגמר צלחה ולנסיה סדרה לא פשוטה מול חימקי מוסקבה, עליה גברה 1:2.

שחקן הפועל ירושלים בר טימור. האתר הרשמי של הפועל ירושלים, מערכת וואלה! NEWS
ישוב לסגל. טימור/מערכת וואלה! NEWS, האתר הרשמי של הפועל ירושלים

טרנס קינזי אמר לקראת המשחק: "אנחנו לוקחים את זה כמשחק רגיל. לפני המשחק יש לנו עוד אימון, לעבור על דו"חות סקאוט, יש התרגשות גדולה, אבל זו סדרה של שלושה משחקים וזה רק המשחק הראשון. אנחנו צריכים לכפות את ההזדמנויות ולא לחכות שיגיעו אלינו. אנחנו מתחרים ברמה גבוהה מאוד מול קבוצות טובות מאוד. להתחרות על זכייה ביורוקאפ זה דבר גדול, אמרתי לחברים שלי: 'כמה מכם יכולים להגיד שהגיעו לשמונה הגדולות באירופה', עכשיו אנחנו בארבע הגדולות".

על ולנסיה אמר הפורוורד: "היא קבוצה שלוקחת ריבאונד התקפה, יש לה הרבה מהלכים התקפיים קבוצתיים שונים, שחקנים שם יודעים לשחק אחד על אחד. כל מי שיהיה על הפרקט יהיה חייב להיות מרוכז מאוד. יש לנו משחק אחד פה, יש לנו משחק ביום שישי ב-14:00 ואני מקווה שכל הקהל שלנו יבוא ויעודד, אנחנו מצפים לראות אותם במשחק השני".

המנכ"ל גיא הראל הוסיף: "אנחנו מרגישים טוב, בטוחים בעצמנו ומחכים שיתחיל. בשלב הזה אני לא חושב שיש פייבוריטיות או אנדרדוגיות. אנחנו מועדון עם שאיפות להתקדם כל הזמן, גם באירופה וגם בליגה. הגענו לפה ואנחנו רוצים להמשיך. אנחנו במצב טוב, השחקנים בריאים וממוקדים ויודעים לאן הם מגיעים. אני מאמין שזה ייראה בסדר. זה שניצחנו פה באוקטובר זה אולי טוב כקוריוז אבל לא באמת רלוונטי לאמצע מרץ. מחר ברור לכולם מה מונח על הכף. ולנסיה זה מועדון פאר ברמת ספרד ואירופה".

על המשחק השני אמר הראל: "14:00 בצהריים זו לא שעה שגרתית, מצד שני זה ייתן אפשרות לכלל האוהדים שלנו להגיע ולראות כי זו שעה נוחה גם לילדים ומשפחות ושומרי השבת כך שתהיה חגיגה גדולה. קצב מכירת הכרטיסים הוא מדהים ואני בטוח שעד פתיחת המשחק כל הכרטיסים יאזלו ותהיה חוויה גדולה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקן הפועל ירושלים אמארה סטודמאייר. הפועל ירושלים, אתר רשמי
הכל ערוך ומוכן. סטודמאייר/אתר רשמי, הפועל ירושלים

יותם הלפרין העניק ראיון לאתר היורוקאפ לקראת הסדרה, והתייחס בין היתר להיכרות המוקדמת עם ולנסיה. "אני אוהב את איך שוולנסיה משחקת, יהיה לנו קשה מאוד ויש להם יתרון אחד מאוד בולט ביחס אלינו, והוא שהם משחקים הרבה זמן יחד. מבחינתי, הם אחת הקבוצות הפייבוריטיות לזכות ביורוקאפ מתחילת העונה".

הלפרין התייחס גם למשמעות של יתרון הביתיות של ולנסיה, לאור העובדה ששתי הקבוצות נפגשו פעמיים העונה, וכל אחת השיגה ניצחון חוץ. "אני עדיין מאמין שיתרון ביתיות זה דבר חשוב, בטח בסדרה מהסוג הזה. הסדרה הזאת תהיה מלחמה, זה מה שבטוח. תהיה מלחמה ארוכה או קצרה, אבל תהיה מלחמה".

על אמארה סטודמאייר: "כשהוא חתם אצלנו זה היה שוק גדול עבור כולם. לא ידענו למה לצפות, לא ידענו איזה בן אדם הוא, איך הוא התנהג, אבל מהיום הראשון שהוא פה הוא מתנהג למופת ואני חייב לומר שהוא אחד החברים לקבוצה הכי טובים שהיו לי בקריירה. הוא אף פעם לא מתלונן ולא מתרץ, והאישיות שלו מקרינה על כולנו".

שחקן הפועל ירושלים קרטיס ג'רלס. האתר הרשמי של הפועל ירושלים, מערכת וואלה! NEWS
יהיה קשה. ג'רלס/מערכת וואלה! NEWS, האתר הרשמי של הפועל ירושלים

מאמן ולנסיה פדרו פרטינס התייחס לקראת המשחק למצבת הפצועים הארוכה של ולנסיה, שתחסר את אנטואן דיו, סלאבה קראבצוב ואולי גם את הרכז המחליף גיאם וויוס: "המצב של ויוס גרוע יותר משהיה אתמול, אין לי מושג אם ישחק או לא. אני מקווה שניתן את המקסימום גם עם הסגל שעומד לרשותנו. זאת הסיטואציה שאנחנו נמצאים בה וזה הכל, אין מה לעשות עם זה. אני חושב שהפועל די דומה לנו בסגנון המשחק. העניין הוא שהם יהיו בדיוק אותה קבוצה ששיחקה מולנו פעמיים אבל אנחנו לא נהיה אותו דבר בגלל כל החיסורים בסגל. נצטרך לשחק שונה כדי לחפות על זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully